Maar iedereen is stiekem een beetje autistisch diep van binnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ja![]()
iedereen heeft tegenwoordig een autistisch gerelateerde aandoening
Jij ook een fijne jaarwisseling PeZuquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens douchen daarna boodschappen doen voor vannacht!
Koffieschatjes, een fijne jaarwisseling![]()
![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens douchen daarna boodschappen doen voor vannacht!
Koffieschatjes, een fijne jaarwisseling![]()
![]()
maar dan slaat de term autisme ook nergens meer opquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar iedereen is stiekem een beetje autistisch diep van binnen
Jawel, dat is voor de extreme gevallen zoals Sheldonquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan slaat de term autisme ook nergens meer op
SACHA!!!quote:
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SACHA!!!Jij grote grote lieverd!!!!!
Ik kreeg zonet je kaartje
Ik werd er helemaal blij en mooshy van
![]()
Dankjewel
Werd ook wel eens tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
Zo. Ik kom ook eens mijn bed uit rollen.
Laat het je smaken DM. Fijne jaarwisseling alvastquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens even kijken of er al oliebollen zijn bij mijjn ouders. Tot later.
whehehe jij bewijst mijn postquote:
Pas op je vingers he?quote:
Ik heb er nog 11.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen
[..]
Pas op je vingers he?
Nu alquote:
Huppelquote:
Hey Llquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
Toch tijd om te posten
Hellow mensen
Middag Myrquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
Zo. Ik kom ook eens mijn bed uit rollen.
Middag Dagoquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
GoedemiddagJullie hebben echt geen leven
zitten alleen maar op FOK!
PGRquote:
Bis Later DMquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens even kijken of er al oliebollen zijn bij mijjn ouders. Tot later.
Hey Symquote:
Ik ben al vanaf 10 uur bezig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alVind je dat niet leuker als het donker is dan
Knal Spulquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alVind je dat niet leuker als het donker is dan
Ik zou zo nog door kunnen slapen hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werd ook wel eens tijd natuurlijk
Nou ja, ik heb zelf niets met knalvuurwerk maar vind siervuurwerk wel mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Knal Spul
Hier zijn ze nu ook volop bezig met de melkbussen
Is ook niks voor mij maar met carbid knallen hou ik wel een aantal uur volquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zelf niets met knalvuurwerk maar vind siervuurwerk wel mooi
Maar om nou de hele dag knalvuurwerk af te staan steken![]()
skatjuhquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen
[..]
Pas op je vingers he?
mij boeit het niet zo, zolang het veilig gebeurtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Symphonic het volgende:
Hier waren ze gisterenavond al volop bezig
Marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen
[..]
Pas op je vingers he?
trevquote:
Het is maar wat je eisen zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trev
wij hebben 25 oliebollen voor 4,5 man (4 volwassenen en een kind) dus dat moet wel genoeg zijn
True, maar het lijkt me wel voldoendequote:
En anders pechquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, maar het lijkt me wel voldoende
Hey GFquote:
Iddquote:
Hey liefquote:
stuartquote:
trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |