Ik doe mee...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw tietenfoto's natuurlijk, as always. Zonder balkjes overigens.
honden kijken ze ook gewoon binnen of er tekenen van een hond zijn toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe controleer je dat? Misschien zijn ze er daarom nooit aan begonnen.
Nou, zoals gezegd, mijn katten komen niet buiten.... en als ze dat wel zouden komen, dan is het jammer als ze aangereden worden.... das het risico van ze buiten laten lopen....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die hun honden alleen op eigen terrein hebben en die betalen ook belasting.
En waarom gaat die opmerking nergens over? Jij vond dat ik aan het zeiken ben, prima. Maar dan vraag ik mij af op wie jij gaat zeiken zodra je kat wat overkomt doordat hij buiten loopt.
Ja, dus de controleurs die dat moeten gaan controleren worden dan betaald van de kattenbelasting.... oftewel, nutteloos....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
honden kijken ze ook gewoon binnen of er tekenen van een hond zijn toch?
Je kan de tuin wel controleren door te kijken of die afgeschermd is en katten in een flat komen soweso niet zo gauw buiten. Je kan het niet helemaal controleren, maar je kan wel wat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw tietenfoto's natuurlijk, as always. Zonder balkjes overigens.
Zo vatte ik het op.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, zoals gezegd, mijn katten komen niet buiten.... en als ze dat wel zouden komen, dan is het jammer als ze aangereden worden.... das het risico van ze buiten laten lopen....
En ik heb nergens gezegd dat je zeikt
Hier kwamen ze ook aan de deur, om te controleren of we echt wel geen hond meer hadden. Maar we hebben uit nostalgisch en sentimenteel oogpunt nog een hondenriem bij de deur hangenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
honden kijken ze ook gewoon binnen of er tekenen van een hond zijn toch?
Je kan de tuin wel controleren door te kijken of die afgeschermd is en katten in een flat komen soweso niet zo gauw buiten. Je kan het niet helemaal controleren, maar je kan wel wat.
quote:
Je had je jas hoog dichtgeknoopt, maar zo groot waren ze zeker nietquote:
Je kan zo naar haar kruis kijken.quote:
Jezusquote:
schandalig...quote:
Die is t niet hoorquote:
Tussen haar tieten hangt hij welquote:
een leeg kruis.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen haar tieten hangt hij wel
Wel een heel Christelijk verantwoorde foto, verderquote:
Trading places op RTL 8quote:
Jezus is van zijn kruis afgestapt en in haar grotje gekropenquote:
Sorry, zombiefilm gaat toch voor!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan zo naar haar kruis kijken.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef kres het volgende:
[..]
Beverly Hills Cop op Veronica.... net als dat Trading Places was...![]()
Ohh wacht.. Die is net afgelopen.. nu Beverly Hills Cop 2quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, zombiefilm gaat toch voor!
Mjammiequote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Met Simon ook nog eens
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:l6zHS1MOO0k5oM:http://muziekenfilmgek.pu(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
FAP FAP..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Met Simon ook nog eens
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:l6zHS1MOO0k5oM:http://muziekenfilmgek.pu(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Waar blijft die nagelfoto nou?quote:
Het zou toch een tieten foto worden ?quote:
Al die boobs, je zou er duizelig van worden he!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef kres het volgende:
[..]
Het zou toch een tieten foto worden ?
Ohh wacht.. Het was Cl die ons ging flashen..
Yup, de onderhandelingen zijn al in een vergevorderd stadium.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef kres het volgende:
Ohh wacht.. Het was Cl die ons ging flashen..
Keigemeenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, de onderhandelingen zijn al in een vergevorderd stadium.
Wat een gepruts. Dat zit twee minuten mooi en dan bladdert het weerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Prp07kOBGiUS8M:http://i1202.photobucket.(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
computernerdnagels
Nooit genoeg boobs...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al die boobs, je zou er duizelig van worden he!
Een prima voorbeeld van mijn vermogen hoe met vrouwen om te gaan. Ze hebben allemaal hun eigen wijze van overtuigen. En ik ben er goed in die wijze te achterhalen.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef kres het volgende:
[..]
Nooit genoeg boobs...![]()
Maar die van Cl waren wel erg groot ja.. Zo ken ik ze niet.
Down girl...... Down...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef missbehavin het volgende:
Wat een hoop lekkers loopt er rond in die film zeg
Ja maar, ja maar...quote:
Idd.. Wel beetje beschaafd houden ja... Bigger is not always better.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te groot hoeft ook weer niet he
Ik geef er niets om, heb niets met nagelsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een gepruts. Dat zit twee minuten mooi en dan bladdert het weer
Dat gaat snel. Film is net begonnen en nu al -1quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...![]()
Oh er is er al eentje gesneuveld, jammer
Hoe ken je ze dan wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef kres het volgende:
[..]
Nooit genoeg boobs...![]()
Maar die van Cl waren wel erg groot ja.. Zo ken ik ze niet.
Dat is de pest van zombiefilmsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef kres het volgende:
[..]
Dat gaat snel. Film is net begonnen en nu al -1
Iets met Lowlands.quote:
Zo goed heb ik t niet bekeken allemaalquote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah, die van mij zitten er niet tussen.
hmmm, als ik zo kijk zijn de meesten niet eens heel mooiquote:
hoe ver heen was ik? hoe blauw was je oog?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef kres het volgende:
[..]
Iets met Lowlands.
Jij en ik hebben de zelfde tent en zo..
Vergissing is gauw gemaakt.
Voeg daar nog paar drankjes aan toe..
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...![]()
Oh er is er al eentje gesneuveld, jammer
En hij was leuk ook.quote:
Ik wist niet dat het daarom gingquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, als ik zo kijk zijn de meesten niet eens heel mooi
Dat soort momenten zijn heel gevaarlijk,quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo goed heb ik t niet bekeken allemaal
Maar ik neem aan de mijne ook niet, kan me er iig niets van herinneren.
Ja, nou wilt ie nog mooie tieten ook. Kieskeurig gedoe.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het daarom ging
Ik ook van jou ..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe ver heen was ik? hoe blauw was je oog?
Wat lukt niet?quote:
Ben je ook naar de zombie film aan het kijken ?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn lijven toch raar, eigenlijk.
Ik ben toch stieem best blij dat ik er een hebquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn lijven toch raar, eigenlijk.
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ben je ook naar de zombie film aan het kijken ?
ik ben ook blij met jouw lijf!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben toch stieem best blij dat ik er een heb
Allemaal van je eigen borsten?quote:
Mwa, er mag best iets anders aan zijn hoor, maar ik ben wel tevreden, meestal.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben ook blij met jouw lijf!
Nee, dit zijn een heleboel verschillende die geen van allen van mij zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allemaal van je eigen borsten?
Waarom niet?quote:
Wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef missbehavin het volgende:
Samzz wat voor kleur is het eigenlijk?
die nagellakquote:
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dit zijn een heleboel verschillende die geen van allen van mij zijn
Ik heb hier nog ananas ijsjes..quote:
Dan maak je maar zin!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
HoofdpijnNog niet geprobeerd. Geen zin
Mad as a Hatterquote:
verkeerde topicquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Tegan het volgende:
0,00002% op de hoofdprijs? De kans op een prijs opzich is veel hoger.
Ik twijfel nog..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |