Je wacht dus tot het eerstvolgende zeiknummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Eska het volgende:
Oh, en ik moet zo plassen hè. Maar gelukkig kan dat na Neil. Met een gerust hart.
Ja, ik had die j waarschijnlijk als typfout gezien.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had hij dus ook kunnen zeggen van: het nummer na Zombie vind je niet zo boeijend?
Bij elke DJ is het een andere, omdat elke omroep een DJ én de bijbehorende producer levert.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Paracelsus het volgende:
Waarom zit die producer er alleen bij hem bij dan?
Mijn postgemiddelde ligt in deze dagen ook een stuk hoger dan normaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Aalbers het volgende:
Men, dit wordt sowieso de tweede keer dat ik meer dan 100 posts op fok plaats. Dit is de 130e al ofzo..
Ik heb in m'n active topic nog Top2000-topics van vorig jaar staanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Aalbers het volgende:
Men, dit wordt sowieso de tweede keer dat ik meer dan 100 posts op fok plaats. Dit is de 130e al ofzo..
Goede smaak, op dat nummer heb ik ook gestemdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Dalijk weer één van de platen waar ik op heb gestemd:
Jefferson Airplane - White Rabbit![]()
![]()
![]()
Schitterende muziek!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Dalijk weer één van de platen waar ik op heb gestemd:
Jefferson Airplane - White Rabbit![]()
![]()
![]()
truste!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef MarijeH het volgende:
Take on me van Aha.![]()
Ik ga nu maar slapen, ben 'S morgens toch altijd vroeg wakker. Tussen 7:00 uur en 8:00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |