heb vakantie nu dus kan ik 16 uur per dag thuis klussen.... kan je vertellen. kan beter werken word ik minder moe vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmm, (kalfs-) kroketje, dat mag ik morgen weer op mijn werk van mezelf
Klopt. En dan is hij te lui om te reageren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht nog toen ik het typte: Glowmouse heeft vast een scriptje lopen waarbij hij van iedere mention een alert krijgt
Niemand kende hem echt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook slapenHeftig nieuws, Steer. Moet een beetje onwezenlijk zijn als je dacht hem wel redelijk te kennen.
Nou ja, hoop dat dit geen vluchten is voor zijn problemen, maar daadwerkelijk de oorzaak er van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Niemand kende hem echt.Korte vriendschappen had hij ook altijd.
Nou, dat had ik hem dus ook teruggemailed. Deze zomer kwam hij met een tattoo van 40 cm op z'n rug zetten van een elf in stockingsquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, hoop dat dit geen vluchten is voor zijn problemen, maar daadwerkelijk de oorzaak er van.
Klinkt wel een beetje alsof hij daadwerkelijk met zichzelf in de knoop zit...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dat had ik hem dus ook teruggemailed. Deze zomer kwam hij met een tattoo van 40 cm op z'n rug zetten van een elf in stockingsEcht niks voor hem, dachten we toen.
Daar ben ik wel een beetje bang voor ja. Hij zit nu in een traject met veel psychologen en 2nd opinions enzo... maarja, komt de waarheid daar dan boven drijven en wat is de waarheid dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje alsof hij daadwerkelijk met zichzelf in de knoop zit...
Mijn nichtje kende iemand die van man naar vrouw was gegaan (en ja, ook dat hele psychologische traject doorlopen) en niet al te lang na de ingrepen had hij/zij alweer spijt want voelde zich bij nader inzien toch meer man... Ik vond dat zo tragisch. Ik bedoel, er was wel iets essentiëel mannelijks verwijderd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Daar ben ik wel een beetje bang voor ja. Hij zit nu in een traject met veel psychologen en 2nd opinions enzo... maarja, komt de waarheid daar dan boven drijven en wat is de waarheid dan?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
We zien wel. Morgen weer een dagNu slapen
![]()
kusjekroel
Bizar lijkt me dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nichtje kende iemand die van man naar vrouw was gegaan (en ja, ook dat hele psychologische traject doorlopen) en niet al te lang na de ingrepen had hij/zij alweer spijt want voelde zich bij nader inzien toch meer man... Ik vond dat zo tragisch. Ik bedoel, er was wel iets essentiëel mannelijks verwijderd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef DarkElf het volgende:
thuis!
was gezellig
Nu lekker slapen (wel net nog even een jurkje besteld)en morgen relaxen in de sauna
Slaap wel allemaalen fijne dag morgen!
Yeahquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:37 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, we hebben een Indiër gevonden in San Juan! :p
De oudste niet hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:01 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn best vaak ziek he FC, lastig voor jullie
Tut! ga nou gewoon vakantie houden ipv ons pesten ! Veel plezier zeiden wij nog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:37 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, we hebben een Indiër gevonden in San Juan! :p
Op mijn middelbare school: docent, 3 koters, deed een hoop bij de basketballclub. In de 40, hartaanval en klaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef Bluezz het volgende:
Zeker bah Anne!
Gisteren hoorde ik ook al zo'n 'lekker' verhaal van een bijna 60 jarige gezond levende man, die boodschapjes wilde gaan doen, de deur achter zich dichtdoet, hersenbloeding, poef dood. Met de tas nog in zijn hand![]()
Maar de rest van je lijf is toch mooi? Wat maakt een litteken nou uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen.. jeetje anne dat is nogal wat.
eniewee, geen tijd voor verdere posts, ik ga zo lekker met de mr naar de sauna.
(en ja ook al weet ik dat t de rest van de wereld daar worst zal zijn, voor mij persoonlijk wordt het een hele overwinning... Naar de sauna met dat enorme litteken op mijn buik. )
Tis ook niet iets rationeelsquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar de rest van je lijf is toch mooi? Wat maakt een litteken nou uit
lolquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
GROM... leuk begin van je ochtend. Belde net iemand, webserver doet het niet. Heeft er iemand 750 Gb geupload.
Leuk, geen diskspace meer. OP JE PRODUCTIE SERVER.
heerlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
oeh en heb vanmiddag ook een lekkere massagedus we gaan, als t goed is, gereinigd en ontspannen t nieuwe jaar in
Vooruit. Omdat ik tegelijkertijd oliebollen sta te bakkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik nu al als je het niet erg vindt
Oepsquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
GROM... leuk begin van je ochtend. Belde net iemand, webserver doet het niet. Heeft er iemand 750 Gb geupload.
Leuk, geen diskspace meer. OP JE PRODUCTIE SERVER.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat ik tegelijkertijd oliebollen sta te bakken.
Het is niet dat een 'rm -rf' op die directory mij zoveel tijd kost. Behalve een hoop koppijn met zoeken wat de foutmelding eigenlijk was.
Jij gaat niet ziek worden hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik ook ziek aan het worden ben
* Isabeau snottert en wenst iedereen een goede (virusvrije) morgen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik ook ziek aan het worden ben
* Isabeau snottert en wenst iedereen een goede (virusvrije) morgen
Ik voelde me gisteravond al zo lamlendig toen ik naar bed ging, maar ik dacht dat het de wijn wasquote:
Was anders ook een goede geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteravond al zo lamlendig toen ik naar bed ging, maar ik dacht dat het de wijn was
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef freecell het volgende:
Was anders ook een goede geweest
Wij krijgen wel altijd leuke discussies met wijnOuderwets gezellig
Jup, dat groeit lekker doorquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
blij dat ik ben gegaan en elke keer als ik er ben zijn de kinderen zo gegroeid
Ik schakel snel even over van de top-2000 op Radio2.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs werd net door 3fm gebeld!! Ze gaan zo Joy Division draaien en die had hij voor SR aangevraagd. Hij komt dus over een paar minuutjes op de radio
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schakel snel even over van de top-2000 op Radio2.
Ja he.. best karigquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef golfer het volgende:
Nou, dat was erg kort en wat een improvisatietekst had ie.
Je moet wel naar het nummer luisteren ouwequote:
De motivatie die er bij stond dekte de lading alquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef golfer het volgende:
Nou, dat was erg kort en wat een improvisatietekst had ie.
Bak zequote:
Geen idee, maar je mist er ook weinig aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Is het ergens terug te luisteren vanavond van Tav ?
in je slaapkamer rotjes?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker je bed uitgeknald worden met rotjes
dat moet er nog eens bijkomen.. Hier in de straat/op het plein zijn ze vanaf 8u al bezig. Tja, 1 pak rotjes is al 1000 stuks dus moet je vroeg beginnen...quote:
Hier knalt het al vanaf 9uur met hevige knallen. Poes is overal en nergens te vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef golfer het volgende:
Hier nog steeds redelijk rustig, qua knalwerk.
Het was in Utrecht altijd verschrikkelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Hier knalt het al vanaf 9uur met hevige knallen. Poes is overal en nergens te vinden.
Ik heb 1 loempia op, en dus al gegetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb al 2 appeldingen op, en ik moet nog eten![]()
Joh, laat Ross koken en neem lekker wat paracetamolsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik heb de boodschappen ook binnen
Hier wèl oliebollen, prosecco (vind champagne meestal niet zo geweldig) en boodschappen t/m maandag. Geen zin vanavond tapas in elkaar te prutsen, voel me algeheel blah
Ja sommige bamisoepen zijn erg heetquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
Had woensdag in die Oosterse Supermarkt ook een zakje Koreaanse pittige bamisoep met garnalen meegenomen en nu even als lunch gekookt.
Pittig is in dit geval wel heel pittig.![]()
Ik ben best wel wat pedis gewend, maar dit is dus echt heet.
Hehe, loopt het zweet over je rug ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
Had woensdag in die Oosterse Supermarkt ook een zakje Koreaanse pittige bamisoep met garnalen meegenomen en nu even als lunch gekookt.
Lekker een paar paracetamollekes nu nemen, een lange dut en dan nog een paar pilletjes in de prosecco laten bruisenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Hier wèl oliebollen, prosecco (vind champagne meestal niet zo geweldig) en boodschappen t/m maandag. Geen zin vanavond tapas in elkaar te prutsen, voel me algeheel blah
Er staan geloof ik blaren op mijn tong.quote:
Die had ik, die sucade was echt super, kon bijna met een rietje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Mmmmm tav dat ziet er smakelijk uitVooral het kalf.
*slurpquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef TAV74 het volgende:
Die had ik, die sucade was echt super, kon bijna met een rietje.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik sta ook te kijken van hoeveel mensen ik hier ken.
Dit is dan ook de belangrijkste SC van heul fokquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef Tegan het volgende:
Ik sta ook te kijken van hoeveel mensen ik hier ken.
Welkequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef golfer het volgende:
* golfer is wat nieuwe films aan het binnen hengelen.
Lekker Pee, van het wandelen en het brood bakkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Een hele goede middag weerLekker gewandeld hier
2.5 kg meergranenmeel gekocht
Vanavond of morgen maar eens wat broodjes bakken
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker Pee, van het wandelen en het brood bakken
De nieuwe Woody Allen: You wil meet a tall dark stranger heb ik al binnen en nu bezig met Fair Game en de film over de jeugd van Nigel Slater die gisteren op de BBC is uitgezonden: Toast.quote:
Een culinair journalist/kookprogrammapresentator op de BBCquote:
En, eten is tofquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is dan ook de belangrijkste SC van heul fok![]()
Die is makkelijk te vinden hoor. Zelfs met NL subs.quote:
Nieuwsgroepen doen niksquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is makkelijk te vinden hoor. Zelfs met NL subs.
Beter zoeken, zie PM.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen doen niksIk ga nog een keer zoeken
Thnxquote:
Dan had ik gewoon een Freecelletje gedaan: Er komt visite! The show must go onquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Maar goed dat ik niet langs zou komen dan he
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon een Freecelletje gedaan: Er komt visite! The show must go on
geen vuurwerk en verder wijn en prosecco.. moet lukkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
Veel plezier SUNTAV en voorzichtige met vuurwerk en drank.
Hmm, nu je het zegt, ik zou Whisky mee moeten nemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
Veel plezier SUNTAV en voorzichtige met vuurwerk en drank.
haha ja Koreaanse bamisoep is niet te houden zo heet!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
Risollesquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En onderweg bij de indo-toko nog even een lekkere risolles opgepikt
Die wilde zo graag met me mee
Ik zit hier ook samen ziek te wezen op de bank met mijn vriendjequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nog niet zo, ik ben ook een beetje verkouden
Ja, lekker met z'n tweetjes hapjes eten en bubbles drinken en TV/film kijken.quote:
Klinkt perfectquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lekker met z'n tweetjes hapjes eten en bubbles drinken en TV/film kijken.
jemig iedereen ziek? balen! maar lekker thuis zitten met O&N is niet verkeerd! had ik ook gedaan als ik niet hoefde te werken. beterschapskus voor jou en vriendquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit hier ook samen ziek te wezen op de bank met mijn vriendje
Beterschap!
*hugs* voor FFT
Thanks!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig iedereen ziek? balen! maar lekker thuis zitten met O&N is niet verkeerd! had ik ook gedaan als ik niet hoefde te werken. beterschapskus voor jou en vriend
ooh jee! hopelijk blijft het wel gezellig en gaat het onderwerp niet over vakantie volgend jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
We gaan vanavond nog wel naar zijn familie
Oe die ogenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ooeee de acteur die Voldemort speelt is een mooie man!
Ralph Fiennes:
[ afbeelding ]
als Voldemort:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ralph Fiennes:
[ afbeelding ]
als Voldemort:
[ afbeelding ]
ik zie voor me hoe over 5 min een patient aan komt lopen en jij je luikie dichtdoetquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe die ogen
AFTELLENNNNNNNNNNN er moet nog steeds 1 pat komen, als ze er over 5 min. niet is dan sluit ik m'n luikkie
hij is ook te oud voor jou! 48quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Aure het volgende:
[..]Tof om te zien! Mooie man idd, alleen niet helemaal mijn type
Ik ook, ze is uit 1925, schiet es op zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie voor me hoe over 5 min een patient aan komt lopen en jij je luikie dichtdoet
lekker jong hapje hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
hij is ook te oud voor jou! 48
Dat ligt idd nogal boven mn grensquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is ook te oud voor jou! 48
Wat make-up wel allemaal niet kan doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ralph Fiennes:
[ afbeelding ]
als Voldemort:
[ afbeelding ]
Herman blust het wel even af met bierquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Er staan geloof ik blaren op mijn tong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vanavond met een aantal buren in de schuur oliebollen bakken en spelletjes doen en de top2000 meeblèren en vuurwerk afsteken.
De mist is wel jammer.
Geen katje dus om zonder handschoenen aan te pakken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef Aure het volgende:
Shit zeg ik verveel me dood.Feestje begint pas vanavondIk ga trouwens verkleed als kat
(Je moet verkleed als een dier
)
Preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen katje dus om zonder handschoenen aan te pakken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:04 schreef AnneX het volgende:
Sjonge jonge...Wát een mensen zeg, indrukwekkend moet dat geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vanavond met een aantal buren in de schuur oliebollen bakken en spelletjes doen en de top2000 meeblèren en vuurwerk afsteken.
De mist is wel jammer.
Hopelijk heb je nog een fijne avond!
Lekker ellende wegblèren m.b.v. muziek helpt mij altijd wel.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lekker met z'n tweetjes alleen met de katten lekker koken en hapjes eten en drank drinken en TV/film kijken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
Oliebollen gebakken.
Rolletjes + Slagroom gemaakt.
Vlees en Kaasblokjes gesneden.
Ik ben er klaar voor vanavond.
Je mag ook hier je hapjes en drankjes komen doen hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
ZoGolfertje gedaan. Die bank is toch wel lekker hoor. Muziekje op de achtergrond aan. Heerlijk.
Neh. Ik blijf lekker thuisquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag ook hier je hapjes en drankjes komen doen hoor.
Goed, bijna klaar met de studie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klote, maar verder wel goed.
En met u?
Oe das lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo eens beginnen met de eendeborstfilet
Goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe das lekkerAlleen als ie net de pan in gaat stinkt het vet altijd, maar dat moet die vetlaag. Lekker hard bakken
Moet je dansen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word nog jaloers op alle thuiszitters!
gelukkig dat ik er wat mee verdien
vergeetachtig vrouwtje?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:45 schreef Bluezz het volgende:
@ FF : Pat. niet meer geweestDus de doc en ik hielden het om 16 uur echt voor gezien.
En dan voor iedereen :
http://humortv.vara.nl/pa.702.kelvin-feesmaant.html
ja! van 1u tot 5u maar ben er al om 23.45u vanwege andere danseres die voor het vuurwerk er wil zijn en vanuit Den Haag moet komen. het is in de sporthal in het dorp naast waar ik woon dus thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je dansen?
ik mis e.e.a. door veel snel scrollen
Je zou toch Paddenstoelenrisotto maken ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
kiphaasjes en nog meer gehaald voor het koken vnv. alles gesneden. naar de AH gaan met een lege maag was niet zo'n heel goed idee maar gelukkig heb ik alleen het benodigde gehaald
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt vast ook een super leuk feest, FFT!
Ik heb een glaasje whisky gekregen van Ross
Werkze Hobselquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef MissHobje het volgende:
`net een glaasje champie op en dat was het voor vandaagmoet nog teveel met auto weg en werken
happy new year
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
eh, sec.... * Isabeau gaat op zoek naar de fles
Dalwhinnie!
Nou, inderdaad, lekker!quote:
Goed spulquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Dalwhinnie!
Eet smakelijk, Isaquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga de struisvogelbiefstukjes klaarmaken. Gisteren had ik er geen zin meer in, ik was moe, ziekjes en een beetje tipsy
Misschien moeten we de volgende keer éten voor we aan de drank gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga de struisvogelbiefstukjes klaarmaken. Gisteren had ik er geen zin meer in, ik was moe, ziekjes en een beetje tipsy
Gezellig tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien moeten we de volgende keer éten voor we aan de drank gaan
Hoihoi! Hier zouden we niks vieren, nouja, niks... gewoon samen en gezellig. Tot er gisteren iemand belde dat ze langskwam... en toen nog één en nog één... en die nam 2 vrienden mee... en nog eé'n... met vrienden
We zitten nu al op 7 extra mensen en dat groeit vast nog
Fuifje!
Klinkt goed DEquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
thuis en het was zalig!!!
Heerlijk ontspannen (en heb mij helemaal niet druk gemaakt om dat stomme litteken ook al keken sommige mensen wel even (ja echt niet alleen in mijn hoofd, er keken er 2 ) maar dat boeide me niet.., lekker geluncht, goeie massage dus kortom: prima oudjaarsdagbesteding en naar de sauna op oudjaarsdag is een prima idee want alle ruimte doordat t best stil was.
Nu gaan we eens nachos con todo in elkaar flansen
ja maar toen ruzie want iemand ging boerenkool eten en had geen zin om voor 3 ps te maken. daarbij houdt vader niet zo van Italiaans dus het werden pittige kiphaasjes met ovenpatat en sla. dat ging allemaal op, was lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou toch Paddenstoelenrisotto maken ?
dankje ik hoop het! vooral dat ik het uithou tot 5uquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt vast ook een super leuk feest, FFT!
Ik heb een glaasje whisky gekregen van Ross
Alweer uitgedut.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
is iedereen nu aan het dutten?
joh een litteken... wie maakt zich er druk om. je hoort er niet meer bij hoor zonder littekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
thuis en het was zalig!!!
Heerlijk ontspannen (en heb mij helemaal niet druk gemaakt om dat stomme litteken ook al keken sommige mensen wel even (ja echt niet alleen in mijn hoofd, er keken er 2 ) maar dat boeide me niet.., lekker geluncht, goeie massage dus kortom: prima oudjaarsdagbesteding en naar de sauna op oudjaarsdag is een prima idee want alle ruimte doordat t best stil was.
Nu gaan we eens nachos con todo in elkaar flansen
Lekker danquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer uitgedut.
Buurjongens achter ons vonden het hoognodig tijd worden om alvast voor ca. 100 euro weg te knallen, dus daar viel niet doorheen te slapen.
oh fijn he...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer uitgedut.
Buurjongens achter ons vonden het hoognodig tijd worden om alvast voor ca. 100 euro weg te knallen, dus daar viel niet doorheen te slapen.
Wat had je er voor sausje bij gemaakt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
En de eendeborstfilet was echt heerlijkVolgnde keer alleen toch dunnere plakken leren snijden
![]()
Wat hadden jullie gegeten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat had je er voor sausje bij gemaakt?
breezerquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Voorraadkast aan het leegeten/drinken. Flesje Bacardi Breezer Orange nu
Dinsdag m'n studio uit, logeren in L's kamer (die is in Wenen) en dan dit weekend mijn nieuwe studio hierboven in... tot aan het einde het inleveren van de scriptie.
Isa met drank opquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Dalwhinnie!
Steer?!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Voorraadkast aan het leegeten/drinken. Flesje Bacardi Breezer Orange nu
Dinsdag m'n studio uit, logeren in L's kamer (die is in Wenen) en dan dit weekend mijn nieuwe studio hierboven in... tot aan het einde het inleveren van de scriptie.
Dinsdagavond naar Pension L. , zondagmiddag naar de studio boven mijn huidige studio.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
breezer![]()
wanneer verhuis je naar je andere kamer?
Samen L'en?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer?!
Ga je al je intrek nemen bij L.? Dat gaat rap!!!
Kliekjesavond met de drank bij huize Steer?
Zo iets ja?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dinsdagavond naar Pension L. , zondagmiddag naar de studio boven mijn huidige studio.
[..]
Samen L'en?
Sinaasappelsausjequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat had je er voor sausje bij gemaakt?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef Ole het volgende:
Thuis![]()
Genoeg oliebollen en appelflappen op tot volgend jaar![]()
Gezellig met Poes voor de tv
Neuh... denk het niet. Maar je weet nooit hequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ah...vanavond om 00:01 is dus je eerste oliebol weer?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Neuh... denk het niet. Maar je weet nooit he
Alleen als ik de deur uitga. Maar denk dat ik lekker thuisblijf. Ook wel zo fijn voor de katquote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Alleen als ik de deur uitga. Maar denk dat ik lekker thuisblijf. Ook wel zo fijn voor de kat
Ging heel goed, tot een grote knal voor de deur. Zit nu in de badkamer. Heb al een handdoek in de wasmachine gelegd, daar gaat hij dan ook nog weleens liggen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Groot gelijkIk blijf hier ook lekker thuis met de twee vierpoters. Eens kijken hoe ze reageren. Tot op heden is het best lauw moet ik zeggen. Eerste paar knallen was het eng. Nu blijven ze gewoon liggen. Om 00:00 zullen ze wel onder het bed zitten
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt goed P.
King's of pastry kijken
LimeWire = doodquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
LimeWire doet het al maanden niet meer bij mij. ik mis nieuwe muziek
Ik denk dat ze toch wel wat geschrokken is buitenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Xena wilde persé om 19 uur naar buiten, en toen begonnen de buurkinderen enorm veel vuurwerk af te steken dus ik was echt bang dat we haar voorlopig niet meer zouden zien of zo, maar mevrouw kwam na een klein uurtje weer thuis. Met pikzwarte potenEn op elk knalletje reageert ze en kijkt ze waar dat vandaan komt, ze speelt wel zwaan kleef aan, overal waar wij zijn is zij
![]()
Lekker dagje gehad dus Elf!
Steer alvast succes met inpakken en de grote verhuizingen
Poes is ook opvallend vaak beneden. Ze heeft er duidelijk meer last van dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Xena wilde persé om 19 uur naar buiten, en toen begonnen de buurkinderen enorm veel vuurwerk af te steken dus ik was echt bang dat we haar voorlopig niet meer zouden zien of zo, maar mevrouw kwam na een klein uurtje weer thuis. Met pikzwarte potenEn op elk knalletje reageert ze en kijkt ze waar dat vandaan komt, ze speelt wel zwaan kleef aan, overal waar wij zijn is zij
![]()
Lekker dagje gehad dus Elf!
Steer alvast succes met inpakken en de grote verhuizingen
hmm ik kan me herinneren dat ik half jaar geleden nog een nr kon downloadenquote:
Sinds een paar maanden officieel dood. Rechter heeft het verboden.quote:
is dat ook voor downloaden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
FF als je muziek zoekt, kun je Grooveshark proberen:
http://listen.grooveshark.com/
Een concurrerende betaalde dienst, Spotify (5 EUR in de maand voor onbeperkt luisteren) is nog beter. Ik betaal niet graag voor online diensten maar Spotify heb ik wel een abonnement op.
hmm ok.. dan haal ik het uit mn configuratie..quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden officieel dood. Rechter heeft het verboden.
Downloaden is zoooo 2005.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat ook voor downloaden?
Plankkoekjes, neequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Voor mij straks een gifbeker in de vorm van belletje naar m'n ouders en daarna met vrienden naar vuurwerk kijken op 't Vrijthof
Vandaag trouwens in Aachen de Aachener Printen gegeten:
[ afbeelding ]
Gemberkoeken in de vorm van plankjes. Erg hard *knak* , maar wel lekker. Kenden jullie dit?
Nou dat mag best elf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef DarkElf het volgende:
Ti's oudjaar dus vanmiddag een glas prosecco op en vanavond peiper heidsieck voor mij.de mr mag natuurlijk drinken wat hij wil
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plankkoekjes, nee
en als jij niet belt, bellen zij?
hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat mag best elf.
kANNIE TIPEN POES LIGT NU OP MIJNArmenen handen van angst :S
Auwquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat mag best elf.
Poes is nu op de sokken gaan liggen die nog uitgezocht moeten wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat mag best elf.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand moet het doen he
Sinds Spotify heb ik heul nooit meer muziek meer gedownload.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik wil het hebben!! niet alleen luisteren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds Spotify heb ik heul nooit meer muziek meer gedownload.
Bah Boriszquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Behalve als het dan niet te vinden is dan trek ik het binnen.
Toen ik op versturen klikte verwachtte ik die opmerking alquote:
Komt wel op hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:18 schreef Bluezz het volgende:
We dachten dat de oude fles bubbels niet echt goed of lekker meer was, 2 glaasjes waren eruit, dus we trekken een identieke nieuwe open, die smaakt net zo
Dus nu staan er 2 flessen open
http://www.freerecordshop.nlquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik wil het hebben!! niet alleen luisteren
Leuk he? Ik heb hem vorig jaar al gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Die documentaire Kings Of PastryWaanzinnig wat die gasten kunnen maken
Ja geweldige docu hequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Die documentaire Kings Of PastryWaanzinnig wat die gasten kunnen maken
Veel plezier en alvast een goed begin toegewenst!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
spullen ingepakt, gezicht opgemaakt.. Ik ga rijden! Hele fijne jaarwisseling iedereen met veel bubbels etcben benieuwd als ik om 5.30u thuis ben wie er nog op is
dikke kus!
Doeiquote:
Het is 'of course'quote:
Ross moet maar gewoon NL lerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is 'of course'
Ross klaagt steen en been omdat alle Nederlanders dat fout spellen.
Alsof zijn Nederlands zo foutloos is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Het is 'of course'
Nederlandse ziektequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is 'of course'
Ik typ zoals ik praat. Kromsteenkoolenengelschquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Het is 'of course'
Volgend jaar weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Queen en dan nog Eagles an dan is het alweer voorbij qua top-2000
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Dit doet me aan Rijst denken die recepten anders wilde schrijven!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna 00:00 uurIk ben voorbereid: telefoons staan al uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |