Het is mogelijk, maar ik vraag me af of ze daar aan mee willen werken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Geld ervoor vragen, dan zal het vlug afgelopen zijn.
Dan zeg je gewoon, nee. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het is mogelijk, maar ik vraag me af of ze daar aan mee willen werken.
Alles ia altijd zo logisch, en dan zijn ze te lui om zelf te lezen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Ik heb hetzelfde probleemIs ernstig irritant, als ze gewoon even lezen kunnen ze het zelf ook. Zelfde met kabeltjes aansluiten of iets, dat kan meestal maar op één manier en nog willen ze dat ik het doe want 'anders gaat het kapot'.
Toch neit opgelost, slotje he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon, nee. Lijkt me duidelijk.
ik zit in 3 havoquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
had je maar niet met mbo ict moeten beginnen
Dudequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:41 schreef Salmiak het volgende:
Herkenbaar man, ik heb een zelfde soort probleem.
Volgens mijn ouders ben ik de dekhengst van de familie. En nu moet ik dus iedereen helpen emt seks problemen, de tering. Dit zijn dingen als penetratie etc. daar hoef je geen dekhengst voor te zijn, je bent gewoon dom als je dat niet kan. Het is gewoon lui, "ja kan jij even dat vrouwtje voor me bezwangeren ik weet niet hoe dat moet" ach rot op man, dat is zo'n beetje het eerste wat je doet als je begint met seks.
hoe is dat nou, een incestfamilie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:41 schreef Salmiak het volgende:
Herkenbaar man, ik heb een zelfde soort probleem.
Volgens mijn ouders ben ik de dekhengst van de familie. En nu moet ik dus iedereen helpen emt seks problemen, de tering. Dit zijn dingen als penetratie etc. daar hoef je geen dekhengst voor te zijn, je bent gewoon dom als je dat niet kan. Het is gewoon lui, "ja kan jij even dat vrouwtje voor me bezwangeren ik weet niet hoe dat moet" ach rot op man, dat is zo'n beetje het eerste wat je doet als je begint met seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |