Doeiquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet dingen doenhuishouden en nog een paar boodschapjes
want Papadopoulos komt vandaag
da's dan wel weer leuk![]()
maar nu dus aan het werk, ik moet nog een beetje kastruimte creeren ook voor
die droplul![]()
nah... gaat ik maar
doei
Pietje, ik heb dat Party on niet eens ingetikt hoe kan dat in mijn post staan?//quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelflappen en appelbeigneits, dat is als appels en peren.
Als je 'open nieuw deel' klikt krijg je de OP van 't vorige deelquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje, ik heb dat Party on niet eens ingetikt hoe kan dat in mijn post staan?//
Je hebt dit topic via 'Open nieuw deel' aangemaakt? Dan staat de tekst van de vorige OP er nog in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:
Pietje, ik heb dat Party on niet eens ingetikt hoe kan dat in mijn post staan?//
oke dank je wel weer wat geleerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'open nieuw deel' klikt krijg je de OP van 't vorige deel. En OP is openingspost.
Welk nummer heb je geprobeerd?quote:
Shit, ik dacht dat ik bij de verzekeraar in de wacht stondquote:
De kolonels zijn terug??quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet dingen doenhuishouden en nog een paar boodschapjes
want Papadopoulos komt vandaag
Dat heb ik nooit geweten. Of is het soms een nieuwe gimmick van het vernieuwde forum?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'open nieuw deel' klikt krijg je de OP van 't vorige deel. En OP is openingspost.
Jep.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Of is het soms een nieuwe gimmick van het vernieuwde forum?
Dat is dan waarschijnlijk de enige medewerker die daar vandaag nog aanwezig is en die achterover geleund met de benen op bureau privégesprekken aan het voeren is op kosten van de baas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verzeraar bellen op de laatste dag, altijd goed!
"Al onze medewerkers zijn in gesprek......"
Heb ik gisteren gedaan bij Delta Lloyd, half uur wachten, pfffff en dan; "Geen punt hoor, als u even een mailtje stuurt is het in orde"quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee joh je mag dat alleen vandaag nog aanpassen, die gasten hebben 't retedruk nu.
Ik ben zo blij dat ze hier met oud en nieuw geen vuurwerk afsteken! Kan gewoon rustig boodschappen doen zonder dat ik bang hoef te zijn door een rotje geraakt te worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
En ik ben binnen, tussen de vuurwerk-gooiende paupers en mongolen door
Zal hier wel nooit veranderen, de regering verdient er teveel geld aan schijnbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ze hier met oud en nieuw geen vuurwerk afsteken! Kan gewoon rustig boodschappen doen zonder dat ik bang hoef te zijn door een rotje geraakt te worden.
Oh, ben jij 't, wat een kut-ava!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jahh. dat was het leukste spelletje, maar uiterst vermoeien!
Ik laat 'm altijd tot in het nieuwe jaar staan. Want die hoerenkermis van ons is wel feestelijk en vandaag is ook nog een feestdag! * juichquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
Ik moet nog naar de winkel, oliebollen bakken, was opvouwen, stofzuigen, dweilen, kerstboom eruit flikkeren. Druk, druk druk. En ik kom niet verder dan op de bank zitten
Je komt vandaag wat langzaam op gang?quote:
Het mag toch gewoon, inmiddels ruim 2 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
Net voordat ik zelf die kutjochies wilde vragen of ze wellicht ook elders dan op die vierkante meters voor mijn huis die knalzooi konden gooien, deed de politie het.
Bedankt buren links of rechts voor het bellen.
Kut ... Ze komen weer deze kant op.
Oei, geen idee, wij hebben gisteren het spul al in huis gehaald.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
Maar als je hem vandaag buiten zet nemen ze hem nog mee voor de vuren!
Toevallig bij de AH geweest? Hadden ze daar nog oliebollenmix? Hier is het op, alleen nog voor die smerige appeldingen. En ik heb maar 1 pak
Was New Kids leuk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het mag toch gewoon, inmiddels ruim 2 uur
Dracula's tea party?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:41 schreef hondjes het volgende:
Geen oliebollen, wel 12 druiven en rode onderbroek
Ja, zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Was New Kids leuk?
Ik ga morgen, denk ik.
Ja, maar dan hoeft het toch niet per se constant voor mijn deur te gebeuren? Een beetje socialiteit mag je ook wel verwachten, lijkt mij. Als ze af en toe even verkassen zou prettig zijn. En sympathiek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het mag toch gewoon, inmiddels ruim 2 uur
Dracula was Roemeens.quote:
Een strijker in een drol op het stoepje en dan belletje trekken, dat is kattekwaad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)uurwerk_aa.html#more
(die reclame ernaast overigens)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Woon jij nog in een nostalgisch swiebertjedorp?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
Hier echt haast niks aan vuurwerk. Zelfs de katten lopen buiten te pomtiedommen.
Af en toe hoor je een knalerwtje. En de jeugd zegt gewoon hoi ipv dat ze je bekogelen met strijkers of astronauten. Mèn, de jeugd van tegenwoordig.
Hou je brievenbus dan maar goed in de gaten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ze vriendelijk gevraagd of ze niet even kunnen verkassen. Het is zowaar rustiger.
Dat zal wel loslopen. En uit angst voor eventuele represailles mijn mond houden past niet in mijn straatje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Hou je brievenbus dan maar goed in de gaten.
Gelezen en vraag me steeds af: zou het echt zijn? Zouden ze kinderen van die leeftijd echt bonnen voor vuurwerk geven? Kan het me nauwelijks voorstellen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met zo'n formuliertje waarin je kan aangeven welke lichaamsdelen je bent verloren en hoeveel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
Zouden er al vingers enzo gesneuveld zijn en is er dan een site ofzo, waarop je kan bijhouden hoeveel?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
Zouden er al vingers enzo gesneuveld zijn en is er dan een site ofzo, waarop je kan bijhouden hoeveel?
Zelfs dat hebben we er dit jaar nog niet voor uitgetrokkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
Ow ja ik moet nog sterretjes kopen. Mijn budget voor vuurwerk dit jaar is ¤1.
En zijn er dan ook categorieën, ik bedoel een pink is bijvoorbeeld categorie 1, terwijl een wijsvinger categorie 2 is. Een hele hand is zeker categorie 3 en een oog is categorie 5 , terwijl 2 ogen of een geslachtsdeel natuurlijk buitencategorie zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Met zo'n formuliertje waarin je kan aangeven welke lichaamsdelen je bent verloren en hoeveel?
Heb je spijkerbommen gemaakt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
Ik ga zo mijn eerste bommen afsteken. En als ik mijn klauwen kwijtraak, dan vraag ik gewoon even iemand om in FHF een topic te openen. da'k nieuwe vingers moet.
Dat roggelen wij hier onderling dan wel voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
Ik ga zo mijn eerste bommen afsteken. En als ik mijn klauwen er af blaas dan vraag ik gewoon even iemand om in FHF een topic te openen. da'k nieuwe vingers moet.
Hier geven ze schijnbaar graties vuurwerk weg omdat er teveel overlast is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Woon jij nog in een nostalgisch swiebertjedorp?
* Pearlbitch is jaloers
Kijk uit met oversteken!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
Ik ga zo mijn eerste bommen afsteken. En als ik mijn klauwen er af blaas dan vraag ik gewoon even iemand om in FHF een topic te openen. da'k nieuwe vingers moet.
Dat was vorige week nog wel grappig: in beide dorpen waar wij met kerst waren maakte ik een wandeling. En dan zeggen wildvreemden gewoon hallo als je elkaar kruist. Dat ken ik nog wel van vroeger maar dat was echt weer even wennen. En wel leuk ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
Hier echt haast niks aan vuurwerk. Zelfs de katten lopen buiten te pomtiedommen.
Af en toe hoor je een knalerwtje. En de jeugd zegt gewoon hoi ipv dat ze je bekogelen met strijkers of astronauten. Mèn, de jeugd van tegenwoordig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Vorig jaar waren er toch zware rellen rond oud en nieuw in Hoogeveen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier geven ze schijnbaar graties vuurwerk weg omdat er teveel overlast is.
*kijkt om zich heen
Okééé...
Hier groet iedereen elkaar. Alleen met hardlopen vind ik het vervelend. Dan wil ik nog weleens asociaal mijn blik op de grond houden en doorlopen. Ergens raak ik dan mijn cadans kwijt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was vorige week nog wel grappig: in beide dorpen waar wij met kerst waren maakte ik een wandeling. En dan zeggen wildvreemden gewoon hallo als je elkaar kruist. Dat ken ik nog wel van vroeger maar dat was echt weer even wennen. En wel leuk ook.
Jeugd die passanten van één of meerdere zintuigen wil ontdoen, die heb je hier dan weer wél.
Niet in mijn buurtje trouwens, * knock knock, maar er zijn hier nu echt no go areas.
Dat was met het WK ja. Gewonnen van Den Haag. Dat was wel heftig want er zijn zelfs moeders neergeknuppeld die toevallig uit de C1000 kwamen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er toch zware rellen rond oud en nieuw in Hoogeveen?
Of was dat met het WK? Op zo'n rotonde..
Die meest linkse ME-er heeft een glas champagne in z'n hand en lijkt al niet meer zo stevig op z'n benen te staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er toch zware rellen rond oud en nieuw in Hoogeveen?
Of was dat met het WK? Op zo'n rotonde..
-edit-
Tijdens het WK dus.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Runkeeper Pro is trouwens vanaf vandaag en de hele maand januari gratis!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier groet iedereen elkaar. Alleen met hardlopen vind ik het vervelend. Dan wil ik nog weleens asociaal mijn blik op de grond houden en doorlopen.
Jaa wrijf het er maar in.quote:Dat was met het WK ja. Gewonnen van Den Haag.
Ja dat gaat in de provincie anders hè, wat gemoedelijker. Een glaasje sjampie voor het meppen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die meest linkse ME-er heeft een glas champagne in z'n hand en lijkt al niet meer zo stevig op z'n] benen te staan.
Oeh, die ook nog even installeren. Loop jij nog wel? Het is zo sssssst op fb.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Runkeeper Pro is trouwens vanaf vandaag en de hele maand januari gratis!
[..]
Jaa wrijf het er maar in.
Jawel, maar 20 dec. voor het laatst buiten. Het was té veel oppassen dus toen maar noodgedwongen op de loopband en dan heeft zo'n app niet gek veel zin.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, die ook nog even installeren. Loop jij nog wel? Het is zo sssssst op fb.
Ja, logisch. De sneeuw trekt zich terug!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
Jawel, maar 20 dec. voor het laatst buiten. Het was té veel oppassen dus toen maar noodgedwongen op de loopband en dan heeft zo'n app niet gek veel zin.
En dan loop ik ook 5 km hoor ipv 10 of meer, het is zó saai.
Goh, doe maar duurquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
Ow ja ik moet nog sterretjes kopen. Mijn budget voor vuurwerk dit jaar is ¤1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |