haten opquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga je dat nu overal posten? Gwoon opkankeren vent.
Ja man, ik heb zijn nieuwe album met kerst gekregen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef A-noniem het volgende:
[..]
bieber L-ascorbinezuur? seriously?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja man, ik heb zijn nieuwe album met kerst gekregen.
je had anders laatst wel een UI van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op justin bieberquote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
TS is jaloers... kan niet anders.
Het doet er mysterieus over, het wil van twee walletjes etenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef 92Merel het volgende:
Justine Bieber, was dat geem meisje?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het doet er mysterieus over, het wil van twee walletjes eten
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:TEK8XmDckL0BfM:http://blog.albumartexcha(...)r.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Deze knuppel kan tenminste wel chicks regelen irl in tegenstelling tot 90% van de fappers op Fokquote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Dastan het volgende:
Wat is dit voor mismaakte creatie?
[ afbeelding ]
En dat staat op zes.
Alsof die flikker ook maar in de buurt komt van JBquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waar is Paul Walker trouwens?
volgens die site is die creatie dus aantrekkelijker dan channing tatum, die maar op 19 staatquote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Dastan het volgende:
Wat is dit voor mismaakte creatie?
[ afbeelding ]
En dat staat op zes.
ik vind die jake nog wel iets hebben nu hij iets ouder is. maar hij ziet er nog altijd iet wat lief uit. ik val meer op de niet zo lieve types. zoals bill golbergquote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef jonkeau het volgende:
[..]
Deze knuppel kan tenminste wel chicks regelen irl in tegenstelling tot 90% van de fappers op Fok
Ondanks het feit dat ik niet sodomitisch ben, vind ik de nummer 1 een enorme anti-climax![]()
Gewoon Nederlands typen als je je eraan ergert dat ik zulke dingen post.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga je dat nu overal posten? Gwoon opkankeren vent.
Dus omdat iemand zich aan jouw posts ergert, moet hij zijn posts maar wijzigen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands typen als je je eraan ergert dat ik zulke dingen post.
Zo moeilijk is het niet pukkeltje.
Is hij 16?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef A-noniem het volgende:
[..]
op justin bieber
hij is 16, maar ziet eruit als 10. pfoe wat ben ik jaloers zeg
Justin Drew Bieber (pronounced /bibr/ BEE-br, born March 1, 1994) is a Canadian pop/R&B singer-songwriter and actor.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:06 schreef Deckard het volgende:
Nee dat is abnormaal! Dat is toch niet te geleuven??!!
Wat ik bedoel is dat dat knulletje wordt geleefd en commercieel helemaal uitgebuit/uitgemolken door de platenbonzen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:06 schreef Deckard het volgende:
Nee dat is abnormaal! Dat is toch niet te geleuven??!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |