abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:38:37 #101
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90952423
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:55 schreef Loppe het volgende:

[..]

Wees meer plant.
Wut?
pi_90952576
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

true, en jij bent machteloos.
Ik vind Zuremelk een aanwinst voor dit forum ^O^
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_90953151
Het bashen gaat hier vrolijk verder.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:35:31 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90955828
quote:
16s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zal je vast belachelijk vinden, maar toch is dat afgesproken als norm in respectvol communiceren hier.
Ik heb het gevoel dat het wel richting ons de complotter mag maar niet andersom
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_90955958
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet zo.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:40:19 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90956102
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet zo.
waarom heb ik dat gevoel dan?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_90956316
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je snapt dat je hier hele flauwe reacties op gaat krijgen?
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:14:26 #108
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90958008
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Haushofer het volgende:

Je snapt dat je hier hele flauwe reacties op gaat krijgen?
Vanavond heb ik toch flauw gegeten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 07:26:08 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90964314
quote:

[..]

Dan zit je ernaast wat mij betreft. Misschien wil je in het FB topic komen met voorbeelden?
The truth was in here.
pi_91076240
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens Slartibartfast is het een simpele zaak van algemene paranoia.

Flauwe opmerking numero uno! *)
  zondag 9 januari 2011 @ 18:44:24 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91076371
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens Slartibartfast is het een simpele zaak van algemene paranoia.

Flauwe opmerking numero uno! *)
_O_
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91076588
Ik denk dat het moeilijke aan discussies met crackpots en complotdenkers is dat het vaak geen eerlijke discussies zijn. Persoonlijk heb ik sterk de ervaring dat dit soort mensen vaak emotioneel gezien erg geïnvesteerd hebben in het desbetreffende denkbeeld.
pi_91076698
Overigens heb ik net mijn eerste bijdrage aan het complotdenken hier op BNW geleverd.

Zou ik nu 'om' zijn? Ben ik nu bunker of debunker? Crisis!
  maandag 10 januari 2011 @ 00:36:32 #114
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_91098943
quote:

[..]

_O- Typisch.
Ik vind het een goede regel gezien het taalgebruik van sommigen richting de wat meer mainstream denkende mensen. Je helpt je zaak ook niet door mensen schaap te noemen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_91099032
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef Gray het volgende:
Overigens heb ik net mijn eerste bijdrage aan het complotdenken hier op BNW geleverd.

Zou ik nu 'om' zijn? Ben ik nu bunker of debunker? Crisis!
Waarom moet je een debunker óf bunker zijn? BNW is zo breed, dat je bij het ene deel bij de debunkers kunt horen en bij de andere niet..
pi_91099203
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom moet je een debunker óf bunker zijn? BNW is zo breed, dat je bij het ene deel bij de debunkers kunt horen en bij de andere niet..
Obvious troll not so obvious?
pi_91099270
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Obvious troll not so obvious?
Zal best, maar je benoemd het alsof je het niet alle twee kunt zijn. Vandaar mijn post. :D
  maandag 10 januari 2011 @ 01:44:16 #118
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_91101073
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat het moeilijke aan discussies met crackpots en complotdenkers is dat het vaak geen eerlijke discussies zijn. Persoonlijk heb ik sterk de ervaring dat dit soort mensen vaak emotioneel gezien erg geïnvesteerd hebben in het desbetreffende denkbeeld.
Dat is een goede manier om te verklaren waarom de discussies meestal erg moeizaam verlopen.
Als je echt wat wil bereiken kan je eigenlijk niet het hele denkbeeld aanvallen maar slechts een deel van de onderbouwing. Als 1 stukje onderbouwing wegvalt zal de complotter dit niet zo snel als bedreigend beschouwen waardoor er makkelijker een redelijke discussie te voeren is. Je moet er wel het geduld voor kunnen opbrengen natuurlijk. Mogelijk dat de complotter je niet direct gelijk geeft maar dat als deze later nog eens nadenkt over de verschillende discussies deze kan gaan schuiven wat betreft positie.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_91112612
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Haushofer het volgende:
Ben je in je dagelijkse leven of werk dan wel eens complotdenkers tegengekomen dan ?

Ik bedoel dus, niet dit soort discussies op dit soort fora; maar echte gesprekken met bekenden, vrienden, familie en zo.

Je schreef over een persoonlijke ervaring.
pi_91112799
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ben je in je dagelijkse leven of werk dan wel eens complotdenkers tegengekomen dan ?

Ik bedoel dus, niet dit soort discussies op dit soort fora; maar echte gesprekken met bekenden, vrienden, familie en zo.

Je schreef over een persoonlijke ervaring.
Ja :) Eén voorval in het bijzonder was vrij apart; het was een ontmoeting met iemand in de trein, toen ik een praatje moest geven in Utrecht. De beste man had al zijn "artikelen" bij zich, geplastificeerde formulekaarten, en memorysticks met al zijn aantekeningen. Of dat nou puur toeval was of dat die kerel wist dat ik in die trein zat is me nog steeds niet duidelijk :')

Verder wel een leuk gesprek gehad overigens, hij bleef vriendelijk, maar het was overduidelijk dat de beste man problemen creëerde door zijn eigen onbegrip van de stof. Ook de oplossingen die hij aandroeg (een deel waren niet eens echt problemen, maar ala) wierpen meer vragen op dan ze beantwoordden.

Ook hebben we ze hier op de faculteit wel langs gehad. Tot het punt dat de persoon in kwestie vriendelijk werd gevraagd zijn bezoekjes van te voren aan te kondigen, en het liefst de komende tijd maar te laten.

Maar de meeste gaan via de e-mail, voor in verband met viXra (de tegenhanger van arXiv :D).
pi_91113124
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja :) Eén voorval in het bijzonder was vrij apart; het was een ontmoeting met iemand in de trein, toen ik een praatje moest geven in Utrecht. De beste man had al zijn "artikelen" bij zich, geplastificeerde formulekaarten, en memorysticks met al zijn aantekeningen. Of dat nou puur toeval was of dat die kerel wist dat ik in die trein zat is me nog steeds niet duidelijk :')

Schitterend toch, ...
quote:
Verder wel een leuk gesprek gehad overigens, hij bleef vriendelijk, maar het was overduidelijk dat de beste man problemen creëerde door zijn eigen onbegrip van de stof. Ook de oplossingen die hij aandroeg (een deel waren niet eens echt problemen, maar ala) wierpen meer vragen op dan ze beantwoordden.
en jij hebt natuurlijk tegen hem gezegd dat er helemaal geen conspiracies zijn ? :D

BTW: ik was het niet hoor. ;)
pi_91113235
quote:

Ook hebben we ze hier op de faculteit wel langs gehad. Tot het punt dat de persoon in kwestie vriendelijk werd gevraagd zijn bezoekjes van te voren aan te kondigen, en het liefst de komende tijd maar te laten.

Maar de meeste gaan via de e-mail, voor in verband met viXra (de tegenhanger van arXiv :D).
Nu is het interessant, :D er zijn kennelijk mensen die de moeite nemen verhaal te halen bij wetenschappelijke instanties; En had zo'n persoon nog iets nieuws te melden ? Het ging over natuurkunde ?

BTW: wat is vixra ?
pi_91113305
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nu is het interessant, :D er zijn kennelijk mensen die de moeite nemen verhaal te halen bij wetenschappelijke instanties.
Ja, en dat zijn er een boel :)

quote:
En had zo'n persoon nog iets nieuws te melden ? Het ging over natuurkunde ?
Nee en ja.

quote:
BTW: wat is vixra ?
www.vixra.org. Een archief vooral voor mensen die hun artikelen niet meer op arXiv krijgen geplaatst.
  maandag 10 januari 2011 @ 14:10:56 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91113588
quote:

[..]

Rude was ook wel memorabel ;) En daarnaast ben ik bij een vakantiebaantje ook wel eens zo'n figuur tegen gekomen (richte zijn pijlen vooral op de WTC torens).
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91114052
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja, en dat zijn er een boel :)

[..]
Die dus echt langskomen in persoon ? Om hun ongenoegen te uiten ?

Die krijgen toch wel een kopje koffie en een koekje erbij van jullie ?

Wil ik wel eens meemaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')