Dit is de kaart ervoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:36 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij komt alleen gfs met sneeuw aanzetten of niet?! Weerplaza zegt dat het hier in oost ook zal gaan sneeuwen maar 3/4 andere bronnen geven voor mijn woonplaats gewoon een bak regen. Liever sneeuw maar eigenlijk heb je er ook geen drol aan. Donderdag t/m zondag zal het dik boven nul zijn met regelmatig neerslag in de vorm van regen dus aan sneeuw heb je toch nix.
wetteronline :
[ afbeelding ]
quote:(natte) sneeuw (1 a 2 cm), mogelijk IJZEL, geleidelijk overgaand in regen.
De melding is aangepast naar:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef aloa het volgende:
waarschuwing van het knmi voor morgenavond en donderdagnacht.
[..]
[ afbeelding ]
Wordt al afgezwakt dus.quote:Kans op gladheid door (natte) sneeuw, en mogelijk ijzel.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:43 schreef kahaarin het volgende:
Whut?! Tussen de 10 en 25 cm...? Dat hoeft nou ook weer niet zo nodig.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens het kaartje van aloa is het in Groningen toch echt lichtgrijs....Het zal zo'n vaart niet lopen waarschijnlijk maar ik heb wel even genoeg sneeuw gezien, een mooie vorstperiode waarna er fatsoenlijk geschaatst kan worden vind ik ook wel leuk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een optische illusie. De kaart is zwart terwijl de legenda op een witte achtergrond staat, daardoor lijken de tinten anders.
Ik heb het met een fotobewerkingsprogramma gecontroleerd, en dat wat jij lichtgrijs noemt is in werkelijkheid de kleur van 2 tot 5 cm.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Frutsel het volgende:
Als ik de randen van dat "lichtgrijze gebied" bekijk zou ik toch voor 5-10 gaan![]()
2-5 is het niet, 10-25 ook niet
Ik noem het gewoon Lente, hopelijk wil moeder natuur naar mij luisterenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
Ik denk dat het -2cm gaat wordenprima dat dat ijs even weg gaat dooien maar daarna wordt het eerder herfst dan winter :s
Ik kan je nou al vertellen dat die bitch toch niet luistertquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon Lente, hopelijk wil moeder natuur naar mij luisteren
En toen werd jij wakker uit een droom door de regenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toen was het vrijdag en kwam de winter ineens invallen met 1 meter sneeuw
En onweer en stormquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En toen werd jij wakker uit een droom door de regen
Yup, dit is het 'vertrouwde' beeld van de afgelopen jaren... zucht moet ik weer mijn regenpak te voorschijn halen.quote:
Niet alleen de stoepen, ook onze straat is nog een prachtige ijsbaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef VacaLoca het volgende:
Mja het mag wel even, in het oosten zijn de stoepen nog steeds bedekt met een dikke laag opgevroren sneeuw. Ik wil wel weer eens een keer normaal kunnen lopen. Als het dan toch niet sterk gaat vriezen, en we een elfstedentocht toch kunnen vergeten, doe dan maar even echt sterke dooi in heel NL zodat alle troep overal weg is.
Eindhoven idem (wat betreft weer en ijsbanenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet alleen de stoepen, ook onze straat is nog een prachtige ijsbaan.
Overigens lekker weer hier nu, fris, weinig wind en zonnig.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier het antwoord
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |