Geen idee over wie je het hebtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé, ik mis nog iemand hier dit jaar. Dat meisje uit Groningen wat haar naam vorig jaar veranderd had. En daardoor weet ik nu 'r beide usernamen niet meer
Ik heb vroeger ook weleens meer gepostquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef djenneke het volgende:
De voorgaande jaren was ik vaak de topposter van de dag, tot mijn grote schaamte
Dat ga ik nu niet meer redden gelukkig
Vertel mij watquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook weleens meer gepost
Ik heb sowieso het idee dat het algehele enthousiasme de voorgaande jaren wat groter was. Maar ik vermaak me nog altijd prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook weleens meer gepost
Maar gelukkig niet zoveel Japanse bagger. Da's zo lastig meezingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Desunoto het volgende:
Er staat verhoudingsgewijs nogal veel Nederlandstalige muziek in trouwens. Heel erg veel bagger. En die bagger staat nog veels te hoog ook (voor zover er überhaupt plaats is voor bagger).
Zat jij ook niet altijd in de Big Brother-reeks?quote:
Het wordt ieder jaar minder inderdaad. Voorheen werden altijd wel de songteksten ook geplaatst. Vaak nog met een steenkolenvertaling erbij ook nog. Ach ja. Ik vind het nog steeds gezelligquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat het algehele enthousiasme de voorgaande jaren wat groter was. Maar ik vermaak me nog altijd prima.
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen, maar idd, ook in deze reeks postte ik vorig jaar meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat het algehele enthousiasme de voorgaande jaren wat groter was. Maar ik vermaak me nog altijd prima.
Uhuquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zat jij ook niet altijd in de Big Brother-reeks?
Een paar nummers moet toch kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet zoveel Japanse bagger. Da's zo lastig meezingen.
Dacht ik al, wist het niet zeker meer. Ik wilde het vorig jaar al aan je vragenquote:
Tsja, en toch is dat niet allemaal bagger hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een paar nummers moet toch kunnen.
Nee, maar, serieus. Blof, De Dijk, De Poema's, Nick en Simon, Andre Hazes... en dat alles in zo'n beetje één oogopslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |