Ik snap t. Vond t wel komisch dat ze dat kranten ding er ook even moesten bij melden. Zeker als er zo veel ongelukken gebeuren. Lijkt me nogal onbelangrijk nieuws in verhouding met de rest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neuh, dit vond ik griezeliger:
[..]
quote:
Pokke weer hier dus.quote:Bewolkt 5°C
Voelt als: 3°C
Barometer: 995 mb
Dauwpunt: 5°
Luchtvochtigheid: 100%
Zicht: 3 km
Neerslag afgel. uur: N.v.t.
Neerslag afgel. 24 uur: 0.9 cm
Wind: 8 km/uur S
Zon op: 8:49
Zon onder: 16:47
UV Index: 0 Laag
Lol, dat zal ook eens tijd worden, volgens mij heb ik vanaf sinterklaas geen dag zonder ijs of sneeuw gezien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef Drassss het volgende:
Er komt gelukkig "warme" regen je kant op Kahaarin dus straks is het helemaal weg
Lol, dat is ook wel zo, maar goed, de meeste mensen denken niet verder dan hun eigen brievenbus, als er dan wordt gezegd dat het aan de ijzel ligt dan kunnen ze mopperen op het strooibeleid van de gemeente.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap t. Vond t wel komisch dat ze dat kranten ding er ook even moesten bij melden. Zeker als er zo veel ongelukken gebeuren. Lijkt me nogal onbelangrijk nieuws in verhouding met de rest.
Je hebt natuurlijk veel te vaak in de vriezer gehangen wat voor lekkernij je nu weer gaat klaarmaken tijdens sint/kerst/oudjaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat zal ook eens tijd worden, volgens mij heb ik vanaf sinterklaas geen dag zonder ijs of sneeuw gezien.![]()
[..]
Lol, dat is ook wel zo, maar goed, de meeste mensen denken niet verder dan hun eigen brievenbus, als er dan wordt gezegd dat het aan de ijzel ligt dan kunnen ze mopperen op het strooibeleid van de gemeente.
Hmm, met sint de koude hapjes, dwz gevulde eitjes, monchou rolletjes, en een lekkere salade met toastjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk veel te vaak in de vriezer gehangen wat voor lekkernij je nu weer gaat klaarmaken tijdens sint/kerst/oudjaar
Smurfen mogen, de temp. kaart niet.quote:
Haha, het was idd nogal een lijst met lekkers.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef Drassss het volgende:
Ik ben blij dat ik net gegeten heb na dit verhaal![]()
Ja het is behoorlijk warm.
Heb je het over de week van 10 jan of pas 17 jan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Smurfen mogen, de temp. kaart niet.
[..]
Haha, het was idd nogal een lijst met lekkers.
Wat is er eigenlijk nog over van de temperatuursdaling die na deze week werd voorspeld? Of is daar nog geen zinnig woord over te zeggen?
10e, dat gaat dus een beetje over, gelukkig maar, even niet, zo rond 17e mag het best weer gaan sneeuwen oid, dan ben ik vast wel weer flauw van de grijze druilerige dagen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je het over de week van 10 jan of pas 17 jan?Want 9/10/11 jan gaat het iets kouder worden, maar daarna is de verwachting dat we weer richting 6 graden overdag gaan.
Probleem is dat de grond nog erg koud is, het duurt wel even voordat de vorst daar uit is, als het dan 's avonds weer wat kouder wordt vriest de nattigheid weer een beetje aan ook al is de temp op 1m50cm net boven nul.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang moet het regenen om ijs op wegen weg te smelten
Idd, maar nu wel even lekker, zelfs in de tuin is er bijna geen ijs meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Drassss het volgende:
Tja het nadeel van regendagen is dat het totaal geen boeiend natuurverschijnsel is. Hooguit als het met tonnenuit de lucht komt vallen, maar voor de rest heel erg saai..
Echt heel mooi idd, zo lang ze over veld en pad gaan is het schitterend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Mooi he
http://www.movieweb.com/movie/tornado-alley/trailer
die wolken
Ik vond het geweldig om midden in dat gebied 5mnd te vertoevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Mooi he
die wolken
Die film komt zeker niet in Nederland? Of komt die online o.i.d.?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Mooi he
die wolken
Mhaw zoveel kilometers maken om er misschien 1 te zien gaat me wat verquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Die film komt zeker niet in Nederland? Of komt die online o.i.d.?
Lijkt me geweldig om een keer van maart - juli te gaan storm chasen met zo'n team. Kunnen we dat niet organiseren met wat FOKkers?
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig om midden in dat gebied 5mnd te vertoevenWat is de natuur daar extreem en heftig en wat zijn die stormen echt werelds.
Heb je mooi weer gezien? Niet perse een tornado maar onweer oid?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig om midden in dat gebied 5mnd te vertoevenWat is de natuur daar extreem en heftig en wat zijn die stormen echt werelds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |