heb vakantie nu dus kan ik 16 uur per dag thuis klussen.... kan je vertellen. kan beter werken word ik minder moe vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmm, (kalfs-) kroketje, dat mag ik morgen weer op mijn werk van mezelf
Klopt. En dan is hij te lui om te reageren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht nog toen ik het typte: Glowmouse heeft vast een scriptje lopen waarbij hij van iedere mention een alert krijgt
Niemand kende hem echt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook slapenHeftig nieuws, Steer. Moet een beetje onwezenlijk zijn als je dacht hem wel redelijk te kennen.
Nou ja, hoop dat dit geen vluchten is voor zijn problemen, maar daadwerkelijk de oorzaak er van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Niemand kende hem echt.Korte vriendschappen had hij ook altijd.
Nou, dat had ik hem dus ook teruggemailed. Deze zomer kwam hij met een tattoo van 40 cm op z'n rug zetten van een elf in stockingsquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, hoop dat dit geen vluchten is voor zijn problemen, maar daadwerkelijk de oorzaak er van.
Klinkt wel een beetje alsof hij daadwerkelijk met zichzelf in de knoop zit...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dat had ik hem dus ook teruggemailed. Deze zomer kwam hij met een tattoo van 40 cm op z'n rug zetten van een elf in stockingsEcht niks voor hem, dachten we toen.
Daar ben ik wel een beetje bang voor ja. Hij zit nu in een traject met veel psychologen en 2nd opinions enzo... maarja, komt de waarheid daar dan boven drijven en wat is de waarheid dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje alsof hij daadwerkelijk met zichzelf in de knoop zit...
Mijn nichtje kende iemand die van man naar vrouw was gegaan (en ja, ook dat hele psychologische traject doorlopen) en niet al te lang na de ingrepen had hij/zij alweer spijt want voelde zich bij nader inzien toch meer man... Ik vond dat zo tragisch. Ik bedoel, er was wel iets essentiëel mannelijks verwijderd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Daar ben ik wel een beetje bang voor ja. Hij zit nu in een traject met veel psychologen en 2nd opinions enzo... maarja, komt de waarheid daar dan boven drijven en wat is de waarheid dan?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
We zien wel. Morgen weer een dagNu slapen
![]()
kusjekroel
Bizar lijkt me dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nichtje kende iemand die van man naar vrouw was gegaan (en ja, ook dat hele psychologische traject doorlopen) en niet al te lang na de ingrepen had hij/zij alweer spijt want voelde zich bij nader inzien toch meer man... Ik vond dat zo tragisch. Ik bedoel, er was wel iets essentiëel mannelijks verwijderd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef DarkElf het volgende:
thuis!
was gezellig
Nu lekker slapen (wel net nog even een jurkje besteld)en morgen relaxen in de sauna
Slaap wel allemaalen fijne dag morgen!
Yeahquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:37 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, we hebben een Indiër gevonden in San Juan! :p
De oudste niet hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:01 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn best vaak ziek he FC, lastig voor jullie
Tut! ga nou gewoon vakantie houden ipv ons pesten ! Veel plezier zeiden wij nog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:37 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, we hebben een Indiër gevonden in San Juan! :p
Op mijn middelbare school: docent, 3 koters, deed een hoop bij de basketballclub. In de 40, hartaanval en klaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef Bluezz het volgende:
Zeker bah Anne!
Gisteren hoorde ik ook al zo'n 'lekker' verhaal van een bijna 60 jarige gezond levende man, die boodschapjes wilde gaan doen, de deur achter zich dichtdoet, hersenbloeding, poef dood. Met de tas nog in zijn hand![]()
Maar de rest van je lijf is toch mooi? Wat maakt een litteken nou uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen.. jeetje anne dat is nogal wat.
eniewee, geen tijd voor verdere posts, ik ga zo lekker met de mr naar de sauna.
(en ja ook al weet ik dat t de rest van de wereld daar worst zal zijn, voor mij persoonlijk wordt het een hele overwinning... Naar de sauna met dat enorme litteken op mijn buik. )
Tis ook niet iets rationeelsquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar de rest van je lijf is toch mooi? Wat maakt een litteken nou uit
lolquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
GROM... leuk begin van je ochtend. Belde net iemand, webserver doet het niet. Heeft er iemand 750 Gb geupload.
Leuk, geen diskspace meer. OP JE PRODUCTIE SERVER.
heerlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
oeh en heb vanmiddag ook een lekkere massagedus we gaan, als t goed is, gereinigd en ontspannen t nieuwe jaar in
Vooruit. Omdat ik tegelijkertijd oliebollen sta te bakkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik nu al als je het niet erg vindt
Oepsquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
GROM... leuk begin van je ochtend. Belde net iemand, webserver doet het niet. Heeft er iemand 750 Gb geupload.
Leuk, geen diskspace meer. OP JE PRODUCTIE SERVER.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat ik tegelijkertijd oliebollen sta te bakken.
Het is niet dat een 'rm -rf' op die directory mij zoveel tijd kost. Behalve een hoop koppijn met zoeken wat de foutmelding eigenlijk was.
Jij gaat niet ziek worden hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik ook ziek aan het worden ben
* Isabeau snottert en wenst iedereen een goede (virusvrije) morgen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik ook ziek aan het worden ben
* Isabeau snottert en wenst iedereen een goede (virusvrije) morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |