Die film komt vast in downloadquelandquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Die film komt zeker niet in Nederland? Of komt die online o.i.d.?
Ik kan het voorstellen, teambuilding en wetenschappelijke trip in combi met prijsvraag voor dit subforum en uiteraard alleen voor de users met meer dan 100 posts in DE ofzoquote:Lijkt me geweldig om een keer van maart - juli te gaan storm chasen met zo'n team. Kunnen we dat niet organiseren met wat FOKkers?
En wie gaat die posten tellen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die film komt vast in downloadqueland![]()
![]()
[..]
Ik kan het voorstellen, teambuilding en wetenschappelijke trip in combi met prijsvraag voor dit subforum en uiteraard alleen voor de users met meer dan 100 posts in DE ofzo
Die komt vast nog wel hoor. Het is pas begin januari.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef horned_reaper het volgende:
Nou alsjeblieft!!!! hier hebben jullie eindelijk je dooi! ....![]()
Doe mij die winter maar terug......
het Patrick! Je woont toch vlak bij me?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef garnage-patrick het volgende:
van de zomer paar keer "gechased" met een jongen van o-o
was een leuke ervaring, heb ook paar keer wat andere mensen gevraagd, maar niet veel mensen hebben er zin om om te chasen! (of in te stappen, en deel v/d kosten te betalen)
Hmm, in de US is het toch anders denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
het Patrick! Je woont toch vlak bij me?
Je kan gerust een keer samen met mij chasen
Dan rijden we daar toch heen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, in de US is het toch anders denk ik.
Lol, geen zee te hoog, geen brug te ver?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan rijden we daar toch heen!
Edmond in Oklahoma. Dat is 20 minuten rijden van Oklahoma City.quote:
Lol, het weer is daar net wat heftiger dan hier, logisch, geen water in de buurt dat de zooi kan dempen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Edmond in Oklahoma. Dat is 20 minuten rijden van Oklahoma City.
Ik heb in januari een ongelofelijk ijsstorm meegemaakt. S'ochtends was het 10 graden. In de middag ging de wind opeens draaien en ging het regenen. Na verloop van tijd werd het kouder en kouder en ging het sneeuwen/ijzelen waardoor er op een gegeven moment een laag van zeker 2cm ijs ontstaan was. Het was 1 grote ijsbaan. Scholen etc 3 dagen dicht.
Tevens genoeg zware onweer stormen meegemaakt. Echt een paar uur gigantische onweersbuien die over je hoofd heen trekken... Daar zijn de Nederlandse en dus die ene op 11 juli 2010 niks bijCellen die overtrokken draaiend en 200km verderop tornado's produceerden. Onweer met gigantische flitsen waar je in je stoel gedrukt werd. Veel wateroverlast etc etc
Tevens 1x een tornadowarning meegemaakt. Uiteindelijk was dat ding 6km noord van me langsgetrokken. Een dag erna het gebied verkend en sommige huizen waren niet meer te vinden... Krachtige F2.
Ochja het klinkt allemaal best hysterisch en eigenlijk was het dat ook wel. Ik vond het vooral fascinerend en kon me behoorlijk inleven in de plaatselijke Amerikaan die het niet echt boeiend meer vond. Doodnormaal voor hun.
Wat wel een fabel is dat mensen in tornado alley, tornado's gewend zijn. Dat klopt niet, want bijna niemand heeft ze in hun leven gezien. Dat zegt wel iets over hoe enorm gebied het wel niet is en dus een chase niet zomaar even kan. Je praat over stukken van Amsterdam naar Parijs met cellen die wel 80km/h gaan
Advies is daarom nooit zoiets te plannen, maar alleen zoiets te gaan beleven als je er gewoon "toevallig" bent. Dat maakt het naar mijn mening veel en veel mooier
Ja wat een grap. Kan ik tenminste de kerstboom weer buiten zetten. Van 19 graden naar 10 is niet zo'n heel verschil dan 19 naar -5 ofzo.quote:
Tja ik heb toch echt liever regen dan sneeuw wat later ijs zal worden als ik er doorheen moet fietsen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, top hoor die dooi! Prima als het ijs van de straten is maar dat komt juist door die dooi als het vervolgens weer vriest. Lekker door de regen moeten fietsen jeuj :s doe me dan maar gewoon vorst en/of sneeuw ipv die regen als er dan toch neerslag moet vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |