eet smakelijkquote:
Met de Coldplay van Parachutes niet nee, maar ja, helaas gingen ze door met muziek maken.quote:
Jullie waren het ook al eens over het concert van Radiohead in HMH.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer eens handen schudden.
Die drums...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met de Coldplay van Parachutes niet nee, maar ja, helaas gingen ze door met mindere muziek maken.
Gelukkig is dat ver genoeg weg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef Haaruitval het volgende:
Toto kwam dit jaar toch naar het Gelredome?
QFTquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Mooiste van Coldplay naar mijn mening.
Peaceman en ik zijn het altijd eens...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie waren het ook al eens over het concert van Radiohead in HMH.
Ze staan in elk geval wel op Pinkpop, dus ga ik ze waarschijnlijk toch een keer horen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef Haaruitval het volgende:
Toto kwam dit jaar toch naar het Gelredome?
Ah ik ook danquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze staan in elk geval wel op Pinkpop, dus ga ik ze waarschijnlijk toch een keer horen.
Ik had Pinkpop in overweging staan, maar met de huidige afsluiters is die kans weer een stuk geslonken...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze staan in elk geval wel op Pinkpop, dus ga ik ze waarschijnlijk toch een keer horen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman en ik zijn het altijd eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |