Ik vind Zuremelk een aanwinst voor dit forumquote:
Ik heb het gevoel dat het wel richting ons de complotter mag maar niet andersomquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zal je vast belachelijk vinden, maar toch is dat afgesproken als norm in respectvol communiceren hier.
Dat is absoluut niet zo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het wel richting ons de complotter mag maar niet andersom
waarom heb ik dat gevoel dan?quote:
Je snapt dat je hier hele flauwe reacties op gaat krijgen?quote:
Vanavond heb ik toch flauw gegeten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Haushofer het volgende:
Je snapt dat je hier hele flauwe reacties op gaat krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Dan zit je ernaast wat mij betreft. Misschien wil je in het FB topic komen met voorbeelden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens Slartibartfast is het een simpele zaak van algemene paranoia.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens Slartibartfast is het een simpele zaak van algemene paranoia.
Flauwe opmerking numero uno!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom moet je een debunker óf bunker zijn? BNW is zo breed, dat je bij het ene deel bij de debunkers kunt horen en bij de andere niet..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef Gray het volgende:
Overigens heb ik net mijn eerste bijdrage aan het complotdenken hier op BNW geleverd.
Zou ik nu 'om' zijn? Ben ik nu bunker of debunker? Crisis!
Obvious troll not so obvious?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom moet je een debunker óf bunker zijn? BNW is zo breed, dat je bij het ene deel bij de debunkers kunt horen en bij de andere niet..
Dat is een goede manier om te verklaren waarom de discussies meestal erg moeizaam verlopen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat het moeilijke aan discussies met crackpots en complotdenkers is dat het vaak geen eerlijke discussies zijn. Persoonlijk heb ik sterk de ervaring dat dit soort mensen vaak emotioneel gezien erg geïnvesteerd hebben in het desbetreffende denkbeeld.
Ben je in je dagelijkse leven of werk dan wel eens complotdenkers tegengekomen dan ?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat het moeilijke aan discussies met crackpots en complotdenkers is dat het vaak geen eerlijke discussies zijn. Persoonlijk heb ik sterk de ervaring dat dit soort mensen vaak emotioneel gezien erg geïnvesteerd hebben in het desbetreffende denkbeeld.
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ben je in je dagelijkse leven of werk dan wel eens complotdenkers tegengekomen dan ?
Ik bedoel dus, niet dit soort discussies op dit soort fora; maar echte gesprekken met bekenden, vrienden, familie en zo.
Je schreef over een persoonlijke ervaring.
Schitterend toch, ...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
JaEén voorval in het bijzonder was vrij apart; het was een ontmoeting met iemand in de trein, toen ik een praatje moest geven in Utrecht. De beste man had al zijn "artikelen" bij zich, geplastificeerde formulekaarten, en memorysticks met al zijn aantekeningen. Of dat nou puur toeval was of dat die kerel wist dat ik in die trein zat is me nog steeds niet duidelijk
en jij hebt natuurlijk tegen hem gezegd dat er helemaal geen conspiracies zijn ?quote:Verder wel een leuk gesprek gehad overigens, hij bleef vriendelijk, maar het was overduidelijk dat de beste man problemen creëerde door zijn eigen onbegrip van de stof. Ook de oplossingen die hij aandroeg (een deel waren niet eens echt problemen, maar ala) wierpen meer vragen op dan ze beantwoordden.
Nu is het interessant,quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Haushofer het volgende:
Ook hebben we ze hier op de faculteit wel langs gehad. Tot het punt dat de persoon in kwestie vriendelijk werd gevraagd zijn bezoekjes van te voren aan te kondigen, en het liefst de komende tijd maar te laten.
Maar de meeste gaan via de e-mail, voor in verband met viXra (de tegenhanger van arXiv).
Ja, en dat zijn er een boelquote:Op maandag 10 januari 2011 14:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nu is het interessant,er zijn kennelijk mensen die de moeite nemen verhaal te halen bij wetenschappelijke instanties.
Nee en ja.quote:En had zo'n persoon nog iets nieuws te melden ? Het ging over natuurkunde ?
www.vixra.org. Een archief vooral voor mensen die hun artikelen niet meer op arXiv krijgen geplaatst.quote:BTW: wat is vixra ?
Rude was ook wel memorabelquote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
JaEén voorval in het bijzonder was vrij apart; het was een ontmoeting met iemand in de trein, toen ik een praatje moest geven in Utrecht. De beste man had al zijn "artikelen" bij zich, geplastificeerde formulekaarten, en memorysticks met al zijn aantekeningen. Of dat nou puur toeval was of dat die kerel wist dat ik in die trein zat is me nog steeds niet duidelijk
Verder wel een leuk gesprek gehad overigens, hij bleef vriendelijk, maar het was overduidelijk dat de beste man problemen creëerde door zijn eigen onbegrip van de stof. Ook de oplossingen die hij aandroeg (een deel waren niet eens echt problemen, maar ala) wierpen meer vragen op dan ze beantwoordden.
Ook hebben we ze hier op de faculteit wel langs gehad. Tot het punt dat de persoon in kwestie vriendelijk werd gevraagd zijn bezoekjes van te voren aan te kondigen, en het liefst de komende tijd maar te laten.
Maar de meeste gaan via de e-mail, voor in verband met viXra (de tegenhanger van arXiv).
Die dus echt langskomen in persoon ? Om hun ongenoegen te uiten ?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn er een boel
[..]
Ja, die zijn er in het verleden wel geweest, maar dat werd op een gegeven moment vervelend, en toen zijn er maatregelen getroffen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Bankfurt het volgende:
Die dus echt langskomen in persoon ? Om hun ongenoegen te uiten ?
Waren het mensen met enige serieusheid van zaken ? Ik bedoel diepgaand genoeg w.b.t. hun ongenoegen en voorbereiding ?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, die zijn er in het verleden wel geweest, maar dat werd op een gegeven moment vervelend, en toen zijn er maatregelen getroffen.
Zoals ik zei: het communiceert erg lastig met dat soort mensen
Oh nee, je denkt er zelf over om het te gaan doenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waren het mensen met enige serieusheid van zaken ? Ik bedoel diepgaand genoeg w.b.t. hun ongenoegen en voorbereiding ?
Of hij wil deze personen leren kennen om met ze te praten, hun meningen en inzichten te horen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oh nee, je denkt er zelf over om het te gaan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |