Hoevaak douchen jullie je?
quote:Same here
Op woensdag 05 juni 2002 10:00 schreef Peewee het volgende:
Dagelijks!
En als ik vies en klef ben twee maal daags!
En zolang iemand niet stinkt, of er ranzig uitziet, boeit het me niets hoe vaak iemand douchet. Allemaal onderdeel van de hygiëne-hype. Alles moet schoon en steriel en ontsmet. Erg onnatuurlijk.
En for the record: ik douche meestal elke dag, maar sla ook wel eens een dag over.
Gister toevallig 3 keer
1 keer 's ochtends
1 keer na yoghourt gevecht
en nog een keer na een potje voetbal
Altijd 's ochtends, en na het sporten..
Idd is vaak douchen niet gezond, zeep ontvet, en je huid moet juist vet zijn...
Als je vaak doucht is het dus niet slim om veel zeep te gebruiken..
Douch me 1x per dag (dsoms sla ik een dag over)
Mensen die zich niet dagelijks douchen vind ik behoorlijk ranzig; wat mij betreft is dat het minimale wat je aan lichaamsverzorging behoort te doen.
Ik word dagelijks in de metro geconfronteerd met mensen die het teveel moeite vonden om even hun tanden te poetsen of onder de douche te stappen en deo op te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 05-06-2002 10:18]
Zowieso na t sporten of stoombad/sauna en elke ochtend na t opstaan.... tja... soms sla je een dag over.. dan verslaap ik me en dan moet ik me haasten ofzo.
Ennuh nu met dit benouwde weer zal t aantal douches per week veel hoger zijn dan normaal!
quote:Juist. Zomers trouwens wel zeker elke dag.
Op woensdag 05 juni 2002 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
Te vaak douchen schijnt helemaal niet goed te zijn.En zolang iemand niet stinkt, of er ranzig uitziet, boeit het me niets hoe vaak iemand douchet. Allemaal onderdeel van de hygiëne-hype. Alles moet schoon en steriel en ontsmet. Erg onnatuurlijk.
En for the record: ik douche meestal elke dag, maar sla ook wel eens een dag over.
Maar vooral in de zomer (een dag zoals vandaag) douche ik met 's morgens en 's avonds zo warm.
quote:me too, in elk geval s'ochtends.
Op woensdag 05 juni 2002 10:01 schreef DarkElf het volgende:
Elke dag, soms twee keer per dag.
kan me nu niet meer voorstellen dat ik het vroeger maar 1 keer ofzo deed in de week..soms langer niet..maar toen was ik nog jong en onbegonnen (ofzo )
[edit]
maar altijd zonder champo of andere zeep dingen.
Ik las hierboven dat veel douchen slecht kan zijn; dit zal aan de zeep liggen.
Kan me niet voorstellen dat elke dag water over je heen gooien slecht is.
Straks is het nog slecht om water te drinken
* Peregrijn gaat vanavond na het werken weer lekker in bad met een goed boek en een lekker drankje
In studentenhuis douchte ik trouwens elke ochtend en soms 's avonds, maar daar was dan ook geen bad aanwezig.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 05-06-2002 10:48]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |