Met heel veel plezierquote:Op zondag 11 december 2011 01:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Iedereen die mij geholpen heeft ontzettend bedankt voor alles en dat ik door jullie weer goed op weg geholpen ben
Ik hoop dat het gaat lukken AHquote:Op zondag 11 december 2011 01:59 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is soms even doorbijten en soms word je zo moedeloos ben nu een jaar verder en het loopt nog steeds niet .
Zou betekenen dat als het rond is dat het nog 3 jaar duurt dus 4 jaar in totaal.
Ach kan ik verhuizen en het kan gewoon op de manier dat ik het wil heb ik het al een stuk beter.
Ik blijf de moed er in houden
Asfalt, wat een geweldig aanbod, super voor jequote:Op zondag 11 december 2011 01:59 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is soms even doorbijten en soms word je zo moedeloos ben nu een jaar verder en het loopt nog steeds niet .
Zou betekenen dat als het rond is dat het nog 3 jaar duurt dus 4 jaar in totaal.
Ach kan ik verhuizen en het kan gewoon op de manier dat ik het wil heb ik het al een stuk beter.
Ik blijf de moed er in houden
Ik kan sauzen, schilderen en schoonmaken. Ik hoor het wel als iemand me van een trein- of bushalte kan halen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Het huis gaat door
1 probleem moet 31 january in 1 dag tuin en huis leegtrekken.
dus hoe meer hulp hoe beter.
ik heb sowieso al een vito met lange aanhanger ,misch nog een sprinter meubelbak maar dat is nog overleggen
en anders heb ik nog een aanbod van the dean als die kan.
Huurbaas gaat er alles aan doen dat er 1 february meters aanwezig zijn ipv 1 february in behandeling en 4 tot 8 weken wachttyd.
Dan kan ik nog niks uitpakken of plaatsen ,want eerst moet de kamer gesaust/behongen worden .
Waarbij misch het plafond geschuurd moet worden.
Dan de slaapkamer en gang overloop nog.
dus ong een maand in de puinhoop
En alles schoonmaken want het is vies en goor daar voor mijn gevoel,maar misch heb ik 2 schoonmakers er voor
Maar als ik je nu zo hoor is het een aardig uitgeleefde bende in dat huis?quote:Op zondag 11 december 2011 01:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Zelfs vandaag een telefoontje gekregen van haar pa ivm een goedkoper ,maar groter huurhuis en helemaal net gesaust en geverft en kan er zo in 7 km verderop in franeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |