Dat vond ik nou ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
Voor een duitse is dat ongewoonlijk knap, ook zonder bier.
Vind het in beide landen niet zo goed gesteld, maar er zitten altijd uitzonderingen tussen natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
Heb je een foto van haar?
Over het algemeen vind ik duitse meisjes een stuk minder knap dan nederlandse.
Preusquote:
Erg he? Ik bestel ze nooit bij het kruidvat, meestal bij de hema. Al is dat ook niet zoveel beter...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een drama-software van de Kruidvat zeg, om foto's af te laten drukken.
Software is over het algemeen hetzelfde, aangezien het meestal bij een centrale 'fabriek' wordt gedrukt. Maar de software loopt gewoon vast als je (in mijn geval) 111 foto's erin hebt staan en de grootte van de foto's wil veranderen naar 11x15 ipv 9x12 (of zoiets).quote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Erg he? Ik bestel ze nooit bij het kruidvat, meestal bij de hema. Al is dat ook niet zoveel beter...
Kruidvat zit om de hoek, lekker makkelijk met ophalen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Er is bij HP Snapfish een actie van 30 foto's voor 99 cent inclusief verzendkosten
Je brievenbus zit nóg dichterbijquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kruidvat zit om de hoek, lekker makkelijk met ophalen.
Ja, maar dat kost me iets van 4 euro meer.quote:
Wij zijn ook eens door dat soort agenten aangehouden, hadden we met de nieuwe nubira, was net uit... hielden ze ons aan onder mom papierencontrole, maar wél beide agenten uitstappen en de hele auto bekijken..:P ze vonden hem mooi.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
In Duitsland kan je trouwens heel leuk agentje pesten en dat zonder de wet te hoeven te overtreden!
Ze staan namelijk regelmatig aan de grens langs de weg om "verdachte" auto's (kan van alles zijn) te controleren. Meestal zijn het of VW Passat TDI's (170pk), Mercedes Benz E220 CDI (170pk) of BMW 525d Touring (E39 / 163pk). Of die auto's gechipped zijn weet ik niet, maar ik heb sterk het vermoeden van wel. Weliswaar hebben ze daardoor dan geen hogere top omdat de luchtweerstand van de zwaaibalk toch weer wat vermogen wegneemt.
Affijn, het leuke is dan als je de grens over kachelt en je ziet dat ze de weg oprijden (waarschijnlijk voor jou) om dan volgas te geven, immers mag dat op veel stukken nog gewoon. Nou loopt mijn wagentje op de top zo rond de 210/220km/h, waardoor het snelheidsverschil met de politiewagens nog maar miniem is. En totdat ze dan bij je zijn om je een stopteken te geven kan je zo 20/30 kilometer verder zijn (mits ze niet afbreken en terug gaan). Sommige agenten vatten het sportief op, maar de correkte dienstkloppers zijn dan enorm over de zeik. En in het laatste geval heb ik er de grootste pret bij.
http://www.fastlab.com/nl/nl/products-photo-prints.actionquote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost me iets van 4 euro meer.
4 Euro op 20 euro vind ik iets teveel van het goede.
Voor de volgende keer dan maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef L0we het volgende:
[..]
http://www.fastlab.com/nl/nl/products-photo-prints.action
stukkie goedkoper voor 111 foto's. En dat is een prima service!
Waar zie je nou aan dat dit een ex-woutenbak is dan? Vind hem er nog verrassend goed uitzien, eerlijk gezegd!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
In Nederland zijn ze alleen maar bergafwaarts gegaan qua wagens, vroeger met Porsche's en Volvo V70's gereden, dan met Mercedes Benz C-klassen en nu met busjes en MPV's........
In Duitsland is het trouwens zo dat de auto's bewust in zilver geleverd worden omdat ze dan 2e hands beter te verkopen zijn. Dan is het gewoon een kwestie van de stickers eraf trekken, politie-uitrusting verwijderen en hup ze kunnen worden verkocht.
Oja en in Duitsland worden de meeste politiewagens tegenwoordig gewoon geleased van de fabrikant die ze dan weer 2e hands kwijt moet zien te raken. Is voor de politie onder de streep veel goedkoper dan om ze zelf te kopen en dan jarenlang in bezit te hebben (totdat ze compleet afgeschreven zijn).
Dit is bijvoorbeeld een voormalige politiewagen (mischien zelfs eentje van de 320d's die ik boven heb gepost):
http://suchen.mobile.de/f(...)sString=&tabNumber=1
Ik heb vier jaar in Venlo gestudeerd, en daar zaten héél veel Duitse studenten. Sterker nog, ongeveer 75% van de studenten waren van Duitse komaf, waarvan ook érg veel tot het vrouwelijke geslacht behoren. En daar zaten toch een behoorlijk aantal ehm.... zéér aangename exemplaren tussenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
Voor een duitse is dat ongewoonlijk knap, ook zonder bier.
Aan de combinatie van compleet geen opties, maar wel een automaat en duur panoramadak. Dat zot erom omdat ze daar dan het voorste deel van uit wippen zodat ze de zwaailichten kan monteren zonder dat je de auto hoeft te verneuken door in het dak te boren. Dan komt er nog eens bij dat de auto zilver is (zoals alle nieuwe politiewagens), hij heeft dezelfde velgen, en geen dakdragers (i.v.m. de zwaailichten).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waar zie je nou aan dat dit een ex-woutenbak is dan? Vind hem er nog verrassend goed uitzien, eerlijk gezegd!
Juist.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:16 schreef JDude het volgende:
Mijn steenkolenduits houdt op na "Was möchtest du heute abend machen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |