Jij ook manquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog ff de FiPo hier pakken
ben zo dus weg, als ik hier vandaag niet meer terugkom;
fijne jaarwisseling iedereen![]()
http://www.opentot.nl/quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
winkels zijn nog open vandaag?
Joo henig an doen en tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog ff de FiPo hier pakken
ben zo dus weg, als ik hier vandaag niet meer terugkom;
fijne jaarwisseling iedereen![]()
Die is handigquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Nicole, ik denk dat ik vandaag ook wel kalm aan doe. Morgen weer naar me oudtante.
Anders zit ik daar weer als een natte krant.
Makkelijke site ja. Staat mooi in me favorieten.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En ja soms ben ik wel verstandig
3 jaar terug, doodengquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:27 schreef Under_Score het volgende:
fijne jaarwisseling
wel erg mistig hier, als het maar niet zoals 2 jaar terg wordt
Hey laag_streepje. Hier valt 't nog mee. Het was vanacht wel eng glad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:27 schreef Under_Score het volgende:
fijne jaarwisseling
Staat op via internetquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hey laag_streepje. Hier valt 't nog mee. Het was vanacht wel eng glad.
Iedereen die van mooie muziek houdt moet trouwens top2000 luisteren nu.
Queen, Johhny Cash, U2, Phill Collins, Ozzy Osbourne enzovoorts.
Philquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hey laag_streepje. Hier valt 't nog mee. Het was vanacht wel eng glad.
Iedereen die van mooie muziek houdt moet trouwens top2000 luisteren nu.
Queen, Johhny Cash, U2, Phill Collins, Ozzy Osbourne enzovoorts.
Bij mij nu ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Makkelijke site ja. Staat mooi in me favorieten.
Selmaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij mij nu ook.
Goedemiddag allemaal
Hoiquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij mij nu ook.
Goedemiddag allemaal
Ja, dikke soep hier! Downtown, Big E.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:27 schreef Under_Score het volgende:
fijne jaarwisseling
Ja, wilt 't een beetje?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef omearos het volgende:
Sel, hoe is het nu met vuurwerk bij jou? Nog uit te houden?
In het noorden van E wordt het ook steeds mistiger. Bussen rijden niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dikke soep hier! Downtown, Big E.
Kun je beter niet lopen? Of is dat te ver? Is een stuk veiliger.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef omearos het volgende:
[..]
In het noorden van E wordt het ook steeds mistiger. Bussen rijden niet meerdus zo op de fiets naar het station, hopelijk ga ik niet onderuit
Zat ik ook al te bedenken. Wandelschoenen aan en lopen, is met goed weer ongeveer 25 minuten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je beter niet lopen? Of is dat te ver? Is een stuk veiliger.
Oh da's nog te doen. Lopen is altijd wel fijn ook met koud weer vind ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Zat ik ook al te bedenken. Wandelschoenen aan en lopen, is met goed weer ongeveer 25 minuten.
Over kou gesprokenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef 100% Tukker het volgende:
NP: Blof & Heather Nova - Mooi Dag (Live)
Heather.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef omearos het volgende:
Sel, hoe is het nu met vuurwerk bij jou? Nog uit te houden?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Iiiiiiiiiiiiiits such a perfect day!!!! To spend it with Youuuuuuuuuuuuu
Heel voorzichtigquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik ga nu dus echt niet meer naar buiten he. Doe je wel voorzichtig als je naar t station gaat?
Vindt je het zo eng? Ook vanavond niet ff?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik ga nu dus echt niet meer naar buiten he. Doe je wel voorzichtig als je naar t station gaat?
Dat vraagt om een fotoquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef omearos het volgende:
wat een geweldige katten heb ik tochbuiten geknal en de twee dames liggen heerlijk te slapen bij de verwarming
Vanavond al helemaal niet natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vindt je het zo eng? Ook vanavond niet ff?
Wel lastig voor je. Ik hoop voor je dat het snel over is
Ik heb 30% van alle oliebollen hier opgegeten...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik ga maar eens naar m'n werk om de volle 30% te geven!
Aahquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanavond al helemaal niet natuurlijkVuurwerk zie ik als bommenwerpen. Ik loop dan echt overal dekking te zoeken, om te schamen zo debiel
doar kuj nog wel eam teeg'n an kiek'nquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef 100% Tukker het volgende:
NP: Blof & Heather Nova - Mooi Dag (Live)
Heather.
[ afbeelding ]
Ook we boov'n op liggn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doar kuj nog wel eam teeg'n an kiek'n
ik ben ook geen liefhebber van knalvuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanavond al helemaal niet natuurlijkVuurwerk zie ik als bommenwerpen. Ik loop dan echt overal dekking te zoeken, om te schamen zo debiel
Werk ze schatquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik ga maar eens naar m'n werk om de volle 30% te geven!
Ik heb nog geen oliebol gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb 30% van alle oliebollen hier opgegeten...
Wat een mooierds!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
ze liggen nu een eind uit elkaar. Eerder deze week lagen ze er zo bij
[ afbeelding ]
Goei'ndag eemn! Ik ga zo ook douchen. ff de kater wegspoelen.quote:
Ja niet teveel rijden. Je moet nog drink'nquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef haakon het volgende:
Zo, nummer 1 zit erin.. Maar moet zo nog ff rijden, dus moet ff kalm aan doen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja niet teveel rijden. Je moet nog drink'n
Dank jequote:
0% als je moet rijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef haakon het volgende:
Zo, nummer 1 zit erin.. Maar moet zo nog ff rijden, dus moet ff kalm aan doen.
Joa doar's niks mis met.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doar kuj nog wel eam teeg'n an kiek'n
[..]
Helemaal mee eens, heb 1 x onbewust gereden toen ik biertje had gehad. Voelde me er best kut onder.quote:
Zie die linkerpoes gelukzalig kijken danquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
ze liggen nu een eind uit elkaar. Eerder deze week lagen ze er zo bij
[ afbeelding ]
Voorspelbaar +1quote:
Die linker heeft er meestal een hekel aan als de andere erbij komt, maar deze keer blijkbaar nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie die linkerpoes gelukzalig kijken danEn die ander is helemaal zwart?
[..]
Ik doe me bestquote:
Veel plezier! En een fijn uiteindequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukkers ik ga.. Als ik hier niet weer kom dan allemaal een fijn uiteinde en een goed begin van 2011! Toooeedels![]()
![]()
Moet van Nicolequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukkers ik ga.. Als ik hier niet weer kom dan allemaal een fijn uiteinde en een goed begin van 2011! Toooeedels![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet van NicoleDus ik ga dat maar proberen
jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
ja het dooit inderdaad, de sneeuw is nu vies en soppig. en niet op een plezierigen manierquote:
Eerst het zuur, dan het zoet!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Under_Score het volgende:
ook een prettige jaarwisseling daar in hengelo
[..]
ja het dooit inderdaad, de sneeuw is nu vies en soppig. en niet op een plezierigen manier![]()
het trekt hier al helemaal dicht. kan de overkant amper zien.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
het trekt hier al helemaal dicht. kan de overkant amper zien.
In alle eenzaamheid bier drinken en beetje vuurwerk afsteken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidwat is jouw planning voor vanavond?
alle eenzaamheid?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In alle eenzaamheid bier drinken en beetje vuurwerk afsteken.
Bij jou?
Ja, met m'n maquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alle eenzaamheid?
ik ga 20.00 richting kameraad; daar plaatjes draaien, eten, drinken en vuurwerk afsteken
geen kameraden in de buurt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, met m'n ma
Verder is niemand in de buurt
hoezo dat?quote:
bier drinken/frituren/vuurwerk afsteken/oliebollen eten?quote:
gezellig met m'n oudersquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
bier drinken/frituren/vuurwerk afsteken/oliebollen eten?
www.ikzoekvrienden.nlquote:
haha of onze ouders gewoon gezellig samen.. zijn wij er allebei vanafquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je mag mijn ouders er wel bij hebben.
Is voor jou niet gezelliger, maar voor mij wel
voor 2010 welquote:
hetzelfde!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, ik peer hem noar hoes! Fijne jaarwisseling!
Vanaamd Gerard?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
nu al teveel oliebollen gehad
Nope, heb moosquote:
Het is een verplichting O&N met vrienden door te brengen?quote:
vissticksquote:
www.ikreageerweerteserieusopdaniel.nlquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is een verplichting O&N met vrienden door te brengen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
www.ikreageerweerteserieusopdaniel.nl
David!quote:
Uuh.... Ok?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daniël
Heb nog steeds foto's van jou op m'n pc
Bij de snooker inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uuh.... Ok?
Toch geen naaktfoto's he?
Die bij snooker bedoel je denk ik?
Ooow oke, ik word alleen niet goed van zielepoten die zich druk maken over hoe anderen hun avond doorbrengen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
www.ikreageerweerteserieusopdaniel.nl
Ditquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ooow oke, ik word alleen niet goed van zielepoten die zich druk maken over hoe anderen hun avond doorbrengen.
als JIJ hier nog kunt komen en niet zelf te dronken bent..quote:
Kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:36 schreef norich het volgende:
[..]
als JIJ hier nog kunt komen en niet zelf te dronken bent..
Talk talkquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:40 schreef norich het volgende:
IT'S A SHAME... SUCH A SHAAAAAAAAAAAAME
Haha.. frustraaaatieeeequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ooow oke, ik word alleen niet goed van zielepoten die zich druk maken over hoe anderen hun avond doorbrengen.
Die hebben wel een paar prachtige nummers uitgebracht he.quote:
Bedoelde er ook niks meequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die hebben wel een paar prachtige nummers uitgebracht he.
dames praten nooit te veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hooguit dat de dames te veel praten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Talk Talk als Tok Tok klinkt?
Herinner je je dit topic nog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is een verplichting O&N met vrienden door te brengen?
So? Omdat FOK!kers je kansloos vinden moet je op hete kolen bij vrienden zitten denkend aan je doodsbange katten en vuurpijlen die in het dak van je bovenwoning midden in 't centrum blijven steken? Heb je enig idee hoe het er hier aan toe gaat? Heb je enig idee hoe ik me voorgaande jaren heb gevoeld en hoeveel zorgen ik me heb gemaakt of alles thuis wel goed is gegaan? Nou wat heb ik genoten van de jaarwisseling ver weg van katten en huis.quote:
Kijk eens wie er vlak voor je gelukkig nieuwjaar post in dat topic?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
So? Omdat FOK!kers je kansloos vinden moet je op hete kolen bij vrienden zitten denkend aan je doodsbange katten en vuurpijlen die in het dak van je bovenwoning midden in 't centrum blijven steken? Heb je enig idee hoe het er hier aan toe gaat? Heb je enig idee hoe ik me voorgaande jaren heb gevoeld en hoeveel zorgen ik me heb gemaakt of alles thuis wel goed is gegaan? Nou wat heb ik genoten van de jaarwisseling ver weg van katten en huis.
Aangezien ik geen zin heb in mensen thuis die blijven plakken tot 's ochtendsvroeg is mij door Kim, vriendinnen en vriendenkliekjes gevraagd om bij hen O&N te vieren. Guess what? Vanmiddag heb ik er alsnog voor bedankt zelfs toen autovervoer werd aangeboden.
Sjezus zeg!
Je klinkt totaal niet gefrustreerd!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
So? Omdat FOK!kers je kansloos vinden moet je op hete kolen bij vrienden zitten denkend aan je doodsbange katten en vuurpijlen die in het dak van je bovenwoning midden in 't centrum blijven steken? Heb je enig idee hoe het er hier aan toe gaat? Heb je enig idee hoe ik me voorgaande jaren heb gevoeld en hoeveel zorgen ik me heb gemaakt of alles thuis wel goed is gegaan? Nou wat heb ik genoten van de jaarwisseling ver weg van katten en huis.
Aangezien ik geen zin heb in mensen thuis die blijven plakken tot 's ochtendsvroeg is mij door Kim, vriendinnen en vriendenkliekjes gevraagd om bij hen O&N te vieren. Guess what? Vanmiddag heb ik er alsnog voor bedankt zelfs toen autovervoer werd aangeboden.
Sjezus zeg!
Doe eens in een spoilerquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef haakon het volgende:
Mensen, een donderse goede jaarwisseling gewenst alvast ! Ik ben er zo wel weer denk ik, maar weet niet of ik het onthou het dan te zeggen..
Tot in 2011 alvast !
preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef ACT-F het volgende:
Met een ban het nieuwe jaar ingaan. Het heeft wel wat
quote:
had verkeerde smileyquote:
quote:
Sorry! Ik snapte al niet waarom je me zo 'aanviel' en daarom reageerde ik zo fel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:28 schreef omearos het volgende:
[..]
Kijk eens wie er vlak voor je gelukkig nieuwjaar post in dat topic?sterkte met de poezels
Omdat ik dat ook niet ben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je klinkt totaal niet gefrustreerd!
Thanks Mam!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik dat ook niet ben.Hulde voor jou dat je mn post hebt begrepen.
Ja doeiii Machiel, tot over een paar maanden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef haakon het volgende:
Mensen, een donderse goede jaarwisseling gewenst alvast ! Ik ben er zo wel weer denk ik, maar weet niet of ik het onthou het dan te zeggen..
Tot in 2011 alvast !
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sorry! Ik snapte al niet waarom je me zo 'aanviel' en daarom reageerde ik zo fel.
Thanx lieve meid.Voor de kater heb ik in mijn kledingkast een plekje gemaakt waar hij zich nu al in ligt te verstoppen. Loela ligt hier achter de bank, zij is wat stoerder.
ik heb wel vaker zoete witte wijn gedronken, krijg er nooit koppijn van hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je morgen koppijn hebt, was het zoete wijn
Komt doordat je vrouw bent danquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:56 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb wel vaker zoete witte wijn gedronken, krijg er nooit koppijn van hoor
kan wel, gewoon meer drinken 14.gifquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:56 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb wel vaker zoete witte wijn gedronken, krijg er nooit koppijn van hoor
zal het vanavond proberen oke?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kan wel, gewoon meer drinken 14.gif
jij ook goeie jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
nu ben ik echt weg voor vanavond
geniet er van mensen, fijne jaarwisseling en catch ya'll on the flipside
Ik ga ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
pleite, kalm aan mensen, goeie jaarwisseling.
• Ga naar een weilandquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef Under_Score het volgende:
pfff, geen idee wat ik aan moet doen. thema is games en het enige wat ik heb is een trui met een game spreak er op
een oud leger uniform aantrekken en zeggen dat ik 'call of duty' ben is ook niet echt een optie denk ik.
hmm
Als Hitman is wel tofquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef Under_Score het volgende:
op zich een idee. mischien trek ik mn pak wel aan en ga als hitmanof ik doe mn bril op en ga als uber nerd
\o/
Geen idee, maar het idee is wel tofquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:59 schreef Under_Score het volgende:
ja en met een pak kun je ook nog gewoon ergens anders heenheb alleen geen koffertje
waar kun je die krengen eigenlijk kopen
Graag gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Nicole: bedankt voor je SMSje![]()
!
Ik ook niet, al is het maar om Remco te stangenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil helemaal niet dat dit het laatste topic is van 2010
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En wedden dat Hen de LaPo weer pakt?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Volgende TT:
NU AL HET BESTE TOPIC VAN 2011!!!
dan ga je lekker naar buutn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is zo warm hier in huis dat ik er koppijn van krijg
Maar een haan kukelekuutquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:
Goedenavond..
Dit wordt een briljante jaarwisseling
Vader ziek in bed
Moeder slaapt op de bank
Zus is ziek en viert bij vriend...
Het jaar ' begint ' goed
oeh das niet zo tofquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:
Goedenavond..
Dit wordt een briljante jaarwisseling
Vader ziek in bed
Moeder slaapt op de bank
Zus is ziek en viert bij vriend...
Het jaar ' begint ' goed
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
As, wil je voor 2011 begint nog ontmaagd worden?
Nah, tis glad op de weg voor je het weet zit jij met je piemeltje in een ander gatquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
As, wil je voor 2011 begint nog ontmaagd worden?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah, tis glad op de weg voor je het weet zit jij met je piemeltje in een ander gat
Wat een kutantwoordquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah, tis glad op de weg voor je het weet zit jij met je piemeltje in een ander gat
Zolang het maar warm is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik denk 't wel.. of ik moet nog iets leuks bedenken voor vannachtquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja best gezellig hier...
En daar? jij blijft ook thuis?
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee die Kukelekuu van jou trekt volle zalen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mwaa, er ligt nog genoeg ijzel op mijn pad
Ik hoor meer dat mensen thuis blijvenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef norich het volgende:
[..]
ik denk 't wel.. of ik moet nog iets leuks bedenken voor vannacht
haha dat zal toch wel niet.. zijn altijd zat mensen die nog gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik hoor meer dat mensen thuis blijven
voor je het weet is het uitgaan uitgestorven met oud en nieuw
Waarom is het zo veel bijzonderder dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik hoor meer dat mensen thuis blijven
voor je het weet is het uitgaan uitgestorven met oud en nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |