ik vind natte tieten toch echt heel vuig klinkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt bij mij heele rg aan mijn bui, ik denk dat ik nu voor natte tieten zou gaan, of wat was het?
Jij gaat toch ook onder de douche?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vind natte tieten toch echt heel vuig klinken
gewoon gezellig samen met de trap?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk niet dat de lift em omhoog krijgt
[..]
maakt niet uit, ik gaf toch antwoord
18 verdiepingen?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon gezellig samen met de trap?
Thuisquote:
Dat vind ik niet erg, ik houd wel van 'anders'quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vind natte tieten toch echt heel vuig klinken
Nee, nooitquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook onder de douche?
Ik heb er lekker al één. Eigenlijk twee maar nummer twee woont bij z'n andere mama.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een hamstertje
Correctie: ik wil twee hamstertjes
waarom dat dan weer?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een hamstertje
Russische? De meeste vinden elkaar niet zo liefquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een hamstertje
Vind je dat nou geen dierenmishandeling?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een hamstertje
Omdat er hier een paar in het asiel zitten en ze zijn zo schattig, maar niemand wil ze hebbenquote:
Waarom is dieren uit een asiel halen en een goed thuis geven dierenmishandeling?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je dat nou geen dierenmishandeling?
Heeft je asiel een website waar ze opstaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er hier een paar in het asiel zitten en ze zijn zo schattig, maar niemand wil ze hebben
En dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er hier een paar in het asiel zitten en ze zijn zo schattig, maar niemand wil ze hebben
Dat zei je er later pas bijquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dieren uit een asiel halen en een goed thuis geven dierenmishandeling?
Zie R&P SCquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft je asiel een website waar ze opstaan?
Er is vast een fokker die het wil regelenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil vuige tieten.
Of nee, natte, wat was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |