Greesquote:Op donderdag 30 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, beterschap![]()
Ik ben nu pas goed aan het teruglezen.
Qtje!
Dat blijkt maar weer!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt werkpaarden en luxepaarden GB
Heb je ook op de bank gezeten of online besteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een bank besteldApril wordt hij geleverd!
En ik heb ff wat badkamer offertes (2)
Binnenkort maar ff verder kieken.
Mja, dat drukke heb ik altijd dusquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was wel heul druk ja
Maar wel gezellig enthousiast drukEn vooral heel streberig met de spellen!
A. ik heb nergens pilletjes voor nodigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Awwer zijn pilletjes voor hé
En je stond op de heenweg nog wel 'in de file' (uhuh), heeft dat je geen energie gekost?
ING!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Loveless85
Greys
Cat22
Ml-etje
Pisces29
oh-oh
Ingetje79
DeZwabber
JJH
Dirkh
Tha_Erik
iBenny
Goodbye
-Miauw-
Pheno
Kally
APK
Bellatrix
Harajuku.
charmed_angel
Qwea
ElisaB
Myraela
pgrferrari
Muis006
crv
D.
Dizzy-Miss-Lizzy
Maes
-Vaduz-
Bamba
Ynske
Crazy-M
senesta
nokwanda
Zeroku
Koen66
Symphonic
PatriQue89
Strega
Enfermera
trovey
Rewimo
Socios
Surveillance-Fiets
gomi
MissBliss
Barbaaf
Pagan
Huppelmuts
Echt nérgens pilletjes voor?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
A. ik heb nergens pilletjes voor nodig
4x erop gezeten, 900x gewikt en gewogen, andere bankstellen geprobeerd en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat deze gewoon het lekkerst zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ook op de bank gezeten of online besteld?![]()
En wat voor idee heb je voor de badkamer? Ik vind het zoooo leuk om badkamers en keukens te kijken en te dromen voor m'n volgende huis
Zie de fotoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Wat voor bank heb je besteld Q?
En wanneer gaan jullie nou precies verhuizen ook alweer?
Ik had dat ook!quote:
Pfff, niet omdat ik ergens last van heb iigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt nérgens pilletjes voor?weet je het zeker?
Daar heb je condooms voor. Gister nog gebruikt trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt nérgens pilletjes voor?weet je het zeker?
Ik neem aan dat als haar nieuwe huis morgen opgeleverd zou worden, dat ze dat idd wel zou weten tochquote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie de foto
En UITERLIJK 1 april. Ligt eraan wanneer haar woning (nieuwbouw) opgeleverd wordt. Heb al ff contact opgenomen met die lui maar nog niks gehoord. Maar het kan dus ook bijvoorbeeld morgen zijn.
Dus das onzekerMaar uiterlijk 1 april. Vandaar dat we nu ook al aan het inpakken zijn. Het zal je maar gebeuren dat je over 3 weken opeens kan verhuizen en je alles nog moet in pakken
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je condooms voor. Gister nog gebruikt trouwens.![]()
Leuke bank Q! Die ligt/hangt volgens mij heel lekkah.
Nou zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Leuke bank, lekker met de pootjes omhoog!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
4x erop gezeten, 900x gewikt en gewogen, andere bankstellen geprobeerd en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat deze gewoon het lekkerst zit.
[ afbeelding ]
En de badkamer, ja kolere dat was me nog een karweiDie gaan we waarschijnlijk helemaal doen. Er komt een hang toilet in, een douche cabine met chroom... antraciet kleurige vloertegels met aan de wand witte tegels en antraciet kleurige voegen die bij de vloer matchen. Er komt een spiegelkast in (waar je medicijnen achter kwijt kan) met een lampje erboven.... een design radiator ook in een soort van antraciet... de douchecabine komt op de vloer, dus niet in een douchebak. En er komt een meubel onder de wasbak (we zijn nog niet uit de kleur. We hadden eerst hoogglans zwart maar dat vleeeeeeeeekt) met een hele strakke wasbak erop en een "tap" kraan.
Dit is hem. Alleen dan in het zwart... en de voeten hoek zeg maar, zit RECHTS. Ipv links.
Jaaaa, zwartquote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik had ook niet anders van je verwacht Q, dan dat je 900x gewikt en gewogen had![]()
Toffe bank! Ik schrok even van het lichte, maar hij wordt dus in het zwart (ik zag Baloe en MM er al een beetje op kwijlen enzo, op dat witte).
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou zeg.
Wat hebben jullie gister allemaal met die arme Heer I gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, het was uitputtend iigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gister allemaal met die arme Heer I gedaan![]()
Ja! En daarom ben ik ook echt vet vaak terug gegaan naar die winkel. Nu ook. Ik lig nu op de bank te laptoppen. Ik lig eigenlijk ALTIJD op de bank. Dus ik wilde wel fatsoenlijk in mijn hoekstuk kunnen hangenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je condooms voor. Gister nog gebruikt trouwens.![]()
Leuke bank Q! Die ligt/hangt volgens mij heel lekkah.
Dat! We hadden drie stuks nodig.quote:
Ik heb daar oog voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! En daarom ben ik ook echt vet vaak terug gegaan naar die winkel. Nu ook. Ik lig nu op de bank te laptoppen. Ik lig eigenlijk ALTIJD op de bank. Dus ik wilde wel fatsoenlijk in mijn hoekstuk kunnen hangenMaar idd, geen enkele bank die zo lekker hing/lag... die ik tegen ben gekomen. Dus ik ben er ook wel heel blij mee.
Ik begreep dat hij de vorige keer met de Tour de F&F boven had gezeten, maar deze keer heeft hij er toch voor gekozen om deel te nemen aan het feestgedruisquote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje ouwe vrijsters bij elkaar daar natuurlijk, hij als enige man... Arme, arme, arme man
Ik heb er nog eentje kapot gemaakt ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! We hadden drie stuks nodig.En Tombo maar in gaten houden, want die had er anders zo gaatjes in geprikt.
Hohoho, ik ben er vanaf gebleven en TOCH zaten er gaatjes in!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! We hadden drie stuks nodig.En Tombo maar in gaten houden, want die had er anders zo gaatjes in geprikt.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als haar nieuwe huis morgen opgeleverd zou worden, dat ze dat idd wel zou weten tochSpannend!
En leuk vooruitzicht!
Ja, dat was door die bejaarde boevige Greys.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hohoho, ik ben er vanaf gebleven en TOCH zaten er gaatjes in!
Het was wel ECHT een gezelligerdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij de vorige keer met de Tour de F&F boven had gezeten, maar deze keer heeft hij er toch voor gekozen om deel te nemen aan het feestgedruis![]()
Ik had zijn gezicht willen zien toen hij de deur open deed om tien uur om Maes en ElisaB 'verrassinggggggggggggggg!' ook nog binnen te laten!
HEUJ!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gave bank Q
@ing werd jij wel wakker lang meneer I of was het toch stiekem Tombo en is er over 9mnd een mini tombo/meneerI
Ik zal wel ff een foto maken van de tegels e.d die in de showbadkamer staan van dat bedrijf als we er weer zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuke bank, lekker met de pootjes omhoog!![]()
En de beschrijving van de badkamer klinkt tof, foto's als ie geplaatst is, hè
Fryslan, hèquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij de vorige keer met de Tour de F&F boven had gezeten, maar deze keer heeft hij er toch voor gekozen om deel te nemen aan het feestgedruis![]()
Ik had zijn gezicht willen zien toen hij de deur open deed om tien uur om Maes en ElisaB 'verrassinggggggggggggggg!' ook nog binnen te laten!
Ik vond dat zo onwerkelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat was door die bejaarde boevige Greys.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
En ik denk dat ik een F&F sc housewarming hou
En ze vroegen maar 'Wisten jullie het echtttttttttttttttt niet???'quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond dat zo onwerkelijk.![]()
Huh? Bezoek? Elies? Maes? Maar wat komen die hier doen?![]()
![]()
Ow! Leuk!LEUK!!!
LEUEUEUEK!!!!!!
![]()
![]()
Tombo werd keurig wakker naast mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Gave bank Q
@ing werd jij wel wakker lang meneer I of was het toch stiekem Tombo en is er over 9mnd een mini tombo/meneerI
quote:
Nou da's duidelijk he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |