Doeiquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet dingen doenhuishouden en nog een paar boodschapjes
want Papadopoulos komt vandaag
da's dan wel weer leuk![]()
maar nu dus aan het werk, ik moet nog een beetje kastruimte creeren ook voor
die droplul![]()
nah... gaat ik maar
doei
Pietje, ik heb dat Party on niet eens ingetikt hoe kan dat in mijn post staan?//quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelflappen en appelbeigneits, dat is als appels en peren.
Als je 'open nieuw deel' klikt krijg je de OP van 't vorige deelquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje, ik heb dat Party on niet eens ingetikt hoe kan dat in mijn post staan?//
Je hebt dit topic via 'Open nieuw deel' aangemaakt? Dan staat de tekst van de vorige OP er nog in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:
Pietje, ik heb dat Party on niet eens ingetikt hoe kan dat in mijn post staan?//
oke dank je wel weer wat geleerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'open nieuw deel' klikt krijg je de OP van 't vorige deel. En OP is openingspost.
Welk nummer heb je geprobeerd?quote:
Shit, ik dacht dat ik bij de verzekeraar in de wacht stondquote:
De kolonels zijn terug??quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet dingen doenhuishouden en nog een paar boodschapjes
want Papadopoulos komt vandaag
Dat heb ik nooit geweten. Of is het soms een nieuwe gimmick van het vernieuwde forum?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'open nieuw deel' klikt krijg je de OP van 't vorige deel. En OP is openingspost.
Jep.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Of is het soms een nieuwe gimmick van het vernieuwde forum?
Dat is dan waarschijnlijk de enige medewerker die daar vandaag nog aanwezig is en die achterover geleund met de benen op bureau privégesprekken aan het voeren is op kosten van de baas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verzeraar bellen op de laatste dag, altijd goed!
"Al onze medewerkers zijn in gesprek......"
Heb ik gisteren gedaan bij Delta Lloyd, half uur wachten, pfffff en dan; "Geen punt hoor, als u even een mailtje stuurt is het in orde"quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee joh je mag dat alleen vandaag nog aanpassen, die gasten hebben 't retedruk nu.
Ik ben zo blij dat ze hier met oud en nieuw geen vuurwerk afsteken! Kan gewoon rustig boodschappen doen zonder dat ik bang hoef te zijn door een rotje geraakt te worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
En ik ben binnen, tussen de vuurwerk-gooiende paupers en mongolen door
Zal hier wel nooit veranderen, de regering verdient er teveel geld aan schijnbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ze hier met oud en nieuw geen vuurwerk afsteken! Kan gewoon rustig boodschappen doen zonder dat ik bang hoef te zijn door een rotje geraakt te worden.
Oh, ben jij 't, wat een kut-ava!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jahh. dat was het leukste spelletje, maar uiterst vermoeien!
Ik laat 'm altijd tot in het nieuwe jaar staan. Want die hoerenkermis van ons is wel feestelijk en vandaag is ook nog een feestdag! * juichquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
Ik moet nog naar de winkel, oliebollen bakken, was opvouwen, stofzuigen, dweilen, kerstboom eruit flikkeren. Druk, druk druk. En ik kom niet verder dan op de bank zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |