abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90665573
Na hard sparen heb ik een verwarming gekocht. Maar nu moet hij nog opgehangen worden. Wie kan dat voor mij doen?
noord limburg.......
uit een aspergernest
pi_90665670
Kan heel handig zijn als je ook verteld wat voor verwarming.

Een warme trui kan ook voor verwarming zorgen en geloof me, die hang je een stuk makkelijker op dan de Intergas HRE 36/30 die de monteur deze week bij mij op zolder heeft gemonteerd :D
Speak only if it improves upon the silence....
pi_90665991
zo'n ijzeren ding, weegt erg zwaar, om mijn huiskamer te verwarmen......

verder moet je me niet vragen... ik dacht dat een verwarming een verwarming was :@
uit een aspergernest
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:53:57 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_90666015
Een radiator?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_90666016
Je zou het voortaan misschien op een iets aardigere manier kunnen vragen. En een alsjeblieft is ook nooit verkeerd.
All good things are wild and free.
pi_90666267
Ik moet opeens denken aan die spam van laatst waarin een Russin vroeg om en potkachel op te sturen.

Ben jij dat?
pi_90666365
bedoel je zo'n ding:

zo ja, hoe lang? (das wel handig om te weten, 1 van 3 meter hang je niet in je eentje op en kan je beter met z'n 2'en doen :P)
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:50:11 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90669993
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:52 schreef wendytje het volgende:
zo'n ijzeren ding, weegt erg zwaar, om mijn huiskamer te verwarmen......

verder moet je me niet vragen... ik dacht dat een verwarming een verwarming was :@
Sorry, maar zo gaat dit topic natuurlijk nix worden -O-

Je kan toch op zijn minst wel even laten weten wát je precies gekocht hebt en wat er allemaal moet gebeuren om 'm op te hangen?! Bijvoorbeeld: liggen de leidingen er al wel? Moet er in de muur geboord worden, of is ie tervanging van een radiator die er al hangt?

Komop; ff een beetje moeite doen, want als het blijft bij 'verder moet je het me niet vragen' dan kun je beter naar een plaatselijk installatiebedrijf gaan.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:52:06 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90670071
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Sorry, maar zo gaat dit topic natuurlijk nix worden -O-

Je kan toch op zijn minst wel even laten weten wát je precies gekocht hebt en wat er allemaal moet gebeuren om 'm op te hangen?! Bijvoorbeeld: liggen de leidingen er al wel? Moet er in de muur geboord worden, of is ie tervanging van een radiator die er al hangt?

Komop; ff een beetje moeite doen, want als het blijft bij 'verder moet je het me niet vragen' dan kun je beter naar een plaatselijk installatiebedrijf gaan.
Misschien denk ik nu te blont... maarre.. is er wel een cv installatie waar die op aangesloten kan worden?? Met alleen een radiotor kom je niet ver....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90678596
Volgens mij blijft TS liever in de kou zitten de komende maanden :')
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:39:20 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_90679256
TS vraagt toch alleen om ophangen, ik zie niks over aansluiten?? :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90679370
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Adelante het volgende:
TS vraagt toch alleen om ophangen, ik zie niks over aansluiten?? :P
Dat dus.. Een stuk touw is al gauw voldoende :P
pi_90680246
ok ok ok.....
idd netjes vragen kan.....
en wat duidelijker ook......

Zou iemand alsjeblieft bij mij een radiator op willen hangen én aansluiten op het huidige systeem? Voor zover ik weet kan hij zo aangekoppeld worden. De oude radiator krijgt de kamer niet warm en er moet dus een iets krachtigere in. Die heb ik via via goedkoop weten te kopen, maar een echte installateur is erg duur. Vandaar deze oproep....
Hij is een dikke meter lang en heeft 3 platen (en is, zoals ik al zei, erg zwaar).
uit een aspergernest
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:08:37 #14
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_90680559
moet hij in plaats van de oude radiator komen of erbij ?

misschien een situatieschetsje / foto

Noord limburg is ook nog groot, welke richting moet ik uit denken ???
Molenhoek is Noord Limburg ........
pi_90699216
Kun je misschien ook vertellen waarom je de hulp van FOK!kers inschakelt?
Ik hoef geen details te weten, maar als ik b.v. voor jou een bedrijf inschakel (wat ik met alle liefde zou doen, omdat ik niet in de buurt woon), maar jij doet dat juist niet omdat je het gewoon te duur vind, maar wel gewoon kunt betalen, dan zou ik dat niet fijn vinden.

Ik vind je OP ook zo rottig overkomen, maar daar was je dus al op terug gekomen.
"hard sparen" doen we allemaal en misschien spaar je intussen ook wel voor een vakantie op de bahama's, no offence.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2011 02:16:27 ]
pi_90704916
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef wendytje het volgende:
ok ok ok.....
idd netjes vragen kan.....
en wat duidelijker ook......

Zou iemand alsjeblieft bij mij een radiator op willen hangen én aansluiten op het huidige systeem? Voor zover ik weet kan hij zo aangekoppeld worden. De oude radiator krijgt de kamer niet warm en er moet dus een iets krachtigere in. Die heb ik via via goedkoop weten te kopen, maar een echte installateur is erg duur. Vandaar deze oproep....
Hij is een dikke meter lang en heeft 3 platen (en is, zoals ik al zei, erg zwaar).
Wendy

Volgens mij kan dit niet zomaar, een radiator vervangen gewoon maar en dan de kamer warm krijgen. Dan krijg je de rest van het huis niet meer warm.
Heb je misschien iets anders veranderd, of veranderen laten, misschien een modulerende ketel?

Grt
pi_90705426
:D !
Na hard sparen heeft ze een goedkope op de kop kunnen tikken.
Go hard or go home
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:50:19 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90708913
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:46 schreef Noek het volgende:
:D !
Na hard sparen heeft ze een goedkope op de kop kunnen tikken.
En wat is daar zo ont-zet-tend grappig aan :?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_90722809
Mijn man is er vandoor gegaan... mij achterlatend met twee kids en een minimum inkomen en een huis waar hij van alles in heeft gesloopt, maar niks fatsoenlijk heeft afgemaakt. Ik moet voor alles hard sparen. Ook voor een nieuwe radiator. Ik was dus blij dat ik via via een radiator tegen inkoopsprijs kon kopen. Diezelfde persoon had iemand geregeld die hem voor mij zou ophangen. Helaas kreeg die persoon een bedrijfsongeval en kan hij voorlopig helemaal niks ophangen. Een installatiebedrijf is ver boven budget. Ik zal dan nog door moeten sparen.
Heb ik het het allerslechts hier op Fok!? Nee. Maar het zou me een hele hap (spaar)geld schelen. Het hoeft van mij ook niet voor niets....
uit een aspergernest
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:42:59 #20
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_90722928
je kunt je opdracht ook op Werkspot plaatsen. En er zijn ook van die sites waar bouwvakkers een karweitje doen voor een ander soort tegemoetkoming, zeg maar... Dat kan de prijs ook drukken ;)
pi_90734381
Na deze uitleg van TS vind ik dat we haar toch wel moeten kunnen helpen :) Is er een installateur of handige Harrie op FOK! die in Noord-Limburg woont en dat ding kan ophangen/installeren?

Zelf woon ik in de Kop van Noord-Holland, dus persoonlijk die kant opgaan wordt lastig, maar als niemand kan, dan probeer ik alsnog wel wat te regelen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 02:39:58 ]
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 10:23:16 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90737222
Ik vind ook dat TS wel hulp verdient. Haar oorspronkelijke vergissing heeft ze ruimschoots recht gezet. Helaas ben ik geen sterke man en heb ik geen enkele kennis op dat gebied. Toch hoop ik dat er iemand haar kan helpen. Kom op Fokkertjes! :*
Are you fokking to me?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:52:01 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_90826882
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 02:33 schreef Papabear het volgende:
Na deze uitleg van TS vind ik dat we haar toch wel moeten kunnen helpen :) Is er een installateur of handige Harrie op FOK! die in Noord-Limburg woont en dat ding kan ophangen/installeren?

Zelf woon ik in de Kop van Noord-Holland, dus persoonlijk die kant opgaan wordt lastig, maar als niemand kan, dan probeer ik alsnog wel wat te regelen.

Klipper is volgens mij een CV installatauer, die moet dit ook kunnen :) En er is ook een gast genaamd CVboer :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:05:14 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_90827196
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Klipper is volgens mij een CV installatauer, die moet dit ook kunnen :) En er is ook een gast genaamd CVboer :)
Ik heb Klipper een PM gestuurd :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_90888818
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb Klipper een PM gestuurd :)
Noord-Limburg is ook nogal een begrip, kom toch al snel op minimaal 160 km enkele reis uit.
Wellicht dat er een fokker daar in de buurt woont.
Echt moeilijk is het niet om een radiator te vervangen.
Aftappen, oude radiator verwijderen, appendages van de oude radiator overzetten op de nieuwe ( aftapper, ontluchter, voetventiel, kraan), nieuwe beugeltjes op de muur, radiator aansluiten en installatie vullen en ontluchten.

Mits aansluitingen overeen koen natuurlijk, ander dient er nog wat buigwerk en/of leiding aanpassing plaats te vinden.

Weet niet direct waar cvboer woont, maar er zijn er meer onder andere nexcro.
pi_90896584
ik krijg al een warm gevoel van alle meedenkers hier....
super bedankt allemaal
ik zal wat plaatjes online krijgen van de oude situatie en de nieuwe radiator
uit een aspergernest
pi_90916275
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef wendytje het volgende:
ik krijg al een warm gevoel van alle meedenkers hier....
super bedankt allemaal ik zal wat plaatjes online krijgen van de oude situatie en de nieuwe radiator
dat is mooi, maar waar woon je nu ongeveer in N-Limburg, is al een aantal keer gevraagd, je hoeft niet je precieze adres te geven, al is het van een dorp verderop :) Zeker als iemand met het OV moet komen ofzo zal dat fijn zijn om te weten :)
pi_90918905
mijn stulpje staat in de buurt van Venray......
uit een aspergernest
pi_91000006
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wendy

Volgens mij kan dit niet zomaar, een radiator vervangen gewoon maar en dan de kamer warm krijgen. Dan krijg je de rest van het huis niet meer warm.
Heb je misschien iets anders veranderd, of veranderen laten, misschien een modulerende ketel?

Grt
Ketels hebben doorgaans een overcapaciteit hoor. En je hebt toch ook niet alle verwarmingen tegelijk open? ;)

Ik wil wel meehelpen, ik heb goed boormateriaal. Wel even kijken wat voor beugels erbij horen, want zo te horen weegt die nieuwe radiator meer dan de oude.

En maak ook even een foto van de aansluitingen. Ik kan moeren aandraaien maar niet loodgieten en pijpfitten :) Komt de afstand tussen de aansluitingen van de oude en de nieuwe radiator overeen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:37:37 #30
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_91001895
Is het een huurhuis?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_91011970
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Prowl het volgende:
Is het een huurhuis?
Dat maakt niet uit, als je de oude radiator maar bij vertrek terughangt :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:25:48 #32
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_91015361
Als het een huurhuis is van de woningstichting horen die zulke dingen gratis te doen of tegen een laag tarief
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_91016142
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:25 schreef Prowl het volgende:
Als het een huurhuis is van de woningstichting horen die zulke dingen gratis te doen of tegen een laag tarief
Niet als haar ex zelf allerlei dingen veranderd heeft, wie weet heeft hij de oude radiator verwijderd en de huidige tijdelijk opgehangen met de bedoeling dat wanneer hij klaar zou zijn het allemaal in orde zou zijn.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:09:18 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91018156
Heb helaas geen verstand van radiators, maar als er iemand uit het midden van het land dit kan en wil oplossen en geen vervoer heeft wil ik eventueel wel taxi spelen.
pi_91159232
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ketels hebben doorgaans een overcapaciteit hoor. En je hebt toch ook niet alle verwarmingen tegelijk open? ;)

Ik wil wel meehelpen, ik heb goed boormateriaal. Wel even kijken wat voor beugels erbij horen, want zo te horen weegt die nieuwe radiator meer dan de oude.

En maak ook even een foto van de aansluitingen. Ik kan moeren aandraaien maar niet loodgieten en pijpfitten :) Komt de afstand tussen de aansluitingen van de oude en de nieuwe radiator overeen?
Nou denk eens zelf na, als ik in de woonkamer een grotere radiator hang dus meer watts per vierkante meter. Want daar komt het op neer. Krijg ik dus de woonkamer sneller warm, en daar hangt de thermostaat. Zou het dan in de badkamer dezelfde themparatuur worden als voorheen toen de kleiner radiator er nog hing. Slaapkamers laat ik er even buiten maar ook daar zal het dan minder warm worden.
Het heeft trouwens niks te doen met de overcapaciteit van de ketel, natuurlijk wel als ik maar een kleine ketel heb hangen maar meestal hang er meer vermogen aan ketel als dat je nodig hebt.
pi_91170497
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nou denk eens zelf na, als ik in de woonkamer een grotere radiator hang dus meer watts per vierkante meter. Want daar komt het op neer. Krijg ik dus de woonkamer sneller warm, en daar hangt de thermostaat. Zou het dan in de badkamer dezelfde themparatuur worden als voorheen toen de kleiner radiator er nog hing. Slaapkamers laat ik er even buiten maar ook daar zal het dan minder warm worden.
Het heeft trouwens niks te doen met de overcapaciteit van de ketel, natuurlijk wel als ik maar een kleine ketel heb hangen maar meestal hang er meer vermogen aan ketel als dat je nodig hebt.
En wat als de huidige radiator kwa vermogen te klein is?
Dan blijft de ketel ook maar doorstoken terwijl hij de ruimte niet op temperatuur kan krijgen als het buiten te koud wordt.

Het vermogen wat je per ruimte nodig heb, kun je uitrekenen.
Hiervoor kun je simpele rekentools gebruiken, maar ook de meer complexe rekentools.
Voor de meeste mensen volstaan de simpele rekentools.

Het benodigde vermogen wordt natuurlijk wel berekend met de koudste buitentemperatuur en de gewenste ruimtetemperatuur, vaak is dit -8 of - 10 buiten bij 20 binnen.

Het grootste deel van het jaar hangt er dus onnodig veel vermogen in de ruimte die je niet benut.

En zeker in oude woningen werd totaal niet gekeken of de juiste radiator in de juiste ruimte hing, vaak ging dit meer op wat makkelijk verkrijgbaar was, er op het zicht het beste uit zag en wat de installateur op voorraad had.

Het waterzijdige inregelen is nu verplicht en nog wordt dat heel vaak slecht gedaan is uit onderzoek gebleken, maar vroeger was het niet verplicht en deed men het ook niet.
Het moest snel en goedkoop.
pi_91177908
Klipper dan houd het dus in dat het voor de rest van het huis ook te klein vermogen er hangt, dus niet berekent op witte radiatoren maar op rode radiatoren, als je verwarming termen kunt weet je ook wat ik met rode radiatoren bedoel.
Voor het geval dat je het niet weet leg ik het even uit, dat houd in dat je het huis nooit warm krijgt met een voorloop themparatuur van 40 to 60 graden, wat de meest nieuwe ketels modulerende ketels van vandaag de dag dus wel doen. Pas als de thermostaat merkt dat hij het met die temparatuur niet warm krijgt gaat hij de ketel hoger sturen op 90 graden.
Word volgens mij vaak geen rekening mee gehouden bij het plaatsen van mudulerende ketels, maar dat is mijn menig, iedereen denkt maar wat die wil zeg ik altijd maar.
Maar feit blijft er is berekent na een bepaalde formule en als die formule niet juist was of is dan klopt die voor de rest van de bereking ook niet, hier bedoel ik dus mee je kunt niet zomaar iets veranderen aan die formule dan moet je alles opnieuw berekenen en dus overal nieuwe of grotere radiatoren gaan hangen. Teminst in de belangrijke ruimtes woonkamer keuken en badkamer vind ik belangrijke vertreken de rest vind ik persoonliijk maar da is ook weer mijn mening niet belangrijk, anders word het natuurlijk als er op de slaapvertrekken ook geleefd word dus als er iemand bedliggerig is in huis.
Je kunt wel een rekenformule aanhouden maar daar komt nog bij ligt het huis helemaal vrij of heeft het huis muren op de noordoost kant hoeveel ramen kent een vertrek etc etc.
Teveel vermogen kan er nooit hangen na mijn idee dan kan er met een lagere voorloop temparatuur gestookt worden en spaar je na mij idee energie. Maar dan wel in alle vertrekken hetzelfde teveel vermogen, vind ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 20:30:31 ]
pi_91182412
badkamer een belangrijk vertrek? sorry ik ben daar 10min op een dag, dat is voor mij echt geen belangrijk vertrek...
rest van het verhaal is me te technisch.
pi_91183889
Misschien zou de TS ook weer eens een keer kunnen reageren?Of is het inmiddels geregeld ofzo?
pi_91225340
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:27 schreef john2406 het volgende:
Klipper dan houd het dus in dat het voor de rest van het huis ook te klein vermogen er hangt, dus niet berekent op witte radiatoren maar op rode radiatoren, als je verwarming termen kunt weet je ook wat ik met rode radiatoren bedoel.
Ik weet wat je bedoelt.
Het ging erom dat de ex van ts flink aan het rommelen is geweest in dat huis, en daardoor kunnen er dingen geheel anders zijn.

Voor een juiste berekening moet je altijd nog uitgaan van de NEN- en 442, voor het omrekenen naar andere temperatuursregimes kun je dan de isso 66 gebruiken.
quote:
Voor het geval dat je het niet weet leg ik het even uit, dat houd in dat je het huis nooit warm krijgt met een voorloop themparatuur van 40 to 60 graden, wat de meest nieuwe ketels modulerende ketels van vandaag de dag dus wel doen. Pas als de thermostaat merkt dat hij het met die temparatuur niet warm krijgt gaat hij de ketel hoger sturen op 90 graden.
Vele modulerende ketels worden og steeds simpel aangesloten met een aan uit thermostaat ipv de meer en beter geschikte modulerende thermostaat.
Vele ketels moduleren dan ook niet op ruimtetemperatuur maar adaptief op aanvoertemperatuur.
quote:
Word volgens mij vaak geen rekening mee gehouden bij het plaatsen van mudulerende ketels, maar dat is mijn menig, iedereen denkt maar wat die wil zeg ik altijd maar.
Het moduleren heeft niets te maken met het wel of niet op temperatuur krijgen van een woning cq ruimte, het geplaatste vermogen wel.
quote:
Maar feit blijft er is berekent na een bepaalde formule en als die formule niet juist was of is dan klopt die voor de rest van de bereking ook niet, hier bedoel ik dus mee je kunt niet zomaar iets veranderen aan die formule dan moet je alles opnieuw berekenen en dus overal nieuwe of grotere radiatoren gaan hangen.
Met de hedendaagse norm inderdaad, maar vroeger werd er zeer veel aangekloot en werd er gewoon opgehangen wat er op voorraad was, het moest snel en goedkoop en de eerste besparing was natuurlijk al bezuinigen op de berekening.

Tegenwoordig moet alles ingeregeld zijn, nu nog de verplichting dat dit duidelijk kenbaar gemaakt wordt naar de klant inclusief de opgestelde rapportage.
quote:
in de belangrijke ruimtes woonkamer keuken en badkamer vind ik belangrijke vertreken de rest vind ik persoonliijk maar da is ook weer mijn mening niet belangrijk, anders word het natuurlijk als er op de slaapvertrekken ook geleefd word dus als er iemand bedliggerig is in huis.
Nu spreek je jezelf tegen :+
quote:
Je kunt wel een rekenformule aanhouden maar daar komt nog bij ligt het huis helemaal vrij of heeft het huis muren op de noordoost kant hoeveel ramen kent een vertrek etc etc.
Een echte berekening houd echt wel wat meer in dan de simpele rekentools via internet.
quote:
Teveel vermogen kan er nooit hangen na mijn idee dan kan er met een lagere voorloop temparatuur gestookt worden en spaar je na mij idee energie. Maar dan wel in alle vertrekken
hetzelfde teveel vermogen, vind ik.
Overal waar te voor staat is niet goed dat weet je toch?
Te weinig is niet goed, maar teveel is ook niet goed.
Buiten het feit dat het onnodig extra ruimte inneemt.
pi_91318089
is wendytje nu inmiddels geholpen of?
pi_91558355
als wendy even wat fotootjes van oude en nieuwe radiator plaatst ivm benodigde materialen (dus ook foto's van de buizen) en de heren klipper en john even uitvechten of dit het probleem gaat oplossen sluit ik hem wel aan mits de huidige niet met dikwandige buizen aangesloten is.

Ik woon redelijk in de buurt en heb het wel eens vaker gedaan, als je er even goed voor gaat zitten is het niet zo heel lastig.
pi_91588764
Cafe roker gewoon vervangen dat ding merk je toch pas naderhand wat er nog meer mis is, als er maar geen nefit thermostaat modulerende thermostaat bedoel ik tegen de wand hangt dan gaat het wel goed komen, anders kan er nog altijd geknepen worden in de voetventielen. of anders in de kraan, teminste als het in de kranen van tegenwoordig ook nog zit.

Maar klipper denkt er misschien anders over ik doe het werk al meer als 11 jr niet meer.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:07:44 #44
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_92661409
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef brunette82 het volgende:
is wendytje nu inmiddels geholpen of?
Inmiddels bijna een maand verder begin ik me dat ook af te vragen :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')