quote:
Dit is prachtig.quote:
Echt niet... alleen fokschaap vindt het mooi omdat hij een dochter heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:42 schreef Nizno het volgende:
ik had toch verwacht dat de dochters van 18 in de TT zouden komen
ouwe zeur..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:43 schreef peaceman het volgende:
Radiohead![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet hun beste nummer, maar wel prachtig.
Ik heb ook een dochter. Maar dat maakt dat nummer helemaal niks beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt niet... alleen fokschaap vindt het mooi omdat hij een dochter heeft.Dit is toch zoveel mooier.
Heel goed van jou!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb ook een dochter. Maar dat maakt dat nummer helemaal niks beter
Voorheen werden ze heel erg geweerd uit de top 2000, gelukkig wordt dat ieder jaar minderquote:
Ik heb ze 2 keer live gezien. 1 keer was het tergend saai en de ander heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik er jaren later pas weer achter kwam dat ik ze gezien hadquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is prachtig.En veel mooier dan Creep eigenlijk. En de beste liveband die ik ooit heb gezien.
![]()
quote:
nepmoederquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb ook een dochter. Maar dat maakt dat nummer helemaal niks beter
Eens!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu deze weer even doorkomen, en dan gelijk Creep er achteraan
je moet bij radio 2 gaan werken met zulke slogansquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef gerbenp het volgende:
De nummertjes steeds kleiner, de hits steeds groter!
Nog steeds maar 3 nummers. Wel allemaal in de Top200.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voorheen werden ze heel erg geweerd uit de top 2000, gelukkig wordt dat ieder jaar minder
Ik vond het de 1e keer ook niet zo geweldig, maar de 2e keer wel, was in Westerpark. Ze zijn qua aanzien een beetje saai maar de muziek die ze maakten, vond ik geweldig. Veel mooier en beter dan op cd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 keer live gezien. 1 keer was het tergend saai en de ander heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik er jaren later pas weer achter kwam dat ik ze gezien had
Helaas niet noodzakelijkerwijs ook beter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef gerbenp het volgende:
De nummertjes steeds kleiner, de hits steeds groter!
Paranoid Android moet er ook in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voorheen werden ze heel erg geweerd uit de top 2000, gelukkig wordt dat ieder jaar minder
Precies.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Helaas niet noodzakelijkerwijs ook beter!
No Surprises ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Paranoid Android moet er ook in.
Nee, dan loop ik nog het risico aangeklaagd te worden...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:42 schreef Nizno het volgende:
ik had toch verwacht dat de dochters van 18 in de TT zouden komen
Ook heel wisselvallend, denk ik. Want een jaar na het tergend saaie concert op Lowlands, vond ik ze op Pinkpop in de regen (via de tv) wel weer geweldig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het de 1e keer ook niet zo geweldig, maar de 2e keer wel, was in Westerpark. Ze zijn qua aanzien een beetje saai maar de muziek die ze maakten, vond ik geweldig. Veel mooier en beter dan op cd.
When you're gonequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef MarijeH het volgende:
Er is een boek over de top 2000 te koop dacht ik gehoord te hebben. Is dat een leuk boek?
Hoe heet het lied dat Bryan Adam heeft gemaakt samen met Mel C.
quote:Nu weer Radiohead
Er is sinds 2 jaar geleden ieder jaar 'n boek van de top2000 uitgekomen. Nu volume 3, ik heb 1&2, zijn aardig om door te bladeren maar voegen niet echt heel veel toe. Verhalen over liedjes, wat geneuzel en wat statistieken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef MarijeH het volgende:
Er is een boek over de top 2000 te koop dacht ik gehoord te hebben. Is dat een leuk boek?
Hoe heet het lied dat Bryan Adam heeft gemaakt samen met Mel C.
Nu weer Radiohead
Nee, deze is niet beter hoor... deze is toegankelijker denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar deze is beter. Hij staat dan ook hoger. Terecht.
Ik zag ze voor het eerst op Pinkpop 2001 en dat was het beste optreden ooit wat mij betreft. Daarna heb ik ze nog vele keren gezien en ze hebben me nog nooit teleurgesteld/quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook heel wisselvallend, denk ik. Want een jaar na het tergend saaie concert op Lowlands, vond ik ze op Pinkpop in de regen (via de tv) wel weer geweldig.
Maar Werchter 2003..nee, kan me er nuiks van herinneren.
Het is gewoon wat commerciëler inderdaad. Zeker niet beter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, deze is niet beter hoor... deze is toegankelijker denk ik.
Schaap, gefeliciteerd met jullie nieuwe keuken!!
ja, dankjewelquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, dat zou kunnen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook heel wisselvallend, denk ik. Want een jaar na het tergend saaie concert op Lowlands, vond ik ze op Pinkpop in de regen (via de tv) wel weer geweldig.
Maar Werchter 2003..nee, kan me er niks van herinneren.
Everthing in it's right placequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind deze wel veel beter dan Street Spirit. Maar het is natuurlijk geen Fake Plastic Trees.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, dankjewel
het is even investeren maar dan heb je ook wat
Bij mij was het juist andersom..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
In de HMH 3 jaar geleden....![]()
Westerpark vond ik wat minder.
Maar Exit Music (For A Film)...![]()
Daarna is eigenmorrd niet erg meer...
Sorry, ik vind hem mooier. Beter is niet echt een label die je op muziek kan plakken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, deze is niet beter hoor... deze is toegankelijker denk ik.
Jawel hoor, zo lang je maar 'ik vind' erbij zegtquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem mooier. Beter is niet echt een label die je op muziek kan plakken.
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Sommige nummers zijn veel complexer dan andere. Dat maakt het niet perse mooier, maar misschien wel beter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo lang je maar 'ik vind' erbij zegt
Allebei de concerten in de HMH?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij was het juist andersom..ben bij beide geweest.
snap niet dat mensen massaal stemmen op dit nummer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ooit verkozen tot slechtste Nederlandse nummer
Egnie, less is more. IK VIND (quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Sommige nummers zijn veel complexer dan andere. Dat maakt het niet perse mooier, maar misschien wel beter.
mensen vinden Thriller beter dan You are not alone of Earth song om maar iets te noemen ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef peaceman het volgende:
128 Red Hot Chili Peppers Californication![]()
127 Bon Jovi Bed of roses![]()
126 Michael Jackson Thriller![]()
125 Katie Melua Nine million bicycles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
124 Herman Brood & His wild romance Saturday night![]()
123 Van Morrison Have I told you lately![]()
![]()
122 John Miles Music![]()
121 Amy MacDonald This is the life![]()
120 Pearl Jam Just breathe![]()
119 Simple Minds Belfast child
Dan nog is de vraag of complexer beter is. De essentie van een liedje is je raken. Een complex liedje kan je ook helemaal niet maken, is het dan beter?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Sommige nummers zijn veel complexer dan andere. Dat maakt het niet perse mooier, maar misschien wel beter.
Daarom zei ik ook misschienquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan nog is de vraag of complexer beter is. De essentie van een liedje is je raken. Een complex liedje kan je ook helemaal niet maken, is het dan beter?
Vind je Thriller gedateerd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
mensen vinden Thriller beter dan You are not alone of Earth song om maar iets te noemen ?
Zo een gedateerd nummer.
Ja, zeker niet het beste nummer van de gelijknamige cdquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vind je Thriller gedateerd?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
mensen vinden Thriller beter dan You are not alone of Earth song om maar iets te noemen ?
Zo een gedateerd nummer.
Mensen die vanavond alleen oudjaar/nieuwjaar gaan vieren, klinkt als een goed moment voor een datingsite.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef macca728 het volgende:
waarom denken reclamemakers dat er alleen zielige mensen naar de Top 2000 luisteren ?
Elk uur die datingsitereclames
en allemaal mensen zonder een kachel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef macca728 het volgende:
waarom denken reclamemakers dat er alleen zielige mensen naar de Top 2000 luisteren ?
Elk uur die datingsitereclames
Nee, bij zowel het concert in HMH als in het Westerpark. Trouwens, ook nog op Rock Werchter 2008.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei de concerten in de HMH?
die gaan toch niet naar een datingsite ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Sinterklaas is ook regelmatig weer te beluisteren tijdens de reclame.
De doelgroep is dus bejaarden...
Oke, dat mag je vinden, maar ik ben het absoluut niet met je eens. Juist earth song en you're not alone vind ik minder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja, zeker niet het beste nummer van de gelijknamige cd
Ik doelde op beide concerten in de HMH toen, één in mei en één (die eerder in mei gecancelled was) in augustus of september. Die laatste was fenomenaal...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, bij zowel het concert in HMH als in het Westerpark. Trouwens, ook nog op Rock Werchter 2008.
Jij hebt Benidorm Bastards niet gezien?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
die gaan toch niet naar een datingsite ?
Augustus was dat en die was idd supergoed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde op beide concerten in de HMH toen, één in mei en één (die eerder in mei gecancelled was) in augustus of september. Die laatste was fenomenaal...
Onderin gaan staan met je cursor, linkermuis indrukken en omhoog slepen toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehh, mensen..welke F-nogwat knop was het ook alweer om je werkbalk terug onderin te krijgen?
Hoe bedoel je, niet toegelaten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef peaceman het volgende:
Blijf het een schande vinden dat Jeremy van Pearl Jam gewoon niet toegelaten wordt.
Huh? Hoezo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef peaceman het volgende:
Blijf het een schande vinden dat Jeremy van Pearl Jam gewoon niet toegelaten wordt.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef peaceman het volgende:
Staat nog steeds niet in de keuzelijst, terwijl Just Breathe hups erin gezet wordt en grijs gedraaid op radio 2. Is dat nummer beter? Neen.quote:
Dat dus behalve dan dat ik die niet supergoed vond.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Augustus was dat en die was idd supergoed.
Staat I Don't Like Mondays er wel in?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat nog steeds niet in de keuzelijst, terwijl Just Breathe hups erin gezet wordt en grijs gedraaid op radio 2. Is dat nummer beter? Neen.
Klopt... algemene actie op internet kan ik je melden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Black haalde vorig jaar de lijst zonder in de keuzelijst te staan, toch?
Jij wijkt altijd iets af van het gemiddelde...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus behalve dan dat ik die niet supergoed vond.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat I Don't Like Mondays er wel in?
Heb hier even geen lijst beschikbaar...
Blijkbaar..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wijkt altijd iets af van het gemiddelde...
Tja Just Breathe is natuurlijk een stuk vrolijker..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan vreemd, zelfde thema...
Waarom dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef peaceman het volgende:
Het is overigens vrij algemeen bekend dat Black ook lang geweerd is.
Ah, je doet het er om...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar..het is ook wel leuk om niet gemiddeld te zijn trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, de denkwijze van radio 2 is op dat punt een raadsel.quote:
quote:Staan nummers eigenlijk automatisch in de keuzelijst als ze 1 keer de lijst gehaald hebben?
Helemaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja Just Breathe is natuurlijk een stuk vrolijker..
Nee zeker niet. Er staat op de site ook een lijst met nummers die er 1 keer ingestaan hebben. En die staan niet in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom dat?
Staan nummers eigenlijk automatisch in de keuzelijst als ze 1 keer de lijst gehaald hebben?
Kunnen ze weer lekker sjoemelen.. Top2000 wordt elk jaar minder door dit soort geintjesquote:
Hoezo is dat vreemd? De lijst wordt toch door radio2 gemaakt. De keuzelijst is een zoethoudertjequote:
Nee, dat is wel vreemd, want radio 2 zegt zelf vele malen op de radio dat wij, de luisteraars en stemmers, de lijst gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? De lijst wordt toch door radio2 gemaakt. De keuzelijst is een zoethoudertje
Da's inderdaad vreemd ja...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, de denkwijze van radio 2 is op dat punt een raadsel.
[..]
Wat overigens erg vreemd is.
Nee, alleen van de eenmalige noteringen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand een overzicht van alle platen die ooit in de Top2000 hebben gestaan?
Dus inclusief de nummers die er in de loop der jaren uitgevlogen zijn?
Ben zeer geïnteresseerd...
Bon Joviquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
Ga lekker op je rug liggen in je bed met rozen en bloed langzaam dood...
Zal eens gaan spitten via Google dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, alleen van de eenmalige noteringen.
welke mailtjes?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef macca728 het volgende:
walgt niemand hier van die stomme mailtjes tussendoor
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je doet het er om...Niet met opzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat natuurlijk.
Make love, not war ☮
Ach, de zelfbevlekking viert hoogtij bij de Radio 2 plaatjesdraaiers...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef macca728 het volgende:
walgt niemand hier van die stomme mailtjes tussendoor
Ik moet er wel een paar hebben, die wil ik volgend jaar wel een keer sturen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal eens gaan spitten via Google dan.
Of heeft iemand toevallig alle jaaroverzichten in Excel-formaat? Dan kan ik het zelf wel samenstellen...
Staan die niet op de site van de top2000?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal eens gaan spitten via Google dan.
Of heeft iemand toevallig alle jaaroverzichten in Excel-formaat? Dan kan ik het zelf wel samenstellen...
Volgens mij niet, alleen het laatste jaar en dan met de platen die er nu in staan t.o.v. vorige jaren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Staan die niet op de site van de top2000?
misschien moeten ze eens na gaan denken, waarom er deze week tig mensen meer luisteren dan normaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, de zelfbevlekking viert hoogtij bij de Radio 2 plaatjesdraaiers...
Volgend jaar pas?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moet er wel een paar hebben, die wil ik volgend jaar wel een keer sturen.
Jammer dat ze niet een soort van archief op de site hebben. Leuk voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen het laatste jaar en dan met de platen die er nu in staan t.o.v. vorige jaren.
De afvallers staan er niet in...
Wie vind wat romantisch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Superromantisch? Hebben die mensen weleens naar de tekst geluisterd?
Ah, Thriller en dan Katie Melua, mooi moment voor een pauze.
Engelse teksten zijn te moeilijk voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Er staat zelfs een kopje op de site dat Radio 2 ook nog bestaat na de Top 2000, dus ze hebben het zelf blijkbaar ook in de gaten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
misschien moeten ze eens na gaan denken, waarom er deze week tig mensen meer luisteren dan normaal
Pics!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef Gridlok het volgende:
Even een flashmob doen op men werk brb
Staat er een haardkachel van Dru in je kamer?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet moonwalk en breekt bijna z'n nek...
De meeste mensen willen niet eens weten wat ze keihard aan het meebleren zijn. Ik heb voor menig persoon al aardig wat nummers verpest door ze te vertellen waar het overging, best een leuke hobbyquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Engelse teksten zijn te moeilijk voor de gemiddelde Nederlander.
Echt het bekijken waard als je dit filmpje nog niet kent.quote:
Cliff Richard? Waar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef MadMaster het volgende:
Look everyone, he's coming through he door!!
HTM is wel om te zetten naar Excel, goede tip!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://tinyurl.com/36ta94z
Misschien helpt dit, MM. Maar ik denk niet dat er .xls formats bij staan.
Hier staat een overzicht van nummers die ooit in de top 2000 stonden maar dit jaar niet meer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand een overzicht van alle platen die ooit in de Top2000 hebben gestaan?
Dus inclusief de nummers die er in de loop der jaren uitgevlogen zijn?
Ben zeer geïnteresseerd...
ja meisjes vinden Every breath you take ook zon romantisch nummer.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
De meeste mensen willen niet eens weten wat ze keihard aan het meebleren zijn. Ik heb voor menig persoon al aardig wat nummers verpest door ze te vertellen waar het overging, best een leuke hobby
Meisjes zijn dol op stalkingquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja meisjes vinden Every breath you take ook zon romantisch nummer.....
Ik denk dat dat het isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meisjes zijn dol op stalking
Mag een poliep krijgen (gegeven dat ze die niet al heeft)quote:
Het is toch wel romantisch bedoelt? Cliches, dat wel, maar verder? Moet zeggen dat ik d etekst ook niet echt ken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
eigenlijk wel triest dat er echt hele goede nummers niet meer instaan en andere zeiknummers welquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hier staat een overzicht van nummers die ooit in de top 2000 stonden maar dit jaar niet meer.
Het is dat ik getrouwd ben...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mag een poliep krijgen (gegeven dat ze die niet al heeft)
Hij zingt min of meer dat hij in een hotel aan het vreemdgaan is, maar dattie heus wel aan zijn vrouw denkt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is toch wel romantisch bedoelt? Cliches, dat wel, maar verder? Moet zeggen dat ik d etekst ook niet echt ken.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het geluid van een stofzuiger dat de radio overstemtquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef peaceman het volgende:
Begin van Herman gemist, maar daar staat tegenover dat ik Katie gemist heb.
That figuresquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met Katie! Prachtige stem
tis veel stoerder om het af te zeiken joh!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met Katie! Prachtige stem
heeft niet zozeer met de stem te maken, die is best goed, maar die wauwelliedjes van haar die nergens heen gaan zijn niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef jakees het volgende:
[..]
tis veel stoerder om het af te zeiken joh!
Vroeger vond ik het geweldig, maar elk jaar vind ik het slechter worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dit k*tnummer.
Er wordt te veel lading aan dit nummer gegeven, maar in beginsel is het wel OK...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dit k*tnummer.
Het is gewoon over-the-top bombastische crap van een man die keihard liegt. Zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt te veel lading aan dit nummer gegeven, maar in beginsel is het wel OK...
dat is wat ik ook altijd zo fijn vind aan Meatloafquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef Paul het volgende:
Het puike van Music is, dat er veel verschillende liedjes in 1 liedje zit.
Volgend jaar laten we het Wibi Soerjadi muzikaal spelen, weg met John dan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is gewoon over-the-top bombastische crap van een man die keihard liegt. Zo.
Liegt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is gewoon over-the-top bombastische crap van een man die keihard liegt. Zo.
Hihi ik kom Wibi altijd tegen in de supermarktquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar laten we het Wibi Soerjadi muzikaal spelen, weg met John dan...
In Meatloaf zit een heleboel, maar niet meerdere liedjes...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat is wat ik ook altijd zo fijn vind aan Meatloaf
Kan 'ie dat ding niet gewoon buiten parkeren?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Hihi ik kom Wibi altijd tegen in de supermarktmet z'n porsche
Liegt ja. Als je van muziek houdt, maak je dit soort ellende niet.quote:
niet de baggernummers die zo bekend zijn van zequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Meatloaf zit een heleboel, maar niet meerdere liedjes...
het is een speelgoedautootje natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan 'ie dat ding niet gewoon buiten parkeren?
In Meatloaf zitten meerdere liedjes, schreef je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
niet de baggernummers die zo bekend zijn van ze
maar vele andere nummers van ze zeer zeker wel
goh, echt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Meatloaf zitten meerdere liedjes, schreef je.
Meatloaf is een uitvoerende, geen song...
Als jij het snapt, dan snap ik het ook...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:42 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
goh, echt?
je snapte heus wel wat ik bedoelde
Welk vermoeden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij wordt mijn vermoeden nu door de webcam bevestigd..waarom staat Stefan Stasse als enige van de DJs aan de rechterkant?
????quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij wordt mijn vermoeden nu door de webcam bevestigd..waarom staat Stefan Stasse als enige van de DJs aan de rechterkant?
Staan gewoon op dezelfde plekquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat de andere DJs aan de linkerkant stonden
Amy dus.quote:
het is inmiddels bekend dat je twee uur in de rij moet staan misschien ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Het is rustig bij Beeld & Geluid vandaag.
Allemaal oliebollen bakken of zo?
Dat had ik ook net evenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of is het net alsof ik Neil Diamond hier hoor zingen?
Dinsdag gelukkig nog niet, was in 3 minuten binnen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is inmiddels bekend dat je twee uur in de rij moet staan misschien ?
nee vind ik ook, alleen heeft Neil wel een mooiere stemquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of is het net alsof ik Neil Diamond hier hoor zingen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bedankt Jan Willem, bedankt een goede DJ te zijn de afgelopen jaren. Tot volgend jaar JWRedbone!
absoluutquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Aalbers het volgende:
Eddie Vedder heeft echt een mooie stem! En zijn liedjes, zoals die van de film Into the wild, zijn steengoed
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bedankt Jan Willem, bedankt een goede DJ te zijn de afgelopen jaren. Tot volgend jaar JWRedbone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Die heeft ie dan weer niet zelf geschreven volgens mij, althans niet allemaal. Wel prachtige liedjes inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Aalbers het volgende:
Eddie Vedder heeft echt een mooie stem! En zijn liedjes, zoals die van de film Into the wild, zijn steengoed
Haandrikman geloof ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke DJ mag de laatste 3 uur doen?
Wordt dat dit keer wel live? Radio2 heeft ook ons wel eens bedonderd door te doen alsof het live was, maar in werkelijkheid zonden ze een videoband uit. Je zag die lelijke randen nog aan de onder- en bovenkant zittenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke DJ mag de laatste 3 uur doen?
Des te knapper dat ze alsnog zo vaak op 1 stonden. De Beatles lukt dat nooit omdat ze gewoon zoveel nummers hebben die goed zijn om te stemmen. Maar eigenlijk heeft Queen dit ook wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:06 schreef Aalbers het volgende:
Queen heeft echt veel goede muziek zeg..
is ook een beetje mannenmuziekquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Johnny Cash niet leuk...tot frustratie van Peaceman.
Die danceperiode en daarna vind ik ze minder, maar daarvoor vind ik hun nummers geweldig. Joshua Treequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Zwansen het volgende:
Tja, U2. Echt zo'n mwoah-band vind ik.![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is ook een beetje mannenmuziek
of juist niet.. als doe dansend door de zaak gaat komt je haar niet ter goede denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Zwansen het volgende:
Tering, hopelijk heeft de kapper ook de Top2000 aanstaan.
Telefoon met oortjes en een internetverbinding mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |