Greesquote:Op donderdag 30 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, beterschap![]()
Ik ben nu pas goed aan het teruglezen.
Qtje!
Dat blijkt maar weer!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt werkpaarden en luxepaarden GB
Heb je ook op de bank gezeten of online besteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een bank besteldApril wordt hij geleverd!
En ik heb ff wat badkamer offertes (2)
Binnenkort maar ff verder kieken.
Mja, dat drukke heb ik altijd dusquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was wel heul druk ja
Maar wel gezellig enthousiast drukEn vooral heel streberig met de spellen!
A. ik heb nergens pilletjes voor nodigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Awwer zijn pilletjes voor hé
En je stond op de heenweg nog wel 'in de file' (uhuh), heeft dat je geen energie gekost?
ING!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Loveless85
Greys
Cat22
Ml-etje
Pisces29
oh-oh
Ingetje79
DeZwabber
JJH
Dirkh
Tha_Erik
iBenny
Goodbye
-Miauw-
Pheno
Kally
APK
Bellatrix
Harajuku.
charmed_angel
Qwea
ElisaB
Myraela
pgrferrari
Muis006
crv
D.
Dizzy-Miss-Lizzy
Maes
-Vaduz-
Bamba
Ynske
Crazy-M
senesta
nokwanda
Zeroku
Koen66
Symphonic
PatriQue89
Strega
Enfermera
trovey
Rewimo
Socios
Surveillance-Fiets
gomi
MissBliss
Barbaaf
Pagan
Huppelmuts
Echt nérgens pilletjes voor?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
A. ik heb nergens pilletjes voor nodig
4x erop gezeten, 900x gewikt en gewogen, andere bankstellen geprobeerd en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat deze gewoon het lekkerst zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ook op de bank gezeten of online besteld?![]()
En wat voor idee heb je voor de badkamer? Ik vind het zoooo leuk om badkamers en keukens te kijken en te dromen voor m'n volgende huis
Zie de fotoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Wat voor bank heb je besteld Q?
En wanneer gaan jullie nou precies verhuizen ook alweer?
Ik had dat ook!quote:
Pfff, niet omdat ik ergens last van heb iigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt nérgens pilletjes voor?weet je het zeker?
Daar heb je condooms voor. Gister nog gebruikt trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt nérgens pilletjes voor?weet je het zeker?
Ik neem aan dat als haar nieuwe huis morgen opgeleverd zou worden, dat ze dat idd wel zou weten tochquote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie de foto
En UITERLIJK 1 april. Ligt eraan wanneer haar woning (nieuwbouw) opgeleverd wordt. Heb al ff contact opgenomen met die lui maar nog niks gehoord. Maar het kan dus ook bijvoorbeeld morgen zijn.
Dus das onzekerMaar uiterlijk 1 april. Vandaar dat we nu ook al aan het inpakken zijn. Het zal je maar gebeuren dat je over 3 weken opeens kan verhuizen en je alles nog moet in pakken
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je condooms voor. Gister nog gebruikt trouwens.![]()
Leuke bank Q! Die ligt/hangt volgens mij heel lekkah.
Nou zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Leuke bank, lekker met de pootjes omhoog!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
4x erop gezeten, 900x gewikt en gewogen, andere bankstellen geprobeerd en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat deze gewoon het lekkerst zit.
[ afbeelding ]
En de badkamer, ja kolere dat was me nog een karweiDie gaan we waarschijnlijk helemaal doen. Er komt een hang toilet in, een douche cabine met chroom... antraciet kleurige vloertegels met aan de wand witte tegels en antraciet kleurige voegen die bij de vloer matchen. Er komt een spiegelkast in (waar je medicijnen achter kwijt kan) met een lampje erboven.... een design radiator ook in een soort van antraciet... de douchecabine komt op de vloer, dus niet in een douchebak. En er komt een meubel onder de wasbak (we zijn nog niet uit de kleur. We hadden eerst hoogglans zwart maar dat vleeeeeeeeekt) met een hele strakke wasbak erop en een "tap" kraan.
Dit is hem. Alleen dan in het zwart... en de voeten hoek zeg maar, zit RECHTS. Ipv links.
Jaaaa, zwartquote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik had ook niet anders van je verwacht Q, dan dat je 900x gewikt en gewogen had![]()
Toffe bank! Ik schrok even van het lichte, maar hij wordt dus in het zwart (ik zag Baloe en MM er al een beetje op kwijlen enzo, op dat witte).
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou zeg.
Wat hebben jullie gister allemaal met die arme Heer I gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, het was uitputtend iigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gister allemaal met die arme Heer I gedaan![]()
Ja! En daarom ben ik ook echt vet vaak terug gegaan naar die winkel. Nu ook. Ik lig nu op de bank te laptoppen. Ik lig eigenlijk ALTIJD op de bank. Dus ik wilde wel fatsoenlijk in mijn hoekstuk kunnen hangenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je condooms voor. Gister nog gebruikt trouwens.![]()
Leuke bank Q! Die ligt/hangt volgens mij heel lekkah.
Dat! We hadden drie stuks nodig.quote:
Ik heb daar oog voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! En daarom ben ik ook echt vet vaak terug gegaan naar die winkel. Nu ook. Ik lig nu op de bank te laptoppen. Ik lig eigenlijk ALTIJD op de bank. Dus ik wilde wel fatsoenlijk in mijn hoekstuk kunnen hangenMaar idd, geen enkele bank die zo lekker hing/lag... die ik tegen ben gekomen. Dus ik ben er ook wel heel blij mee.
Ik begreep dat hij de vorige keer met de Tour de F&F boven had gezeten, maar deze keer heeft hij er toch voor gekozen om deel te nemen aan het feestgedruisquote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje ouwe vrijsters bij elkaar daar natuurlijk, hij als enige man... Arme, arme, arme man
Ik heb er nog eentje kapot gemaakt ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! We hadden drie stuks nodig.En Tombo maar in gaten houden, want die had er anders zo gaatjes in geprikt.
Hohoho, ik ben er vanaf gebleven en TOCH zaten er gaatjes in!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! We hadden drie stuks nodig.En Tombo maar in gaten houden, want die had er anders zo gaatjes in geprikt.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als haar nieuwe huis morgen opgeleverd zou worden, dat ze dat idd wel zou weten tochSpannend!
En leuk vooruitzicht!
Ja, dat was door die bejaarde boevige Greys.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hohoho, ik ben er vanaf gebleven en TOCH zaten er gaatjes in!
Het was wel ECHT een gezelligerdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij de vorige keer met de Tour de F&F boven had gezeten, maar deze keer heeft hij er toch voor gekozen om deel te nemen aan het feestgedruis![]()
Ik had zijn gezicht willen zien toen hij de deur open deed om tien uur om Maes en ElisaB 'verrassinggggggggggggggg!' ook nog binnen te laten!
HEUJ!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gave bank Q
@ing werd jij wel wakker lang meneer I of was het toch stiekem Tombo en is er over 9mnd een mini tombo/meneerI
Ik zal wel ff een foto maken van de tegels e.d die in de showbadkamer staan van dat bedrijf als we er weer zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuke bank, lekker met de pootjes omhoog!![]()
En de beschrijving van de badkamer klinkt tof, foto's als ie geplaatst is, hè
Fryslan, hèquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij de vorige keer met de Tour de F&F boven had gezeten, maar deze keer heeft hij er toch voor gekozen om deel te nemen aan het feestgedruis![]()
Ik had zijn gezicht willen zien toen hij de deur open deed om tien uur om Maes en ElisaB 'verrassinggggggggggggggg!' ook nog binnen te laten!
Ik vond dat zo onwerkelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat was door die bejaarde boevige Greys.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
En ik denk dat ik een F&F sc housewarming hou
En ze vroegen maar 'Wisten jullie het echtttttttttttttttt niet???'quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond dat zo onwerkelijk.![]()
Huh? Bezoek? Elies? Maes? Maar wat komen die hier doen?![]()
![]()
Ow! Leuk!LEUK!!!
LEUEUEUEK!!!!!!
![]()
![]()
Tombo werd keurig wakker naast mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gave bank Q
@ing werd jij wel wakker lang meneer I of was het toch stiekem Tombo en is er over 9mnd een mini tombo/meneerI
quote:
Nou da's duidelijk he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
![]()
Met losjeeren?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
Hey plek zat om te blijven slapenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met losjeeren?![]()
Mag je daarna een K&W meet organiseren.
Goed hèquote:
Ja! En wij vooraf maar denken: Waarom belde Elies naar Cat om aan Greys het nummer van Maes te vragen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze vroegen maar 'Wisten jullie het echtttttttttttttttt niet???'
Nou, dan denk ik dat we dat maar moeten doenquote:
Dibbs op de bank!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey plek zat om te blijven slapenkamer over, grote zolder, ruime bank
Oke, ik faal nu vet hard waarschijnlijk... maar wat de neuk is dibbsquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, ik faal nu vet hard waarschijnlijk... maar wat de neuk is dibbs.
*aan mike vraagt*
Eerste keuze zegt mike.Bank is bezet dus
Hey, het mágquote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Logeren hoeft van mij niet hoor, ik ben 's ochtends nooit zo op mijn best
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Maes het volgende:
Joehoe![]()
Leuke vooruitzichten allemaal Q, goeie bank hoorennu ik kom ook op je housewarming
![]()
Ik ben ook lichtelijk aan de lattenhet zal de leeftijd wel zijn
Zeg es eerlijk, wat was de eerste gedachte die door je hoofd schoot toen je het las?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Maes het volgende:
Joehoe![]()
Leuke vooruitzichten allemaal Q, goeie bank hoorennu ik kom ook op je housewarming
![]()
Ik kom ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat ik een vet toffe housewarming ga hebben
Waarom wil je daar een bevestiging van?!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maes!
Nu is net Ll weg
Zeg eens of ik gister net zo erg was als in de mac?
"Dibss. Dibbs... Zou ze daar Baloe mee bedoelen?????"quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg es eerlijk, wat was de eerste gedachte die door je hoofd schoot toen je het las?
Da's wel een hele grote faal.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Dibss. Dibbs... Zou ze daar Baloe mee bedoelen?????"I fail.
Trut, je moet nog 28 uurquote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Mén.. een half potje Spoonfdge is toch geen goed diner. Ik denk dat ik maar een pizza in de oven ga gooien. Sluiten we het jaar in stijl af.
Ja doe maar zo. Ik spreek je wel weer als het IT gerelateerd isquote:
Ik wil eigenlijk dat ze zegt dat het meevielquote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een bevestiging van?!![]()
Voor morgen heb ik ook al (vr)eetplannen.quote:
IT of algemene kennis... groot verschil.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doe maar zo. Ik spreek je wel weer als het IT gerelateerd is
Ik ben gister en vandaag langs DH geredenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor morgen heb ik ook al (vr)eetplannen.
[..]
IT of algemene kennis... groot verschil.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Oh, hoe dom:
Kom je thuis: "goh, wel koud, na 2 dagen kachel niet aan"
"Damn, katten-modder-pootjes op de bankGrand foulards zitten in de was, maar gek dat ik dat niet had gezien, dat die er onder zaten..."
(al tv-kijkend) mmm mmm mmm mm mm
"Het wordt ook maar niet warm zeg! Ik heb steenkoude voeten!"
Nelis verdwijnt achter het gordijn dat voor de achterdeur hangt, en komt ook niet meer tevoorschijn...
Blijkt de achterdeur open te staan
Mn moeder heeft er niet aan gezeten, maar heeft vanmorgen nog voor de kachel gestaan en hem niet open zien staan/niet gemerkt dat het koud was, dus waarschijnlijk alleen vandaag, maar HOE dom
Je had natuurlijk ook ff Baloe kunnen komen aaienquote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gister en vandaag langs DH gereden
Popje, jij bent jij en verander dat alsjeblieft nietquote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maes!
Nu is net Ll weg
Zeg eens of ik gister net zo erg was als in de mac?
Nee dank je. Zo'n honger heb ik nu ook weer niet.quote:
Au. Point taken!quote:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Maes het volgende:
Joehoe![]()
![]()
Wat ben je toch heerlijk eerlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Dibss. Dibbs... Zou ze daar Baloe mee bedoelen?????"I fail.
Vertaling: je was gister net zo erg Tombo.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Popje, jij bent jij en verander dat alsjeblieft niet
Dorp he, niks gebeurdquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En brrrr!
Is het inmiddels weer lekker toasty in Tombotown?
OMG, nu faal ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gister en vandaag langs DH gereden
Verhonger dan maarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dank je. Zo'n honger heb ik nu ook weer niet.
Op weg naar Ingquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook ff Baloe kunnen komen aaien
Waarom reed je langs DH?
Wacht, DH... we hebben het over Den Helder toch? Of Den Haag?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, nu faal ik ook.
Want ik dacht 'Jezus, dan was ze ook uit de route, als ze langs Aarle-Rixtel kwam!'.
Dat is dus een jaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Popje, jij bent jij en verander dat alsjeblieft niet
Popje... dan kom je toch niet langs Den Helder? Je woont daar bij alkmaar ofzo ergens. Dan moet je toch de afsluitdijk over?quote:
Ja, Den Helder.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht, DH... we hebben het over Den Helder toch? Of Den Haag?
Mits Phil Collins opquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Maes het volgende:
Ik wil iedereen hier aanraden een keer met Elies in de Cordoba een eind te gaan rijden. ZO ONTZETTEND GEZELLIG!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Den Helder.
Maar ik las te snel en las DTH ipv DH
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, nu faal ik ook.
Want ik dacht 'Jezus, dan was ze ook uit de route, als ze langs Aarle-Rixtel kwam!'.
Ja, nou, ik kwam langs de afslag iigquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Popje... dan kom je toch niet langs Den Helder? Je woont daar bij alkmaar ofzo ergens. Dan moet je toch de afsluitdijk over?
Of spoor ik nou niet?
dat is helemaal niet gek want ik las dat ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Den Helder.
Maar ik las te snel en las DTH ipv DH
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou wel van (drukke) enthousiaste mensen. Dus tombo blijf gewoon jezelf aub. En jammer dat je zover weg woont want je lijkt mij een heel fijne en goede oppas.
Aw, da's lief van je om te zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou wel van (drukke) enthousiaste mensen. Dus tombo blijf gewoon jezelf aub. En jammer dat je zover weg woont want je lijkt mij een heel fijne en goede oppas.
Ik moet ook altijd even nadenkenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
DH is bij mij eigenlijk Den Haag maar icm met Q wordt dat Den helder
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou, ik kwam langs de afslag iig
Oh thank Godquote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef Maes het volgende:
[..]
dat is helemaal niet gek want ik las dat ook
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
DH is bij mij eigenlijk Den Haag maar icm met Q wordt dat Den helder
Maar gaan we nou nog in Januari ofzo ook meeten?!quote:
Je weet, er is een meet en ik kom. Uitgenodigd of nietquote:
Ik bedoel dus meer dat ik redelijk in de buurt wasquote:
JA!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar gaan we nou nog in Januari ofzo ook meeten?!
Mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Je weet, er is een meet en ik kom. Uitgenodigd of niet![]()
![]()
Ik ben nog nooit bij blijdorp geweest. Lijkt me wel tofquote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
Ik zeg: blijdorpmeet in Rotterdam
En had je dan Baloe geaaid?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer dat ik redelijk in de buurt was
Als ik geen file had gehad was ik langsgekomen
Echt?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
En had je dan Baloe geaaid?
Dan was je handloos weggegaan
tjekquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_roodals ik mij goed voel
Jawel... maar niet zomaarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Kan je Baloe niet aaien?
I dunnoquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Maes het volgende:
Hoe moet ik ook alweer een filmpje van photobucket plaatsen?
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, nu faal ik ook.
Zeik niet, wijf. Filmpjes willen we zienquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Als het maar geen filmpje van gisteravond is waar ik ook op sta![]()
Je kunt de video uploaden als een foto trouwens Maes, werkt hetzelfde!
Je hebt er [img] tags bij staan. Als het goed is kun je uit een lijstje van linkjes onder het plaatje (in Photobucket) ook een ander elink kiezen die het wel doet.quote:
No wayquote:Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeik niet, wijf. Filmpjes willen we zien
En dat kun je zelf niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt er [img] tags bij staan. Als het goed is kun je uit een lijstje van linkjes onder het plaatje (in Photobucket) ook een ander elink kiezen die het wel doet.
Zet mij ook maar op de meet lijst Q. Kijk ik tzt wel of ik kan komen.
aaaaaaaaaaahwquote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef Maes het volgende:
Maar ik heb ook nog een leuke foto van Fiep, ze was heel erg moe van het rennen op het strand![]()
[ afbeelding ]
Ze ligt hier in haar nieuwe hemelbedje
Nee, da's IT.quote:
quote:Done
whehehequote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef Maes het volgende:
Maar ik heb ook nog een leuke foto van Fiep, ze was heel erg moe van het rennen op het strand![]()
[ afbeelding ]
Ze ligt hier in haar nieuwe hemelbedje
Probeer hem anders eens opnieuw te uploaden? Duurt waarschijnlijk best lang, maar dan zou je hem als filmpje moetten hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef Maes het volgende:
nou ik weet het niet ik haal de img tags weg en er blijft alleen een foto over
Ooh, nou als dat niet wil wil ik hem ook wel hosten voor je hoorquote:
Ow, ik ga denk ik maar gewoon castle kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Pride & Prejudice komt nu.
Da's wel een heerlijke film om comfortably numb bij in te storten
Maar da's niet de versie metquote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Pride & Prejudice komt nu.
Da's wel een heerlijke film om comfortably numb bij in te storten
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
MooiMaar dan lijkt het me dus leuk om dat te doen.... en dan ergens centraal ofzo. En dan iets leuks te gaan doen. Ik hád ooit een lijstje.
Mensen waarvan ik het nog weet :
-Qwea
-MikeyMo
-Maes
-Loveless85
-Ferarri_rood
-Cat22
-Greys
-Rewimo
Roept u maar mensen!
Goffer, dat wist ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ik ga denk ik maar gewoon castle kijken
Ik vond het ZO storend dat in die film niet gezoend wordt!
Dammit.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar da's niet de versie metColin Firth.
![]()
Dan zeg ik nu vast welterustenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goffer, dat wist ik niet![]()
[..]
Dammit.
Nou goed, halverwege val ik waarschijnlijk toch in slaap
Heb jij ook het idee dat het al 12 uur is of zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dammit.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dammit.
Waar is ing?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij ook het idee dat het al 12 uur is of zo?![]()
Heb jij vannacht ook tot 5 uur doorgehaald?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar is ing?
De oude kant van de tafel stort in zo te lezen
Vorige week tot 7u... was er om 9u weer uitquote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij vannacht ook tot 5 uur doorgehaald?
Nou?![]()
NOU!?
Jaaa!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Greys, die sms van vannachtIk vroeg nog aan Cat; was het nou huttenkuttenheugte? En HOP! sms
Bikkelaresquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vorige week tot 7u... was er om 9u weer uit
En was je toen ook de hele avond online?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vorige week tot 7u... was er om 9u weer uit
Toen was het 2de kerstdagquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En was je toen ook de hele avond online?
Ja ze is snel he met die korte pootjesquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is Fieps nog snel![]()
En is dat je stiefdochter?
Zee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Maes het volgende:
GeluktHet is maar een kort filmpje op het strand vanmiddag.
007 ! Duh, hij is geheim!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zee.![]()
Leuk filmpje.Maar waarom staat er oudjaar 2007 onder?
Zuipschuit.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toen was het 2de kerstdag
Dus nee. Toen zat ik me de tering te zuipen in een restaurant
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
echt werkelijk geen idee. Ik had de foto's en filmpje de naam oudjaar meegegeven en youtube heeft er 2007 onder gezetquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zee.![]()
Leuk filmpje.Maar waarom staat er oudjaar 2007 onder?
Ik heb een blond trappisten biertje met kaasstengelsquote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zuipschuit.![]()
Ik ga eens kijken of mijn krachtvoer pizza de oven in kan.
Damn, weer die IT!quote:
Joh, tis een zwarte bank. Kan makkelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Al die figuren van hier op je nieuwe bank?
Waar woont je nieuwe huis eigenlijk?
Ooh fuck, die MOET ik quotenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet die dingen gewoon zoveel beter he?
Dat is het leukste compliment wat ik vandaag heb gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Leuk filmpje MaesIk dacht eerst dat jij daar rende!
Sjezus! Je woont gewoon nog verder weg dan Ing!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, tis een zwarte bank. Kan makkelijkNieuwe huis woont in Den Helder
daar waar mijn huidige huis ook woont... alleen iets verderweg / dichterbij. Net hoe je het wilt zien
das niks joh, Elies en ik doen dat in een avondjequote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjezus! Je woont gewoon nog verder weg dan Ing!232 kilometer.
Enkele reis.
Doe maar, zo vaak hoor je dat niet van mij.quote:
En ik, zei de gekquote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
MooiMaar dan lijkt het me dus leuk om dat te doen.... en dan ergens centraal ofzo. En dan iets leuks te gaan doen. Ik hád ooit een lijstje.
Mensen waarvan ik het nog weet :
-Qwea
-MikeyMo
-Maes
-Loveless85
-Ferarri_rood
-Cat22
Roept u maar mensen!
Iets dichterbij als je het bekijkt. Als je nu Den Helder komt inrijden dan woon ik nog +- 10 minuten rijden (vanaf macdonalds kooypunt) en dan nog +- 4quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Enkele reis.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is het leukste compliment wat ik vandaag heb gehad
Whehehehequote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Greys, die sms van vannachtIk vroeg nog aan Cat; was het nou huttenkuttenheugte? En HOP! sms
En ja, ing woont bij de 2de lijn... dat is 1.5u vanaf hier dacht ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Enkele reis.
Riep je?quote:
Ik dus ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik moest meteen aan onze nachtelijke Landal sms-partijen denken
Ja, maar jullie zijn gek.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Maes het volgende:
[..]
das niks joh, Elies en ik doen dat in een avondje
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Maes het volgende:
GeluktHet is maar een kort filmpje op het strand vanmiddag.
Oeh ik heb je nog niet gefeliciteerd met je 11 jarig samenzijnquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh ik heb je nog niet gefeliciteerd met je 11 jarig samenzijn![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
![]()
Ja, nee, dat scheelt.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets dichterbij als je het bekijkt. Als je nu Den Helder komt inrijden dan woon ik nog +- 10 minuten rijden (vanaf macdonalds kooypunt) en dan nog +- 4
Ze is net gister weer naar de kapper geweest en ik vroeg: laat je het weer groeien toen zei ze: Nee hoor dit is veeeeeel makkelijker en leukerquote:
Ik win, 243 kilometer hiervandaanquote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Enkele reis.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik win, 243 kilometer hiervandaan
Dank je welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef Maes het volgende:
Oeh ik heb je nog niet gefeliciteerd met je 11 jarig samenzijn![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD
![]()
![]()
[bibberstemmetje]Riep je, kind? [/bibberstemmetje]quote:
Wij vieren dat hier, met julliequote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
En feli Rewimo!![]()
Wat doe je hier op Fok? Je moet het vieren met je lover!
Ja, ontzettend. Ik achter mijn comp en qltel naast me achter de zijnequote:
Haha is dat wat je je van deze avond, zonder kind, had voorgesteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ontzettend. Ik achter mijn comp en qltel naast me achter de zijne
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik win, 243 kilometer hiervandaan
Ooh, okequote:Op donderdag 30 december 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Ja van mij ook gefeliciteerd Rewimo!
Q, het was niet in de Huttenheugte (waar wel ook alweer?Ik weet niet meer hoe het park heette. Oh ja, Landgoed 't Loo van Landal!), maar dat lullige Geer en Goor grapje was zo lollig
Doen we elke avondquote:Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef Oognip het volgende:
Haha is dat wat je je van deze avond, zonder kind, had voorgesteld?
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En de rest verzinnen jullie zelf maar, daar zijn jullie oud genoeg voor
Bejaardenseks. Ben jij voorlopig nog niet aan toequote:
Da's met hulpmiddelen Qwea.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bejaardenseks. Ben jij voorlopig nog niet aan toe
quote:
Gebruik je dan je kruk als dildo?quote:
Is dat lekker? Ga ik het ff vanaaf bij MM uitproberenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]Krukken en zo.
O wacht, die heeft Q ook
Fijn joh, die ergonomisch gevormde handvattenquote:
Cool story broquote:Op donderdag 30 december 2010 21:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fijn joh, die ergonomisch gevormde handvatten
ik moet nog level 85 halen op Wowquote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie ook maffe tics dat jullie nog dingen moeten doen dit jaar, gewoon omdat het jaar bijna voorbij is? Of ben ik de enige gek
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet nog level 85 halen op Wow
eerst wel nog even een account aanmaken
Afgezien van eten, schijten, zuipen, pissen en slapen?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie ook maffe tics dat jullie nog dingen moeten doen dit jaar, gewoon omdat het jaar bijna voorbij is? Of ben ik de enige gek
Nope. Jij blijkbaar wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Oognip het volgende:
Dat ik voor de laatste keer seks moet hebben in 2010 maar ik ben nog steeds misselijk dus ik wil nietquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ik voor de laatste keer seks moet hebben in 2010 maar ik ben nog steeds misselijk dus ik wil niet![]()
Ikke niet. Daarvoor kom ik er te weinig (en ik geef er niet genoeg uitquote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Spaart er iemand de ovenschalen zegels van de makro?
omfgquote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ik voor de laatste keer seks moet hebben in 2010 maar ik ben nog steeds misselijk dus ik wil niet![]()
En dan klaarkomend het nieuwe jaar inquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Dan moet je morgen om 23.55 uur beginnen, dan weet je zeker dat het de laatste keer is dit jaar
Morgen krijgt ie niks neequote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfgSex MOETEN hebben ook :") !!!
En waarom for god sake voor de laatste keer? Dus als je nu neukt, dan krijgt je kerel morgen de hele dag niks?
Ach welnee, dat wordt helemaal niet minderquote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Morgen krijgt ie niks needan zijn we gezellig aan het doen met mijn moeder en dan vind ik het niet zo gepast
En hij kan wel wat daagjes zonder hoor
Dat wordt allemaal wat minder na zoveel jaren
Bij ons is het wel minder dan 5 jaar geledenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach welnee, dat wordt helemaal niet minder
En als je moeder er is... dan kan het toch ff vlug tussendoor?
dan moet ze opschieten, want de wereld vergaat in 2012, dus heeft ze alleen 2011 nogquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
OMG Oognip!![]()
En als je nu geen sex meer hebt in 2010, wat voor consequenties heeft dat?
Dan heb ik gefaald als vriendin zijndequote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
OMG Oognip!![]()
En als je nu geen sex meer hebt in 2010, wat voor consequenties heeft dat?
Oja, da's waar!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
dan moet ze opschieten, want de wereld vergaat in 2012, dus heeft ze alleen 2011 nog
En wat gebeurt er dan? Worst case scenario?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan heb ik gefaald als vriendin zijnde
Gaat ie op zoek naar een anderquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan? Worst case scenario?
Vriend uit bad trektquote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet ze opschieten, want de wereld vergaat in 2012, dus heeft ze alleen 2011 nog
Dit bericht tussendoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Spaart er iemand de ovenschalen zegels van de makro?
Het wordt pas spannend als het hier niet over seks gaatquote:
En dat zijn het dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaat ie op zoek naar een anderhaha nee hoor dat zijn mijn rare hersenspinsels
Het duurt nog even voor dat er is hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jouw taak is al vervuld, jij hebt voor nageslacht gezorgd
Nee nu pasquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Maes het volgende:
Gaat het hier over vieze dingen of valt het mee??
Tis iig onderwegquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het duurt nog even voor dat er is hoor.
Oh bel Qwea maar, die wordt helemaal dol als ze dit hoortquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee nu pas![]()
Ik heb net al aan mijn vriend voorgesteld of hij zin heeft in kots-seks, want dat gaat me wel lukken maar hij wil niet
Ja? Gaat ze daar van squirten?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh bel Qwea maar, die wordt helemaal dol als ze dit hoort
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh bel Qwea maar, die wordt helemaal dol als ze dit hoort
Ik werk in de hulpverlening.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
Jammer dat je ons er dan nog bij hebt in je vrije tijdquote:
Ow ik dacht dat ze dat al kon, hoe weet ze anders dat het te leren valt?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze dat al geleerd heeft wel ja
Het is toch leuk als je werk ook je hobby is.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer dat je ons er dan nog bij hebt in je vrije tijd
Ja weet ik veel, ik ben nog maagdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze dat al kon, hoe weet ze anders dat het te leren valt?
WHAAHAH Tadaaaaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
HEY OH-OH, WAKKER WORDEN KUT! DE LAPO KOMT ERAAN!
BAM! JONGUH
Dus jullie doen het niet meer 10x per dag? Saai hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij ons is het wel minder dan 5 jaar geledenEn wij gaan naar mijn moeder dus dan ga ik niet naar boven vluchten ofzo, saai he?
Ja saai hequote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jullie doen het niet meer 10x per dag? Saai hoor
Neeeeeequote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Das heul wel echt wel, zie ep 1 seizoen 5
Ik bespeur een tikje OCD hier.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaat ie op zoek naar een anderhaha nee hoor dat zijn mijn rare hersenspinsels
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
HEY OH-OH, WAKKER WORDEN KUT! DE LAPO KOMT ERAAN!
BAM! JONGUH
Jezus fuck noquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, we gaan hier geen labiele bitches SC van maken hoor
Ik vind het megapoepig, je mist me en je bent bezorgd hequote:
Please do tellquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook serieus vannacht van je gedroomd, te freaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |