Hoevaak douchen jullie je?
quote:Same here
Op woensdag 05 juni 2002 10:00 schreef Peewee het volgende:
Dagelijks!
En als ik vies en klef ben twee maal daags!
En zolang iemand niet stinkt, of er ranzig uitziet, boeit het me niets hoe vaak iemand douchet. Allemaal onderdeel van de hygiëne-hype. Alles moet schoon en steriel en ontsmet. Erg onnatuurlijk.
En for the record: ik douche meestal elke dag, maar sla ook wel eens een dag over.
Gister toevallig 3 keer
1 keer 's ochtends
1 keer na yoghourt gevecht
en nog een keer na een potje voetbal
Altijd 's ochtends, en na het sporten..
Idd is vaak douchen niet gezond, zeep ontvet, en je huid moet juist vet zijn...
Als je vaak doucht is het dus niet slim om veel zeep te gebruiken..
Douch me 1x per dag (dsoms sla ik een dag over)
Mensen die zich niet dagelijks douchen vind ik behoorlijk ranzig; wat mij betreft is dat het minimale wat je aan lichaamsverzorging behoort te doen.
Ik word dagelijks in de metro geconfronteerd met mensen die het teveel moeite vonden om even hun tanden te poetsen of onder de douche te stappen en deo op te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 05-06-2002 10:18]
Zowieso na t sporten of stoombad/sauna en elke ochtend na t opstaan.... tja... soms sla je een dag over.. dan verslaap ik me en dan moet ik me haasten ofzo.
Ennuh nu met dit benouwde weer zal t aantal douches per week veel hoger zijn dan normaal!
quote:Juist. Zomers trouwens wel zeker elke dag.
Op woensdag 05 juni 2002 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
Te vaak douchen schijnt helemaal niet goed te zijn.En zolang iemand niet stinkt, of er ranzig uitziet, boeit het me niets hoe vaak iemand douchet. Allemaal onderdeel van de hygiëne-hype. Alles moet schoon en steriel en ontsmet. Erg onnatuurlijk.
En for the record: ik douche meestal elke dag, maar sla ook wel eens een dag over.
Maar vooral in de zomer (een dag zoals vandaag) douche ik met 's morgens en 's avonds zo warm.
quote:me too, in elk geval s'ochtends.
Op woensdag 05 juni 2002 10:01 schreef DarkElf het volgende:
Elke dag, soms twee keer per dag.
kan me nu niet meer voorstellen dat ik het vroeger maar 1 keer ofzo deed in de week..soms langer niet..maar toen was ik nog jong en onbegonnen (ofzo )
[edit]
maar altijd zonder champo of andere zeep dingen.
Ik las hierboven dat veel douchen slecht kan zijn; dit zal aan de zeep liggen.
Kan me niet voorstellen dat elke dag water over je heen gooien slecht is.
Straks is het nog slecht om water te drinken
* Peregrijn gaat vanavond na het werken weer lekker in bad met een goed boek en een lekker drankje
In studentenhuis douchte ik trouwens elke ochtend en soms 's avonds, maar daar was dan ook geen bad aanwezig.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 05-06-2002 10:48]
quote:Same here, elke dag, maar ik sla soms wel us een dagje over.
Op woensdag 05 juni 2002 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
Te vaak douchen schijnt helemaal niet goed te zijn.En zolang iemand niet stinkt, of er ranzig uitziet, boeit het me niets hoe vaak iemand douchet. Allemaal onderdeel van de hygiëne-hype. Alles moet schoon en steriel en ontsmet. Erg onnatuurlijk.
Toch?
[Dit bericht is gewijzigd door jeroenb op 05-06-2002 11:06]
In de zomer wel vaker of na sporten.
[Dit bericht is gewijzigd door Draakje1980 op 05-06-2002 11:36]
quote:Haha, dat idee heerste in de tijd van Lodewijk de 14e maar is al eeuwen achterhaald hoor!
Op woensdag 05 juni 2002 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Zoals ik het hier lees, douche ik me 'slechts' 5 maal per week ofzo. Waarom uberhaupt 10 x per week? Is toch helemaal niet gezond?
Het enige waar je op moet letten is dat je niet 10 keer in de week zeep gebruikt omdat je huid dan teveel uitdroogt.
Met water spoel je ook al zweet en vuil weg dat zich in de loop van de dag op je lichaam verzamelt.
quote:Stinken doe je op zondag!
Op woensdag 05 juni 2002 12:10 schreef Uncle_Sam het volgende:
Zes keer per week maar.
voordat ik ga werken en na me werk
quote:Mijn huisgenoot doet dat ook
Op woensdag 05 juni 2002 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
Ik douche me zeker elke dag, in het weekend zelfs 2x p/dag. Nu is er een maat van me die zich 1x p/week doucht. Ik vind dat
Bijvoorbeeld kinderen bouwen dan geen weerstand op tegen bacterien, omdat ze elke keer door mama brandschoon gewassen worden.
en ik snap niet echt wat jullie vies vinden aan 1 keer per week, als die persoon zich nou gewoon elke dag in de handen en gezicht wast, kan dat toch gewoon??
quote:Aha daarom ben ik nooit ziek douche me om de 8 dagen
Op woensdag 05 juni 2002 18:14 schreef WorstKaas het volgende:
Te schoon is ook niet goed.Bijvoorbeeld kinderen bouwen dan geen weerstand op tegen bacterien, omdat ze elke keer door mama brandschoon gewassen worden.
quote:wel eens van geslachtsdelen gehoord?
en ik snap niet echt wat jullie vies vinden aan 1 keer per week, als die persoon zich nou gewoon elke dag in de handen en gezicht wast, kan dat toch gewoon??
Over het algemeen 's avonds tenzij ik 's ochtends wat meer tijd heb...
Voor de rest was ik me gewoon 's ochtends!
En DEO werkt ook heeeel goed!
(niet gewassen toch fris)
Elke dag vind ik weer een beetje overkill, ik was me dan ook weleens gewoon ipv te douchen (ik sta er oo altijd een half uur of langer onder dus 's ochtend heb ik er niet eens de tijd voor)
Dus 1-2x per dag.
quote:Gatverdamme .....
Nu is er een maat van me die zich 1x p/week doucht. Ik vind dat
Ikke douche 2 keer per dag meestal....wel zo lekker!
quote:same here
Op woensdag 05 juni 2002 10:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Damn addicts, 3 keer per week, en verder gewoon aan de kraan met washand...
In de zomer trouwens meer dan 3 keer.
quote:Bij mij is het een must omdat anders m'n haar niet zit..
Op woensdag 05 juni 2002 19:27 schreef Aernout het volgende:
S'morgens douchen is een absolute must anders word ik gewoon niet wakker.
quote:Dan doe je toch gewoon staartjes
Op woensdag 05 juni 2002 19:47 schreef Qarinx het volgende:[..]
Bij mij is het een must omdat anders m'n haar niet zit..
[Dit bericht is gewijzigd door mystical op 05-06-2002 20:19]
quote:Same here.
Op woensdag 05 juni 2002 19:47 schreef Qarinx het volgende:[..]
Bij mij is het een must omdat anders m'n haar niet zit..
quote:Ik kan me wel in dat gemiddelde vinden..
Op woensdag 05 juni 2002 13:00 schreef ParanoidEv het volgende:
Jeeeeeeezus wat douchen jullie achterlijk veel.
Tis inderdaad niet ongezond om minder te douchen.
En dan nog heb ik daar niet iedere dag zin in.
En nee ik stink niet.
Ik douche mezelf minstends 2x per week (uitzonderlijk, dat wel) en op zn hoogst iedere dag.
hm en het gemiddelde ligt denk ik op 4x per week
Ik douche bijna nooit 's ochtend maar meestal 's avond (tenzij het zoals nu erg benauwd is en ik 's ochtend helemaal klam uit m'n bed rol)...
quote:eens
Op woensdag 05 juni 2002 10:00 schreef Peewee het volgende:
Dagelijks!
En als ik vies en klef ben twee maal daags!
En als ik uitga o.i.d dan douch ik me weer.
Mensen hebben het hier wel over 10 tot 12 keer per week, maar als ik 5 minuten douche per keer dan douche ik liever niet. Ik heb na 5 minuten echt niet het idee dat ik schoon ben. Ik hou van lekker lang douchen (15 tot 30 minuten) en douche ongeveer 5 keer per week.
quote:15 a 20 minuten.
Op donderdag 06 juni 2002 16:41 schreef LBG het volgende:
Hmmm, owk dan andere vraag: Hoe lang douche je gemiddeld?
ik douche meestal 1x per dag maar lang niet altijd, als ik me schoon voel en niet vies ruik zie ik geen reden om onder de douche te gaan, en zoals eerder is gezegd is het nogal ongezond om erg vaak te douchen, je huid bouwt constant een laag op die zich beschermd tegen bacterieën van buiten. als je steeds die laag eraf wast ben je extreem kwetsbaar voor ziektes
vaak zie je ook dat de mensen die zich (bijna dwangneurotisch) vaak douchen verreweg het vaakst ziek zijn
Per week???? Ehh...
Nee..geintje...twee keer per dag...'s morgens om wakker te worden en ook omdat ik het 's nachts nogal snel warm heb (komt vooral door mijn vriendin...}) )
En 's avonds omdat ik het ook overdags nogal snel warm heb ...en dat komt door mijn blouse, stropdas en colbert!
Maar er werd eerder gezegd dat je er 's avonds lekker loom van wordt...ik wordt er juist alleen maar wakker van!
Komt waarschijnlijk doordat ik een hekel heb aan warm water en dat ik het altijd zo koud mogelijk maak (totdat mijn lichaam zegt dat het net iets te koud is), maar daar is mijn vriendin weer niet zo blij mee, want die houdt van zo warm mogelijk water...balen voor d'r!
3x per week. Tenzij het heel warm is of ik mezelf niet echt fris voel, dan meer...
Douch trouwens ook nooit s'ochtends, geen tijd, geen zin... altijd rond een uur of 7 s'avonds
Maar is het niet zo dat Feromonen (of hoe ze ook mogen heten) in zweet personen van het andere geslacht aantrekken??
In juli of augustus worden de badkamers alhier door de woningbouwvereniging verbouwd op een of andere manier, wat een maand lang niet douchen of wassen betekent, tenminste niet in je eigen huis.
Ik blijf lekker zo doorgaan
quote:Gadver en dat is een vriend van jou?? BAH BAH!!
Nu is er een maat van me die zich 1x p/week doucht. Ik vind dat
quote:het is ook vies.... en niet met dwangneurose-bullshit aan komen zetten !! GEWOON DOUCHEN !!! IEDERE DAG !!!
Op vrijdag 07 juni 2002 01:38 schreef JamesHetfield het volgende:
iedereen roept meteen 1 a 2x per dag, simpelweg omdat het tegenwoordig 'vies' wordt gevonden om minder te douchenik douche meestal 1x per dag maar lang niet altijd, als ik me schoon voel en niet vies ruik zie ik geen reden om onder de douche te gaan, en zoals eerder is gezegd is het nogal ongezond om erg vaak te douchen, je huid bouwt constant een laag op die zich beschermd tegen bacterieën van buiten. als je steeds die laag eraf wast ben je extreem kwetsbaar voor ziektes
vaak zie je ook dat de mensen die zich (bijna dwangneurotisch) vaak douchen verreweg het vaakst ziek zijn
stinkerd
quote:tot zover de domste reactie
Op zaterdag 08 juni 2002 16:04 schreef OviivO het volgende:[..]
Gadver en dat is een vriend van jou?? BAH BAH!!
Ten eerste is dit geen meetpunt waarvan je kan zeggen die is vies en die niet, omdat de een zich meer inspant dan de ander, de een viezer werk heeft dan de ander en de een van nature sneller stinkt dan de ander.
Ik vind dat jullie wel erg veel water verspillen, als ik lees zo'n 10 keer per week en dan nog eens meer dan een kwartier, en dat zijn dan vaak dezelfde die het milieu en natuur zo belangrijk vinden en dan zoveel water verspillen.
Ik douche zo'n 2 a 3 keer per week, dat is voor mij meer dan genoeg, verder gebruik ik ook nooit deodorant, dus volgens mij ben ik in dit topic de meest natuurlijke persoon so far. En ga nou niet roepen jij bent vies, ten eerste ken je me niet en heb je me nooit geroken, en ten tweede lieg ik echt niet dat ik niet stink. Ik vind zelfs mn okselgeur (in lichte/normale) mate gewoon normaal/lekker ruiken. Ik weet ook mensen (eigenlijk de meeste) die na zweten snel vervelend tot erg vervelend ruiken.
Maargoed, 11 keer vind ik echt ver gaan, stelletje verwende mensen, tis ook nog eens ongezond zoals al veel gezegd. (en zo'n chemisch goedje uit de deodorant fabriek vind ik eigenlijk ook niet zo natuurlijk, maargoed veel mensen kunnen het goed gebruiken, zeker degene die hun oksels scheren)
quote:ik ook en soms af en toe als het zweet weer is geweest dan 2 keer op een dag.
Op woensdag 05 juni 2002 10:09 schreef B4ron het volgende:
ben het met DennisMoore eensDouch me 1x per dag (dsoms sla ik een dag over)
Op vakantie, door de manier waarop ik op vakantie ga heb ik niet altijd zoveel keuze daarin. Eén of twee dagen is nog wel te doen, na drie dagen begin ik echt te snakken naar een douche.
quote:grow up
Op zaterdag 08 juni 2002 21:41 schreef Biglebowski het volgende:[..]
het is ook vies.... en niet met dwangneurose-bullshit aan komen zetten !! GEWOON DOUCHEN !!! IEDERE DAG !!!
stinkerd
quote:precies, onder normale omstandigheden hoef je echt geen 3x per dag onder de douche (zoals veel mensen hier claimen)
Op zondag 09 juni 2002 16:00 schreef nibble het volgende:
Teveel water droogt je huid uit.
1 x per 2 dagen is voldoende, tenzij het zo warm is dat ik echt heb gezweet, dan is het wat anders.
Ligt er denk ik ook aan of je sport, lichamelijk zwaar werk hebt etc, en of je veel zweet van jezelf.
quote:Tis waar Bas stinkt niet.
Op zondag 09 juni 2002 00:58 schreef metalbazzz het volgende:[..]
. En ga nou niet roepen jij bent vies, ten eerste ken je me niet en heb je me nooit geroken, en ten tweede lieg ik echt niet dat ik niet stink. Ik vind zelfs mn okselgeur (in lichte/normale) mate gewoon normaal/lekker ruiken. Ik weet ook mensen (eigenlijk de meeste) die na zweten snel vervelend tot erg vervelend ruiken.
quote:Volledig mee eens
Op zaterdag 08 juni 2002 15:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
pfoe, ik reageer hier echt (voor de 2e keer met verbazing) dat jullie je allemaal zo vaak (voor mij dan) wassen, zoals ik al eerder zei, meestal om de dag, maar dan wel in bad en niet onder de douche, en dat doe ik voornamelijk omdat ik me echt niet 'vies' voel als ik me 1 a 2 dagen niet gewassen heb, en geen zin heb elke dag een uur met het bad in de weer te zijn, maar al helemaal omdat het ook niet goed is, ik ben de laatste tijd (sinds ik minder in bad ga) veel minder ziek, en het bevalt me, en nog beter, niemand 'valt' het op, echt niet, iedereen begint meestal met dat ze het zo vies vinden als men niet minstens 1 keer per dag douched, of zelfs vaker 2/3 keer per dag, maar als ik me 2 dagen niet was, ruik en zie ik er even schoon uit als de gemiddelde wasser. Nog nooit in mijn hele leven een opmerking gehad dat ik er vies uitzag hoor, maargoed, als je je beter voelt met vaker wassen, doe het dan maar
Ik blijf lekker zo doorgaan
quote:ikke ook!!
Op woensdag 24 juli 2002 19:46 schreef Muurbloempje het volgende:
Minimaal 1 keer per dag en als het warm weer is geweest dan vaker op een dag...
Ik ben de laatste jaren in de vakantie wezen zeilen in Griekenland. Aan boord is geen douche dus je moet met je hele zooitje naar een douchehokje gaan. Omdat je dan bijna iedere dag wel even gaat zwemmen sla ik dan wel eens 2 dagen over.
Je kunt je trouwens ook perfect wasssen met zeewater en zeep.
PLONS ! (vanaf boot) --> Nat
Eruit klimmen --> Inzepen
PLONS ! --> Afspoelen in zee
SPROEI --> Eventjes het zout eraf spoelen met een beetje zoet water uit de watertank van de boot.
Lekker primitief toch z'on zeilvakantie
Na een dag werken, uitgaan of sporten moet ik me wel douchen. Elke dag dus en weleens 2keer per dag. Zou niet zonder meer kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Knaller op 30-07-2002 14:52]
quote:Er komen ook steeds meer mensen met allergieen, en er duiken steeds nieuwe allergieen op. Volgens vele onderzoeken is een belangrijke oorzaak de overdreven hygiene van veel mensen.
Op dinsdag 30 juli 2002 16:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is echt jullie keuze maar het is niet stoer om 3x per dag te douchen, ookal doen de mensen hier dat dat het wel is. Het is namelijk slecht voor je huid, maargoed.
Daarnaast is het ook nog een enorme waterverspilling. Miljoenen mensen moeten uren naar een waterpomp lopen voor een paar liter drinkwater, en hier verbruikt men rustig op 1 dag meer water per persoon als daar een heel gezin in een maand.
Met dit weer douce ik me ook dagelijks, maar zo kort mogelijk, alleen even snel afspoelen.
Als het wat koeler is, douche ik me zo'n 3 keer per week, en op ander dagen was ik me gewoon grondig.
(Alleen na zware activiteiten wil ik me natuurlijk wel eens een keertje extra douchen).
Meer dan 1 keer per dag is gewoon overdreven.
Is nog steeds zo. Niet dat ik extreem vies ben maar ik kan me erg goed ontspannen na een stressvolle dag onder een hete douche, en 's ochtends wakker worden onder de douche is ook erg lekker.quote:Op woensdag 5 juni 2002 10:01 schreef DarkElf het volgende:
Elke dag, soms twee keer per dag.
Ik mag hopen dat je jezelf wel elke dag iig wast dan! Je 3e oksel moet toch niet naar rotte vis gaan ruiken dunkt mijquote:Op woensdag 5 juni 2002 13:00 schreef ParanoidEv het volgende:
pfff denk je dat? lekker oppervlakkig zou dat zijn zeg.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
Voor mijn gevoel denk ik overigens wel dat veel mensen zich minimaal één keer per dag douchen omdat ze anders bang zijn om als stinkerd aangekeken te worden. Dus zoals BlaatschaaP ook zegt, het wordt stoer gevonden.
dat is behoorlijk kloten jaquote:Op maandag 29 maart 2004 23:39 schreef pinquit het volgende:
maar tis irritant, ik kan niet goed tegen water en ook niet tegen zeep, dus moet ik me wassen met een soort van oliezeep en elke keer na het douchen insmeren met zo'n rotzalfje dus ik heb er niet elke dag zin in.
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:48 schreef BoredBadger het volgende:
Waaaaaaaaaah, wat zijn jullie allemaal voor douchefreaks hier! Ik vind mezelf al heel goed als ik twee keer per week douche... Ik HAAT douchen....![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van douchen, ik hou het op 3 keer in de week!! Zeker dat gekloot met mijn haar, zie ik elke dag niet zitten!!
Ik heb nog geen klachten gehadquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:51 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
mss omdat je door de lucht geen sociale omgeving hebtquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:01 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehad![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:04 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
mss omdat je door de lucht geen sociale omgeving hebt
uhm.......jah ze zijn me juist weer beter als de klerezooi van m'n bast geschrobt isquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Herkennen ze jou nog wel na 12x douchen??
viespeukquote:Op donderdag 1 april 2004 21:48 schreef BoredBadger het volgende:
Waaaaaaaaaah, wat zijn jullie allemaal voor douchefreaks hier! Ik vind mezelf al heel goed als ik twee keer per week douche... Ik HAAT douchen....![]()
Gefeliciteerd met je dwangneurose.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef Blutgrafin het volgende:
Ik MOET echt elke dag douchen en m'n haar wassen anders word ik helemaal gek.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:38 schreef RemCow het volgende:
Het is gewoon lekker wakker worden 's ochtends onder de douche.
Waarom is hij een viespeuk? Twee keer douchen in de regel is voldoende hoor. Vaker douchen heeft meer met luxe te maken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:51 schreef Aurelium het volgende:
viespeuk
Ik vind slechts 2 keer douchen in de week toch niet echt frisquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:37 schreef Bak_Beest het volgende:
denk normaal zo'n 5 keer per week, en natuurlijk extra als ik gesport heb (wat nogal vaak het geval is). maar echt elke dag douchen zonder dat ik enige inspanning heb verricht die dag? mwoa nee niet echt. dan gewoon om de dag
volgens mij beeld jij je in dat ie er de overige 4 dagen zo bij loopt:quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:51 schreef Bio_Bastard het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2004 15:41 schreef BdR het volgende:
[..]
volgens mij beeld jij je in dat ie er de overige 4 dagen zo bij loopt:
[afbeelding]![]()
maar serieus.. als ik die reacties hier soms zie; 14 x per week?!beetje overdreven lijkt me. Ik meestal ong. 4 x per week.
oftewel, meeleven met de mensen om je heenquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:08 schreef Glacius het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je dwangneurose.
dat is gewoon goor, dan meur je echt als een dijker vrindquote:Op zondag 4 april 2004 15:41 schreef BdR het volgende:
[..]
volgens mij beeld jij je in dat ie er de overige 4 dagen zo bij loopt:
[afbeelding]![]()
maar serieus.. als ik die reacties hier soms zie; 14 x per week?!beetje overdreven lijkt me. Ik meestal ong. 4 x per week.
Gebruik je dan geen deo, dat je je daarom zoveel doucht??quote:Op zondag 4 april 2004 16:17 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
dat is gewoon goor, dan meur je echt als een dijker vrind
Ok, mee eens. Maar ik snap niet waar die overreaction van Bio_Bastard vandaan komt, dat 3 a 4 keer in de week smerig is en dat je dan stinkt. Ik weet niet wat ik allemaal wel niet moet doen als ik na een dag wil stinken, ik vind om de dag douchen echt genoeg.quote:Op zondag 4 april 2004 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:
Alsof deo zo goed helpt dat je geen douche nodig hebt...sommige dagen douche ik ook 2 keer per dag.. soms sla ik een dag over, maar dat gebeurd zelden.. ik kan er namelijk echt niet tegen als ik vettig haar heb
En beter smetvrees dan dat je een uur in de wind meurt. Je hebt ook van die mensen die zich 1/2 keer in de week douchen en niet eens door hebben dat ze een uur in de wind stinken. Ranzig. Dan kan je beter elke dag douchen
Nee dat heet normaal in mijn ogen. Je werkt toch niet in de mijnen of wel soms? Heb jij ooit weleens je eigen lichaamsgeur geroken? Ik betwijfel het. Alles moet verbloemd worden door overdadige en kunstmatige luchtjes, elke dag weer.quote:Op zondag 4 april 2004 16:17 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
dat is gewoon goor, dan meur je echt als een dijker vrind
Na... is niet weinig, 4 keer per week. Das zoals het eigenlijk hoort.quote:Op zondag 4 april 2004 16:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Ok, mee eens. Maar ik snap niet waar die overreaction van Bio_Bastard vandaan komt, dat 3 a 4 keer in de week smerig is en dat je dan stinkt. Ik weet niet wat ik allemaal wel niet moet doen als ik na een dag wil stinken, ik vind om de dag douchen echt genoeg.
Ach... de een zal wel sneller stinken dan de ander .
ruik jij is onder je oksels als je s'ochtends je bed uit komtquote:Op zondag 4 april 2004 16:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nee dat heet normaal in mijn ogen. Je werkt toch niet in de mijnen of wel soms? Heb jij ooit weleens je eigen lichaamsgeur geroken? Ik betwijfel het. Alles moet verbloemd worden door overdadige en kunstmatige luchtjes, elke dag weer.
Na 1 normale dag stink je niet hoor.
Het ligt natuurlijk ook aan je eetgewoonten of je stinkt of nietquote:Op zondag 4 april 2004 17:12 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
ruik jij is onder je oksels als je s'ochtends je bed uit komt![]()
dat is 9 vd 10 keer bullshit. Tuurlijk meur je harder als je knoflook hebt gegeten maar ieder mens zweet straks alstie in z'n bed ligt.quote:Op zondag 4 april 2004 17:22 schreef niksan het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk ook aan je eetgewoonten of je stinkt of niet
Eet je dagelijks kilo's knoflook, jah.. dan is het vrij logisch dat je stinkt.
Dat vroeg ik me ook af en of ze dan zonder te douchen/baden ook dezelfde ondergoed aanhouden?quote:Op zondag 4 april 2004 17:16 schreef Coconut het volgende:
Wat ik mij afvraag; de mensen die zich 3 a 4 keer per week douchen, wassen die de dagen dat ze niet douchen wel hun oksels en geslachtsdeel?
quote:Op maandag 5 april 2004 13:15 schreef merdeka het volgende:
Ik douche ongeveer om de dag, en op zondag badder ik vaak uitgebreid. Daarvan douche ik meestal 's avonds of 's middags. De dagen dat ik niet in de ochtend douche, was ik me als ik wakker word goed met washand en zeep. En ik trek elke ochtend schoon ondergoed aan. Niks vies aan dus.
Na het uitgaan?!? Dan stort ik altijd in m'n bed en val in coma...quote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Tijgetje het volgende:
voor en na het uitgaan en voor de rest elke ochtend waarvan zondagochtend dus heel vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |