Ja, dat snap ik... maar heb je ook dingen waar je punten aan geeft? Bijv. stem, melodie, instrumenten...quote:
Verdronken Vlinder werd gedraaid op de crematie van mijn beste vriendin. Ik kan dat nummer niet meer luisteren zonder te huilen. Toch jammer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, alleen net iets minder dan Verdronken Vlinder.
Om niet te zeggen: Iets totaal onbegrijpelijks...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hadden er ongetwijfeld iets heel dubieus van gemaakt.
Door de onvolprezen Frits Spits.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Avond is qua tekst zoveel minder dan veel andere nummers van 'm. Ook zo geforceerd vanaf 400 in de eerste lijst naar #2 gepraat.
Leuk voor volgend jaar!! Elke nummer aan de hand van deze punten beoordelen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Stem: ...
Tekst: ...
Muziek: ...
Originaliteit: ...
Er zijn wel genoeg andere nummers waarvan ik me afvraag waarom ze in godsnaam zo hoog staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat deze zo hoog? Er zijn veel betere ABBA nummers!
ik hou rekening mee als ik een nummer nooit gehoord heb dan ben ik wat milderquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar heb je ook dingen waar je punten aan geeft? Bijv. stem, melodie, instrumenten...
nee hoor. dit is samen met eagle de bestequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat deze zo hoog? Er zijn veel betere ABBA nummers!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg andere nummers waarvan ik me afvraag waarom ze in godsnaam zo hoog staan../
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg andere nummers waarvan ik me afvraag waarom ze in godsnaam niet in de lijst staan../
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |