Volgens mij is het een limbo ding. Alle Limburgers stemmen daarop. Standaard. Ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here.
Dat van Gé Reinders wordt zo vaak op Radio 2 gedraaid dat er uiteindelijk wel iemand móet zijn die het mooi vindt, maar ik snap niet echt waarom.
Het zal weer eens niet zo zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij is het een limbo ding. Alle Limburgers stemmen daarop. Standaard. Ofzo.
Oh apart, op de site staat dit ook :quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef Aalbers het volgende:
op mijn lijst staat toto voor het volgende uur
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er vandoor. Ga de rest bij m'n ouders en vrienden luisteren! Allemaal een fijne jaarwisselen en het allerbeste voor 2011 toegewenst
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er vandoor. Ga de rest bij m'n ouders en vrienden luisteren! Allemaal een fijne jaarwisselen en het allerbeste voor 2011 toegewenst
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er vandoor. Ga de rest bij m'n ouders en vrienden luisteren! Allemaal een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2011 toegewenst
De Limburgers die ik ken vinden het juist helemaal niks en snappen niet waarom de "Hollanders" bij Radio 2 het zo geweldig vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij is het een limbo ding. Alle Limburgers stemmen daarop. Standaard. Ofzo.
Prettige jaarswisseling toegewenst en het beste voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er vandoor. Ga de rest bij m'n ouders en vrienden luisteren! Allemaal een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2011 toegewenst
Voor jou ook Morpheus! Je bent eigenlijk wel toe aan een nieuwe naamquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wens ik nu alvast voor iedereen hier, anders blijf je bezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Prettige jaarswisseling toegewenst en het beste voor volgend jaar.
Ik ben twee jaar geleden nog op de begrafenis van een Limburgse dame geweest. Daar werd het gedraaid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De Limburgers die ik ken vinden het juist helemaal niks en snappen niet waarom de "Hollanders" bij Radio 2 het zo geweldig vinden.
Ik heb wel op een Limburgse plaat gestemd trouwens, Neet Oet Lottum - Hald mich es vas, want da's gewoon een mooi nummer.
Jij ook alvast prettige jaarwisseling en de beste wensen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tja, da's onze Guus, hequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef cafca het volgende:
Tja, hier in Brabant stemmen ze allemaal op Guus Meeuwis. Snap ik ook niks van
Dan doe ik dat lekker ook. Iedereen het allerallerbeste voor 2011 en voor vannacht een mooie jaarwisseling. Dat jullie allemaal een mooie prijs mogen winnen bij de oudejaarsloterijquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit wens ik nu alvast voor iedereen hier, anders blijf je bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |