Hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bespeur een tikje OCD hier.
En nee, dat is niet lullig bedoelt en ook niet grappig want ik heb het zelf ook
Poepig.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het megapoepig, je mist me en je bent bezorgd he![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Ml get real, jij was de enige met een volledig inhoudsloze op zichzelfstaande opmerking hoor, dat is Lapo hunten, Ll en ik waren in dialoog
MEGApoepig zeg ikquote:
Nee mijn nummering klopt weer eens niet, zal er eens een prt screen van maken next timequote:
Ze heeft plenty andere om dat weer op te heffen, ons Kweejquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaMaar jij hebt geen eindejaars-tics toch?
Als we nu beginnen met opnoemen raken we er dit jaar niet meer doorheenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft plenty andere om dat weer op te heffen, ons Kweej
Ik zie het voor me!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, ik onthoud nooit dromen dus het was extra freaky.
Ik was denk ik bij jou thuis ofzo, ik weet niet dat ik binnen bij je was ofzo. Maar ik was in een flat, met een hal, en een groot plein ervoor. En heel veel sneeuw. En jij moest ineens weg of was weg. En toen zat ik daar met die hondenEn toen moest ik ze uitlaten en oppassen. En toen dacht ik echt 'OMG dit gaat fout
', dus ik heul erg m'n best doen, maar iedere keer was er eentje kwijt
En toen belde jij dat je er bijna was ofzo, en toen had ik ze allemaal in het trappenhuis, en toen ging ik tellen en toen was er wéér een kwijt
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was denk ik bij jou thuis ofzo, ik weet niet dat ik binnen bij je was ofzo. Maar ik was in een flat, met een hal, en een groot plein ervoor. En heel veel sneeuw. En jij moest ineens weg of was weg. En toen zat ik daar met die hondenEn toen moest ik ze uitlaten en oppassen. En toen dacht ik echt 'OMG dit gaat fout
En toen belde jij dat je er bijna was ofzo, en toen had ik ze allemaal in het trappenhuis, en toen ging ik tellen en toen was er wéér een kwijt
Raar, ik zie toch echt 3020 staan. (editquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee mijn nummering klopt weer eens niet, zal er eens een prt screen van maken next time
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Raar, ik zie toch echt 3020 staan.
quote:Maar als je nummering niet klopt en er genoeg posters zijn, waarom dan per se vol willen maken met risico op het openen van een dubbel topic?![]()
Voor wie het wil weten: die pizza was onmeunig lekkah.*burp*
Ik heb me zo in moeten houden vandaag en gisteren.![]()
Zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je nummering niet klopt en er genoeg posters zijn, waarom dan per se vol willen maken met risico op het openen van een dubbel topic?![]()
Voor wie het wil weten: die pizza was onmeunig lekkah.*burp*
Ik heb me zo in moeten houden vandaag en gisteren.![]()
Dan klopt jouw nummering ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee idd, dromende ik dacht echt dat ze me ging vermoorden als ik zo'n mormel kwijt wasquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je wilt Oh-Oh niet boos hebben natuurlijk
Ik zie haar in staat het ook te doen omdat je ze mormels noemtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, dromende ik dacht echt dat ze me ging vermoorden als ik zo'n mormel kwijt was
Noh, dat hing dr nog maar om welke hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, dromende ik dacht echt dat ze me ging vermoorden als ik zo'n mormel kwijt was
Oude kant van de tafel he.quote:
quote:[..]
Ik noem ze zelf wel ergerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie haar in staat het ook te doen omdat je ze mormels noemt
Ik weet niet welkequote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, dat hing dr nog maar om welke hoor
De jaren beginnen te tellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan klopt jouw nummering ook niet
Dat dacht ik ook al! Maar wilde het niet meteen zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Dies minder erg dan die droom die ik over Cat had ieg
Ik faal dan ook hard in mijn plagen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
En plaag Ml es niet zo, ze bedoelt het goed
pffff, mijn droom dat ik een drieling kreeg was ook erg hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al! Maar wilde het niet meteen zeggen.![]()
Jouwes is ook heul erg hoor Ll.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pic van je tettenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Oognip het volgende:
Wat een nachtmerrie Ll, al denk ik dat oh-oh niet heel verdrietig was als Sjon kwijt wasDan hoefde ze vanavond tenminste niet haar bed te verschonen
![]()
Ik wil een nieuwe avatar maar ik weet niet welke
Dat bepaal ik dan zelf welquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neeuh die hangen er maar saai bij zo
Ll krijgt thuis niks, die is met alles blij.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neeuh die 'hangen' er maar saai bij zo
Oeh ik miste het plaag gedeelte?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
En plaag Ml es niet zo, ze bedoelt het goed
Als ze aan de pil zit heeft ze die de afgelopen dagen al meerdere malen uitgekotst of gediarreedquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en spuit-elf, maar toch:
Oognip, als jij nu vindt dat je seks moet hebben, gewoon doen
Maar dan wel onveilig, aangezien seks volgens jou alleen is om kindjes te krijgen he
Scherpquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze aan de pil zit heeft ze die de afgelopen dagen al meerdere malen uitgekotst of gediarreedDus dat onveilig krijgt ze d'r extragraties bij
Precies, ik heb goede hoop voor 2011, maar dat had ik ook voor 2010 en 2009quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ll krijgt thuis niks, die is met alles blij.
Het was niet zozeer plagen, maar ik vroeg me oprecht af waarom je bewust gaat lapo hunten als je weet dat je er wellicht naast zit. Extra werk met topic openen en slotten en zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh ik miste het plaag gedeelte?
Waar?
Haha ik ken jullie nog niet zo goed en jullie mij niet, maar jullie weten toch wel dat, dat een grapje was he? Of denken jullie echt dat ik zo naief ben?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en spuit-elf, maar toch:
Oognip, als jij nu vindt dat je seks moet hebben, gewoon doen
Maar dan wel onveilig, aangezien seks volgens jou alleen is om kindjes te krijgen he
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, ik heb goede hoop voor 2011, maar dat had ik ook voor 2010 en 2009
Speciaal voor Ll dan:quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Ll krijgt thuis niks, die is met alles blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik ken jullie nog niet zo goed en jullie mij niet, maar jullie weten toch wel dat, dat een grapje was he? Of denken jullie echt dat ik zo naief ben?![]()
En die pil is er niet uitgekotstAls je binnen 2 uur nadat je hem hebt geslikt, kotst dan is ie niet meer veilig. Maar met diarree weet ik eigenlijk niet
Wat maakt dat nou uitquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was niet zozeer plagen, maar ik vroeg me oprecht af waarom je bewust gaat lapo hunten als je weet dat je er wellicht naast zit. Extra werk met topic openen en slotten en zo.
Als het onbewust was omdat je reageerde op iemand dan was het anders geweest, omdat je nummering fout zit.
Heb niet zoveel zin in een discussiequote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was niet zozeer plagen, maar ik vroeg me oprecht af waarom je bewust gaat lapo hunten als je weet dat je er wellicht naast zit. Extra werk met topic openen en slotten en zo.
Als het onbewust was omdat je reageerde op iemand dan was het anders geweest, omdat je nummering fout zit.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Speciaal voor Ll dan:
[ afbeelding ]Oh... maar op dat gebied heb ik niks te klagen heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Diarree en AB zorgen ervoor dat je pil minder goed kan werken. Hangt ook af van de fase waarin je zit met slikken en soort pil. Maar ik zou het risico niet nemen als je ziek bent en gewoon een rubbertje regelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik ken jullie nog niet zo goed en jullie mij niet, maar jullie weten toch wel dat, dat een grapje was he? Of denken jullie echt dat ik zo naief ben?![]()
En die pil is er niet uitgekotstAls je binnen 2 uur nadat je hem hebt geslikt, kotst dan is ie niet meer veilig. Maar met diarree weet ik eigenlijk niet
Je vroeg om tetten dus ik denk, ik help je evenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh... maar op dat gebied heb ik niks te klagen heur![]()
Ze opende wel een topicquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit
Als ze door het slotje gaat opent ze toch geen extra topic?
Ik zie het probleem echt nietEr wordt toch zo vaak voor de fun gelapohunt hier?
Bah dan nemen we het zekere maar voor het onzekere, want mijn vriend wil nog geen babyquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Diarree en AB zorgen ervoor dat je pil minder goed kan werken. Hangt ook af van de fase waarin je zit met slikken en soort pil. Maar ik zou het risico niet nemen als je ziek bent en gewoon een rubbertje regelen.
Nou ja, als je lapo-hunt en doordat je nummering fout is denk je ten onrechte dat je hem hebt snap ik de fout wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat in zijn geheel gemist, van dat nieuwe topic.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze opende wel een topicMaar ik zie verder het punt ook niet zo, volgens mij had ze al vrij snel door dat ze 'fout' zat en het topic zat zo weer dicht
Dan heb je de laatste keer in 2010 dus al gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Oognip het volgende:
Bah dan nemen we het zekere maar voor het onzekere, want mijn vriend wil nog geen babyGelukkig hebben we laatst gratis condooms met smileys gekregen
Heb het alleen nog nooit met condoom gedaan en heb daar ook geen zin in eigenlijk
Ze opende dit keer wel een topic. (zie lijst)quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit
Als ze door het slotje gaat opent ze toch geen extra topic?
Ik zie het probleem echt nietEr wordt toch zo vaak voor de fun gelapohunt hier?
Dat ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Wutje hebt het nog NOOIT met condoom gedaan?
Normaal doe ik dat ook niet maar vond die opmerking van Ll grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat in zijn geheel gemist, van dat nieuwe topic.
Normaal doet ze dat niet hoor, als ze door het slotje vliegt. Heb ik ook zo vaak met enkele seconden er tussen![]()
Lekker blijven lapo hunten hier hoor, dat hoort er inmiddels wel bij volgens mij.
Nee. Maar das toch niet zo heul raar? Ik doe altijd pil slikken en mijn vriend deed het voor mij altijd met condoom en hij was mijn eerste DUUUUUUUSquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Wutje hebt het nog NOOIT met condoom gedaan?
Wat wil ie weten?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Maes het volgende:
Greys! Meneer maes heeft een ABBA vraag
Ohquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Maes het volgende:
Greys! Meneer maes heeft een ABBA vraag
Niets geks aan danquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee. Maar das toch niet zo heul raar? Ik doe altijd pil slikken en mijn vriend deed het voor mij altijd met condoom en hij was mijn eerste DUUUUUUUS
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste keer in 2010 dus al gehad
maar met jou niet dus, dan zou ik toch bang zijn dat dat "altijd" misschien niet waar isquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee. Maar das toch niet zo heul raar? Ik doe altijd pil slikken en mijn vriend deed het voor mij altijd met condoom en hij was mijn eerste DUUUUUUUS
Nee dan is het niet zo heel gekquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
SOA-testje is zo gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
maar met jou niet dus, dan zou ik toch bang zijn dat dat "altijd" misschien niet waar is
Ik mik denk ik ff twee oliebollen in de maggitron, dat vult en glijdt lekker naar binnen, ik proef toch niksquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eet sjon opKan ik 'm ook niet meer kwijtraken
[zeikstraal] En je weet zeker dat die veilig zijn? Want funcondooms bieden minder bescherming tegen SOA's en zwangerschap. [/zeikneus]quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bah dan nemen we het zekere maar voor het onzekere, want mijn vriend wil nog geen babyGelukkig hebben we laatst gratis condooms met smileys gekregen
Heb het alleen nog nooit met condoom gedaan en heb daar ook geen zin in eigenlijk
De blonde, vond ikquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Maes het volgende:
Neeeee hij wil weten wie beter song, de donkere of de blonde
Die blonde had ervoor ook al een solo-zangcarriere toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
De blonde, vond ik
Ik heb het idee dat die donkere er altijd een beetje bij hing. Voor de leuk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
misschien, als het eenmalig is en voor een goed doel wil agneta welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ze gaan toch een reunie doen ofzo?
De vraag is of ze dat gedaan hebben natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SOA-testje is zo gedaan natuurlijk
Ik ben zeker heel erg cynisch als ik het een beetje naïef vind als je daarop vertrouwt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer de vraag voor hun samen is, en nou niet echt voor het hele forumquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De vraag is of ze dat gedaan hebben natuurlijk
Jawel dat altijd was wel waar, want met mij wilden we het ook eerst met condoom doen, omdat pil toen nog niet werkte maar dat lukte nooitquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
maar met jou niet dus, dan zou ik toch bang zijn dat dat "altijd" misschien niet waar is
En daarom is het alleen waar dat hij het hiervoor aaaaaaaaaaltijd met condoom deed? Ik snap de link ff nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel dat altijd was wel waar, want met mij wilden we het ook eerst met condoom doen, omdat pil toen nog niet werkte maar dat lukte nooit
En daarom is het opeens waar dat hij het vóór jou altijd met condoom heeft gedaan? Ik zie de link niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel dat altijd was wel waar, want met mij wilden we het ook eerst met condoom doen, omdat pil toen nog niet werkte maar dat lukte nooit
GMTA.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarom is het alleen waar dat hij het hiervoor aaaaaaaaaaltijd met condoom deed? Ik snap de link ff niet
En geloof me, zat mannen die 'als het ff niet lukt' ofzo dan maar zonder doen hoor
We zijn niet allemaal zo verdorven als jijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ho es ff, even opnemen voor m'n mede homies.
Wie zegt dat die Oognip maagd is hé ? Zijzelf ja![]()
Wie weet wat die hiervoor allemaal heeft uitgespookt
Die link zie ik nu zelf ook niet, maar voor mij heeft ie het 2? keer gedaan ofzo en hij was niet zo dom om het onveilig te doen. Kom op, ik vertrouw mijn vriend welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarom is het alleen waar dat hij het hiervoor aaaaaaaaaaltijd met condoom deed? Ik snap de link ff niet
En geloof me, zat mannen die 'als het ff niet lukt' ofzo dan maar zonder doen hoor
En dan nog is het je eigen zaak.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die link zie ik nu zelf ook niet, maar voor mij heeft ie het 2? keer gedaan ofzo en hij was niet zo dom om het onveilig te doen. Kom op, ik vertrouw mijn vriend wel
Dat is waar jaquote:
Ik snap je wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die link zie ik nu zelf ook niet, maar voor mij heeft ie het 2? keer gedaan ofzo en hij was niet zo dom om het onveilig te doen. Kom op, ik vertrouw mijn vriend wel
Vind je dat gezaag?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Jemig de pemig, wat een gezaag over de veilige seks
--> PUB
ja wie niet, buiten Catquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Ik heb ook wel eens onveilige seks gehad
Seks wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja wie niet, buiten Caten oh-oh, want die mot het nooit hebben die zooi
Zag het deze week zelfs bij een recept staan waar iemand een vraag had "ik ben 12 en weet ook al wel dat het zo moet"quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
dat ik ben twaalf garpje maakt echt weer een opleving de laatste tijd
Wutwutwut, ik snap het niet, wat bedoel jequote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seks wel!Alleen tot bepaalde... eh... hoogte
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Ik heb ook wel eens onveilige seks gehad
Zolang je je er maar bewust van bent dat het risico's met zich mee kan brengen. En dat haalde ik niet echt uit je eerste posts, wat me verbaasde, gezien je studie.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je dat gezaag?
Ik vind Oognip er eerlijk gezegd nogal naïef over klinken en dan vind ik dat ik dat niet zomaar voorbij kan laten gaan. Wat ze met mijn (en de mening en info van anderen) doet moet ze natuurlijk zelf weten.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof slikken helemaal safe is suffie
![]()
Mss had ik wel net een wondje in mn oog toen ie daarin schoot, soms doe je wel es dingen in de heat of the moment.
Wij allen behalve Cat natuurlijk
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof slikken helemaal safe is suffie
![]()
Mss had ik wel net een wondje in mn oog toen ie daarin schoot, soms doe je wel es dingen in de heat of the moment.
Wij allen behalve Cat natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wutwutwut, ik snap het niet, wat bedoel je
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies![]()
maar geen seks is ook veilige seks natuurlijkGeheelonthoudingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[..]
Precies![]()
maar geen seks is ook veilige seks natuurlijkIk neem aan dat je het nu tegen Cat hebt niet tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oeh wie en wat en waar?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, als ik eerlijk ben.
Eén opmerking erover leek mij persoonlijk voldoende. Het lijkt nu wel een tribunaal.
Tuurlijk was ik me wel bewust van die risico's, maar ik vertrouw mijn vriend en als hij zegt dat ie het veilig deed, dan deed hij dat. Als ik hem toen al niet kon vertrouwen... En btw ik heb geen jeuk of iets (ja ik weet ook wel dat je er niet meteen last van hoef te hebben, voordat daar weer over doorgezaagd wordtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je je er maar bewust van bent dat het risico's met zich mee kan brengen. En dat haalde ik niet echt uit je eerste posts, wat me verbaasde, gezien je studie.
Jij kent je vriend en wij niet, dus als jij hem vertrouwt is dat ook heel wat waard natuurlijk.
Ik meen hetquote:
Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je dat gezaag?
Ik vind Oognip er eerlijk gezegd nogal naïef over klinken en dan vind ik dat ik dat niet zomaar voorbij kan laten gaan. Wat ze met mijn (en de mening en info van anderen) doet moet ze natuurlijk zelf weten.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het nu tegen Cat hebt niet tegen mij![]()
Oh-oh slikt nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik meen hetik snap geen flikker van die zin. Wat bedoel je tot op de zekere hoogte? Voor het zingen de kerk uit? of alleen oraal onveilig ofzo?
Ik heb sowieso nog nooit iemand meegemaakt die echt beflapjes ging vouwen enzo heur
[..]
Precies![]()
maar geen seks is ook veilige seks natuurlijkNou, hulpmiddelen kunnen ook heel wat schade aanrichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(géén, ik herhaal, géén ervaring!). Maar de kans op een SOA is een stuk kleiner natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En ook niet tegen mijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het nu tegen Cat hebt niet tegen mij![]()
Als je ze 2e hands van Tombo koopt wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, hulpmiddelen kunnen ook heel wat schade aanrichten.![]()
(géén, ik herhaal, géén ervaring!). Maar de kans op een SOA is een stuk kleiner natuurlijk.
WHUT!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je ze 2e hands van Tombo koopt wel ja
newbiequote:
Toen ik mijn eerste voorzichtige pasjes zette op sexgebied had ik nog nooit gehoord van soa's laat staan Aidsquote:
Toen bestond dat allemaal heul nog niet Maesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Toen ik mijn eerste voorzichtige pasjes zette op sexgebied had ik nog nooit gehoord van soa's laat staan Aids
Prima joh.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik me wel bewust van die risico's, maar ik vertrouw mijn vriend en als hij zegt dat ie het veilig deed, dan deed hij dat. Als ik hem toen al niet kon vertrouwen... En btw ik heb geen jeuk of iets (ja ik weet ook wel dat je er niet meteen last van hoef te hebben, voordat daar weer over doorgezaagd wordt)
NIET ALTIJD.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh slikt wel maar wil het niet in de flamoes toch? Dat zei ze tenminste vannacht
Wil je het wel of niet als er net iemand een van je hondjes heeft kwijtgemaakt?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NIET ALTIJD.
Jezus fuck![]()
Zeg me dat ik dat niet weer uit moet leggen
Nou wel in Amerikaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen bestond dat allemaal heul nog niet Maes
Dat hangt helemaal af van de plek waar we het doen en de omstandighedenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je het wel of niet als er net iemand een van je hondjes heeft kwijtgemaakt?
En welk hondjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de plek waar we het doen en de omstandigheden
quote:
Neuh, dat heeft dr niks mee te maken.quote:
Nou, voor mezelf, bedoel ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |