quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het iig een rare uitspraak zeker voor iemand in Nederland
Het is ik!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Engeltje, vuig lapo huntertje die je bent!
Ja is goed wat is raar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit meen je niet.
Zullen we het over raar hebben?
Nee, AirwiN natuurlijk.quote:
En dat houden we zo...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, wat voor een slang jij hebt
[..]
Je vangt er nooit eentje?quote:
Hi TBquote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja is goed wat is raar?
Hoi Engeltje
oopsquote:
Okequote:
Ja dezequote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je me ooit zien vangen dan?
Over de knie jij!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef littledrummergirl het volgende:
oopsdat bedoelde ik ook.. zei ik weer robbert
?
Het zou verboden moeten wordenquote:
quote:
Waar hebben jullie trek in?quote:
Iets met pasta?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee wat ik zal eten.
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden
Spock?quote:
Waarom?quote:
Chocola!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Yuki het volgende:
Pizza. IJs. Chocola. En noodles.
Godvergeten hormonen
Waar heb je dan geen trek in?quote:
En ik heb er nu ook geen zin inquote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee dan hoeft het niet nee.
Kebab!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in kebab, Swirls, Pringles of lasagne.
Dat klinkt als een afwisselende uit gebalanceerde maaltijdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
Omdat ik vuurwerk wel leuk vindquote:
kip met appelmoes dan?quote:
'Geef mij maar kip, patat en appelmoes! Met een grote klodder mayonanise en een roomsoes!'quote:
Siervuurwerk is wel leukquote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik vuurwerk wel leuk vind
Siervuurwerk en carbid dan.
ik vond en vind het een meesterlijke constateringquote:
De profiterolles waren opquote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Geef mij maar kip, patat en appelmoes! Met een grote klodder mayonanise en een roomsoes!'
Dank u, dank uquote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vond en vind het een meesterlijke constatering
Dat vond ik ookquote:
Hoi Bosquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je het helemaal niet eten.
Kebab zeg ik!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
Je wil niet weten hoe ik me 2e kerstdag voeldequote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slechtste voornemen die ik ooit gehoord heb
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vond ik ook
En dan ook nog eens 30 euro rekenen voor 4 aperitiefjes
Wat een briljante avond
Don't disappoint mequote:Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik me 2e kerstdag voelde![]()
Maar wees gerust, ik zal ongetwijfeld weer een hoop innemen
Zo lang je met maten drinkt is dat geen probleem tochquote:Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik me 2e kerstdag voelde![]()
Maar wees gerust, ik zal ongetwijfeld weer een hoop innemen
Dus dat ik op het punt sta om een licor 43 voor mezelf in te schenken is niet goed?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je met maten drinkt is dat geen probleem toch
Leuke kerst gehad?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus dat ik op het punt sta om een licor 43 voor mezelf in te schenken is niet goed?
Dat mag maar het moet geen gewoonte worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus dat ik op het punt sta om een licor 43 voor mezelf in te schenken is niet goed?
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:07 schreef Gasol het volgende:
[..]schenk er dan gelijk 2 in... dan lijkt het alsof je in gezelschap drinkt
Wat boeit het jou wat Tijn vindtquote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niemand neemt mij sowieso serieus dus wat boeit hetquote:
Mijn kamer is off limits nuquote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik niet om 7u op moest morgen zou ik die 2e bij je komen halen. Echt goddelijk spul
Balenquote:
Ik probeer er een regel van te maken dat ik alleen bij sociale gelegenheden drink. Anders word ik volgens mij alcoholistquote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
dat heb ik idd ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer er een regel van te maken dat ik alleen bij sociale gelegenheden drink. Anders word ik volgens mij alcoholist
want?quote:
Okee, gelukkig, Nee ik zal eerlijk zijn doe ik in andere topics ook. De somberheid en neerslachtigheid is weer zwaar aanwezig de laatste dagen helaas.quote:
Als je gaat stofzuigen krijg je het vanzelf weer warmquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nodig stofzuigen.
En het is wéér koud
Ik drink sowieso nooit als ik alleen ben.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer er een regel van te maken dat ik alleen bij sociale gelegenheden drink. Anders word ik volgens mij alcoholist
Ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik drink sowieso nooit als ik alleen ben.
ik wel, maar ik kan me goed beheersen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
kut, net bier opengetrokken...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik webcamfeest wel eens met mn beste vriendinquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
pak dat ding dan en zet dan meteen de verwarming aanquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nodig stofzuigen.
En het is wéér koud
Ja, maar de installatie cd weigerd alquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moest jij geen router installeren?
viel gisteravond/vanochtend nog hardstikke meequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik webcamfeest wel eens met mn beste vriendindie woont 70 km verderop ofzo en als we niet samen kunnen feesten dan gooien we onze cams aan, wisselen we muziek uit en gaan we dansen voor de cam enzo
best gezellig
Ik zo vaak. Drink de laatste dagen wel 1 of 2 biertjes per avond. Dadelijk als ik er de volgende dag weer moetwerken, ga ik daarmee stoppen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik idd ookik drink zelden alleen
Techniek staat voor allesquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pak dat ding dan en zet dan meteen de verwarming aan
[..]
Ja, maar de installatie cd weigerd al
Dat is jammer.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, gelukkig, Nee ik zal eerlijk zijn doe ik in andere topics ook. De somberheid en neerslachtigheid is weer zwaar aanwezig de laatste dagen helaas.
Geen zin. Andere dingen te doen. Was ophangen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pak dat ding dan en zet dan meteen de verwarming aan
[..]
Ja, maar de installatie cd weigerd al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |