Wat zijn de kosten?
* DuchessX is eik op zoek naar de Schipholtaxi, een speciale service maar vindt op i-net enkel dure maatschappijen...¤169 ja daaaaaaag
quote:Ja maar niet met een zooi koffers en tijdens de spits, want dat is nou net de tijd dat wij naar huis komen
Op woensdag 05 juni 2002 09:12 schreef Koos23 het volgende:
trein = ideaalVlieg je met KLM? Kan je gratis met de trein.
quote:We vliegen United Airlines.
Op woensdag 05 juni 2002 09:12 schreef Koos23 het volgende:
trein = ideaalVlieg je met KLM? Kan je gratis met de trein.
We vertrekken vrijdagmidadg om 13.00. Dan zouden we dus in de spits met de koffers en de handbagage in de trein moeten. Lijkt mij eigenlijk niet zo geweldig.
Laten brengen/halen door vrienden misschien?
Zelf gaan we altijd op "lang parkeren" staan, maar dat is ook vrij aan de prijs.
quote:Dan ga je eerst nog effe een kop koffie drinken ofzo als je bent geland!
Op woensdag 05 juni 2002 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]Ja maar niet met een zooi koffers en tijdens de spits, want dat is nou net de tijd dat wij naar huis komen
quote:Da's weer wel waar.
Op woensdag 05 juni 2002 09:13 schreef StefanFM het volgende:
trein? je bent wel meteen in centrum schiphol...
Maar we moeten drie uur vantevoren daar zijn, dus om 10.00. dat betekent dat we de trein van half 9 moeten nemen (Ehvn -A'dam). En wie zitten om die tijd allemaal in de trein gepropt...? Juist...
quote:Ouders of schoonouders lief aankijken?
Op woensdag 05 juni 2002 09:16 schreef DuchessX het volgende:[..]
Da's weer wel waar.
Maar we moeten drie uur vantevoren daar zijn, dus om 10.00. dat betekent dat we de trein van half 9 moeten nemen (Ehvn -A'dam). En wie zitten om die tijd allemaal in de trein gepropt...? Juist...
quote:Hmmm...
Op woensdag 05 juni 2002 09:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan ga je eerst nog effe een kop koffie drinken ofzo als je bent geland!
Er is toch ook zo'n ophaalservice die je moet delen met andere mensen, maar die niet zo prijzig is??
ecl.
quote:Hm jah daar kan ik me wel iets bij voorstellen... Jullie vertrekken wat dat betreft dan wel op rottijden! Anders is de trein echt ideaal!
Op woensdag 05 juni 2002 09:17 schreef DuchessX het volgende:Hmmm...
maar naar elf uur vliegen wil ik eigenlijk zo snel mogelijk naar huis...
quote:Trein. Simpel. Stopt IN de luchthaven... (eronder dan
Op woensdag 05 juni 2002 09:11 schreef DuchessX het volgende:
Wie heeft er de gouden tip voor ons wat betreft vervoer naar en van Schiphol wanneer wij op vakantie gaan?Wat zijn de kosten?
* DuchessX is eik op zoek naar de Schipholtaxi, een speciale service maar vindt op i-net enkel dure maatschappijen...¤169 ja daaaaaaag
quote:Valt hartstikke mee....
Op woensdag 05 juni 2002 09:15 schreef DuchessX het volgende:[..]
We vliegen United Airlines.
We vertrekken vrijdagmidadg om 13.00. Dan zouden we dus in de spits met de koffers en de handbagage in de trein moeten. Lijkt mij eigenlijk niet zo geweldig.
Ik pak de trein vanaf EHV en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niet kan zitten.
Terug is het helemaal rustig
en heen stappen er toch een hoop bij Den Bosch uit
treinen is makkelijk en snelst
Door je ouders laten brengen is ook een TOP-optie
1) nix lang parkeren
2) ze zijn altijd ruim optijd
3) waarom moeilijk doen
Overleg nog eens met het reisbureau.
In 1997 of 1998 ben ik ook eens met de Schipholtaxi naar het vliegveld gegaan. De kosten waren destijds 75 gulden per persoon.
Je wordt met een busje opgehaald, dus ruimte zat.
Echter was het wel zo dat je dan wel met meerdere mensen naar het vliegveld gaat (maximaal een man of 8 dacht ik).
Voor mij was het destijds de ideale oplossing, als je de kleine ongemakken voor lief neemt (geen rechtstreekse verbinding, geen privevervoer).
Ik denk dat jullie prijzen hebben gezien van 'normale' taxi's. Dit heeft natuurlijk wel iets extra's, maar daar is de prijs dan ook naar.
In ieder geval wens ik jullie veel succes.
quote:Dan heb jij blijkbaar geluk gehad. Heb het toch vaak meegemaakt en is dikke ellende.
Op woensdag 05 juni 2002 09:35 schreef charissa het volgende:[..]
Valt hartstikke mee....
(moet er wel 1 gaan rechtstreeks ) ..
Dit is inderdaad met meerdere personen naar 't vliegveld rijden en stuk goedkoper dan gewone taxi-ritten.
(r'dam - schiphol 2 personen retour komt dan op ca. ¤ 85 totaal)
-edit- aanvulling:
via www.schiphol.nl kun je ook de Schiphol Travel Taxi bestellen. Via deze kom ik op ¤ 96 uit op mijn traject. Ook een aardig alternatief dus
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 05-06-2002 10:41]
quote:Die moeten allen ruim 200 km rijden om ons 'even' naar Schiphol te brengen.
Op woensdag 05 juni 2002 09:16 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ouders of schoonouders lief aankijken?
quote:We komen om zeven uur of half acht 'smorgens aan
Op woensdag 05 juni 2002 09:21 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hm jah daar kan ik me wel iets bij voorstellen... Jullie vertrekken wat dat betreft dan wel op rottijden! Anders is de trein echt ideaal!
quote:Tuuurlijk.
Op woensdag 05 juni 2002 09:35 schreef charissa het volgende:[..]
Valt hartstikke mee....
We zitten alleen maar midden in de spits op een van de drukste treinverbindingen.
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 09:42 schreef Vampier het volgende:
Schiphol taxi!! maar dan niet die uit eindhoven maar een andere als je wilt kan ik je wel het address geven (die schiphol taxi uit Eindhoven heb ik slechte ervaringen mee)1) nix lang parkeren
2) ze zijn altijd ruim optijd
3) waarom moeilijk doen
quote:Het valt echt erg mee hoor...en je wordt er precies afgezet...heb het een paar keer gedaan zo...is goed bevallen.
Op woensdag 05 juni 2002 15:35 schreef DuchessX het volgende:[..]
Tuuurlijk.
We zitten alleen maar midden in de spits op een van de drukste treinverbindingen.
quote:Van deze service heb ik al eerder gebruik gemaakt. Het is alleen niet zo geweldig goed bevallen. Maar we hebben weinig opties dus ben ik op zoek naar een telefoonnummer of (web-)adres.
Op woensdag 05 juni 2002 09:49 schreef MSXUser het volgende:
Je kan natuurlijk met de trein gaan of je door familie/vrienden laten brengen, of.....:Overleg nog eens met het reisbureau.
In 1997 of 1998 ben ik ook eens met de Schipholtaxi naar het vliegveld gegaan. De kosten waren destijds 75 gulden per persoon.
Je wordt met een busje opgehaald, dus ruimte zat.
Echter was het wel zo dat je dan wel met meerdere mensen naar het vliegveld gaat (maximaal een man of 8 dacht ik).
Voor mij was het destijds de ideale oplossing, als je de kleine ongemakken voor lief neemt (geen rechtstreekse verbinding, geen privevervoer).Ik denk dat jullie prijzen hebben gezien van 'normale' taxi's. Dit heeft natuurlijk wel iets extra's, maar daar is de prijs dan ook naar.
In ieder geval wens ik jullie veel succes.
http://www.schipholtaxi.info/tarieven.htm : ¤ 156 voor een retourtje EHVN - A'dam
quote:Ik zie erg op tegen het sjouwen met koffers e.d., een plek zoeken in de trein waar je met al die zooi terecht kunt en dan nog al die studenten e.d. in de spits. Ik wéét hoe druk de intercity naar A'dam (via Utrecht en Den Bosch) in de spitsuren is.
Op woensdag 05 juni 2002 15:37 schreef Mike het volgende:[..]
Het valt echt erg mee hoor...en je wordt er precies afgezet...heb het een paar keer gedaan zo...is goed bevallen.
Tsjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kijk, oke je zit in een volle trein, maar meid, pleur je koffers in een rek en plek vind je toch wel, zeker als je er een tijdje in moet zitten.
Vervolgens ga je 1,5 uur heerlijk genieten van sjaggo koppen die met hun foute colbert-combinaties weer naar hun nietszeggende baantje gaan, terwijl jij lekker op het vliegtuig stapt. Man, je vakantie begint dan al in de trein, joehoe en tsjakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
..en verder, relax, tis vakantie!
quote:Je zit toch net buiten de spits? Ik neem aan dat je rond 09:00 vertrekt thuis?
Op woensdag 05 juni 2002 15:41 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik zie erg op tegen het sjouwen met koffers e.d., een plek zoeken in de trein waar je met al die zooi terecht kunt en dan nog al die studenten e.d. in de spits. Ik wéét hoe druk de intercity naar A'dam (via Utrecht en Den Bosch) in de spitsuren is.
quote:aanstellen is ook een vak
Op woensdag 05 juni 2002 15:41 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik zie erg op tegen het sjouwen met koffers e.d., een plek zoeken in de trein waar je met al die zooi terecht kunt en dan nog al die studenten e.d. in de spits. Ik wéét hoe druk de intercity naar A'dam (via Utrecht en Den Bosch) in de spitsuren is.
quote:Reis je wel eens met de trein of is dit een vooroordeel?
Op woensdag 05 juni 2002 15:35 schreef DuchessX het volgende:[..]
Tuuurlijk.
Volgens mij valt het wel mee, vrijdagochtend is in ieder geval de meest rustige spits van de week. Alternatief is laten brengen en halen door vrienden of familie. Schipholtaxi's en -shuttles zijn voor 2 personen onbetaalbaar, heb daar ook wel eens naar geinformeerd toen ik een keertje om 5 uur 's ochtends op Schiphol moest zijn!
quote:Gewoon vroeg op het station van Den Bosch zijn, volgens mij wacht die trein daar wel effe en die zijn ontzettend lang, dus plaats zat, als ik me niet vergis. Rustig plaatsje zoeken.
Op woensdag 05 juni 2002 15:41 schreef DuchessX het volgende:Ik zie erg op tegen het sjouwen met koffers e.d., een plek zoeken in de trein waar je met al die zooi terecht kunt en dan nog al die studenten e.d. in de spits. Ik wéét hoe druk de intercity naar A'dam (via Utrecht en Den Bosch) in de spitsuren is.
Niet ideaal in de spits maar volgens mij de minst slechtste van de goedkope manieren!
-edit- ff verkeerd gelezen, ik dacht dat je 2 uur van tevoren er moest zijn. Maar dan nog, zeg half 11 aankomen, is 9 uur trein is net na de spits.
quote:Voor Amerika moet je tegenwoordig 3 uur van tevoren aanwezig zijn. En volgens mij zijn ze daar wel redelijk streng in. Niet dat ze je dan nog kunnen weigeren maar ze stellen het niet op prijs denk ik
Op woensdag 05 juni 2002 15:52 schreef Barb het volgende:Stipt 11 uur daar zijn hoeft niet, maar ze willen gewoon graag dat iedereen ruim op tijd is. Half 12 kan dus ook, ergo trein van 10 uur. Niks ochtendspits dus.
quote:Om nog maar te zwijgen van de files waar de taxi in terecht komt (om Eindhoven uit te komen, tussen E'hoven en Den Bosch, tussen Den Bosch en Utrecht en tussen Utrecht en A'dam). Spits op de weg duurt tot 11 uur, spits met de trein tot 9 uur.
Op woensdag 05 juni 2002 15:48 schreef calvobbes het volgende:
Gewoon vroeg op het station van Den Bosch Eindhoven zijn, die trein is ontzettend lang, dus plaats zat. Dan pas weer in Duivendrecht (dus niet Utrecht!!!!) overstappen. Meestal ook wel een rustige trein en dan nog een minuut of 10 naar Schiphol.Niet ideaal in de spits maar volgens mij de minst slechtste van de goedkope manieren!
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef DrPurno het volgende:
En als je het nou eens van de andere kant bekijkt?Tsjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kijk, oke je zit in een volle trein, maar meid, pleur je koffers in een rek en plek vind je toch wel, zeker als je er een tijdje in moet zitten.
Vervolgens ga je 1,5 uur heerlijk genieten van sjaggo koppen die met hun foute colbert-combinaties weer naar hun nietszeggende baantje gaan, terwijl jij lekker op het vliegtuig stapt. Man, je vakantie begint dan al in de trein, joehoe en tsjakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
..en verder, relax, tis vakantie!
Ga je mee? Samen lachen?
quote:Als 100 mensen tegelijkertijd om 10 uur aankomen, ben je zowiezo pas om 12 uur een keer aan de beurt voor controle. Half uurtje later is echt geen ramp hoor. En wat je zegt: weigeren zullen ze je niet doen. Kijk, als je nou een half uur van tevoren er pas bent, okee, maar een trein later kan echt wel hoor.
Op woensdag 05 juni 2002 15:54 schreef calvobbes het volgende:
Voor Amerika moet je tegenwoordig 3 uur van tevoren aanwezig zijn. En volgens mij zijn ze daar wel redelijk streng in. Niet dat ze je dan nog kunnen weigeren maar ze stellen het niet op prijs denk ik
Terug zit je op Duivendrecht met 4 treinen richting Eindhoven een om .11u en .41u en (in de spits) om .19u en .49u
Vanuit A'dam CS weet ik dat de spitstreinen (.19 en .49) in de ochtendspits compleet uitgestorven zijn. Voordeel is dat op de heenreis de trein begint vanaf Eindhoven (de spitstrein (normale start soms al op Maastricht)) Als je op tijd bent stap je dus in in een compleet lege trein.
quote:Dat zou dan de intercity van 8.38 uur worden, dan zijn we tegen een uur of tien waar we zijn moeten.
Op woensdag 05 juni 2002 15:43 schreef Mike het volgende:[..]
Je zit toch net buiten de spits? Ik neem aan dat je rond 09:00 vertrekt thuis?
quote:Ik was vorige week vanwege files drie kwartier te laat (dus 2 uur en een kwartier voor vertrek naar New York)...was ik nog één van de eerste daar.
Op woensdag 05 juni 2002 15:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
Voor Amerika moet je tegenwoordig 3 uur van tevoren aanwezig zijn. En volgens mij zijn ze daar wel redelijk streng in. Niet dat ze je dan nog kunnen weigeren maar ze stellen het niet op prijs denk ik
Oftewel: het maakt weinig uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 05-06-2002 16:16]
quote:Power Unlimmited gelezen ????
Op woensdag 05 juni 2002 15:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
quote:Ook goedemiddag
Op woensdag 05 juni 2002 15:45 schreef donald_dick het volgende:[..]
aanstellen is ook een vak
quote:Vroeger (*kuch*) toen * DuchessX nog studeerde, heeft * DuchessX maar liefst 8 jaar met de trein gereisd
Op woensdag 05 juni 2002 15:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Reis je wel eens met de trein of is dit een vooroordeel?
Volgens mij valt het wel mee, vrijdagochtend is in ieder geval de meest rustige spits van de week. Alternatief is laten brengen en halen door vrienden of familie. Schipholtaxi's en -shuttles zijn voor 2 personen onbetaalbaar, heb daar ook wel eens naar geinformeerd toen ik een keertje om 5 uur 's ochtends op Schiphol moest zijn!
Dat is nu 3,5 half jaar geleden. Is er zoveel veranderd dan? Hoera, lang leve de NS!!!
quote:Lieve schat
Op woensdag 05 juni 2002 15:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Gewoon vroeg op het station van Den Bosch zijn, volgens mij wacht die trein daar wel effe en die zijn ontzettend lang, dus plaats zat, als ik me niet vergis. Rustig plaatsje zoeken.
Dan pas weer in Duivendrecht (dus niet Utrecht!!!!) overstappen. Meestal ook wel een rustige trein en dan nog een minuut of 10 naar Schiphol.Niet ideaal in de spits maar volgens mij de minst slechtste van de goedkope manieren!
ten eerste wonen wij in Eindhoven,
ten tweede is de trein die door Den Bosch komt de intercity vanuit Eindhoven
maar toch bedankt voor het meedenken
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ons toch zo graag in de trein wilt hebben? Worden jullie gesponsord door de NS?
quote:Nee, maar als je met de auto richting Schiphol wilt vanuit Eindhoven (en terug ook in de spits) mag je 3 uur extra uittrekken vanwege de files
Op woensdag 05 juni 2002 16:20 schreef DuchessX het volgende:[..]
Lieve schat
van me,
ten tweede is de trein die door Den Bosch komt de intercity vanuit Eindhovenmaar toch bedankt voor het meedenken
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ons toch zo graag in de trein wilt hebben?
Worden jullie gesponsord door de NS?
quote:Ja maar hun oma woont daar waarschijnlijk niet
Op woensdag 05 juni 2002 16:21 schreef mvt het volgende:
Als ik lange tijd naar het buitenland zou gaan wist ik het wel. ZOu ik hem bij mijn oma in de straat parkeren en de bus pakken naar Schiphol. (Badhoevedorp, 5-10 minuten met de bus naar Schiphol, bus stopt zo goed al voor de deur bij mijn oma) Maar zoals ik zei, die spitstreinen zijn meestal uitgestorven, vooral vrijdagochtend.
quote:Wrom via Duivendrecht als er een rechtstreekse IC naar Schiphol gaat vanuit EHVN? Overstappen zie ik niet echt zitten met 2 koffers en handbagage.
Op woensdag 05 juni 2002 16:00 schreef mvt het volgende:
08:26 Eindhoven 6 Hertogenbosch ('s) Intercity 3526 09:42 Duivendrecht 5
09:52 Duivendrecht 4 Schiphol Stoptrein 4326 10:05 Schiphol 6Terug zit je op Duivendrecht met 4 treinen richting Eindhoven een om .11u en .41u en (in de spits) om .19u en .49u
Vanuit A'dam CS weet ik dat de spitstreinen (.19 en .49) in de ochtendspits compleet uitgestorven zijn. Voordeel is dat op de heenreis de trein begint vanaf Eindhoven (de spitstrein (normale start soms al op Maastricht)) Als je op tijd bent stap je dus in in een compleet lege trein.
quote:Goed kijken, gaat geen een rechtstreeks vanuit eindhoven (www.ns.nl)
Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wrom via Duivendrecht als er een rechtstreekse IC naar Schiphol gaat vanuit EHVN? Overstappen zie ik niet echt zitten met 2 koffers en handbagage.
quote:Tja die files hé...daar zat ik dus ook al mee in mijn maag
Op woensdag 05 juni 2002 15:56 schreef Barb het volgende:[..]
Om nog maar te zwijgen van de files waar de taxi in terecht komt (om Eindhoven uit te komen, tussen E'hoven en Den Bosch, tussen Den Bosch en Utrecht en tussen Utrecht en A'dam). Spits op de weg duurt tot 11 uur, spits met de trein tot 9 uur.
Áls we met de trein gaan, moeten we dus de trein van 8.38 nemen, dan zijn we om 9.50 op Schiphol. En dan moet de trein dus niet ook vertraging hebben.
Of met de auto om 4 uur s'ochtends vertrekken en de files ontlopen.
quote:Oeh you lucky bastard!
Op woensdag 05 juni 2002 16:21 schreef mvt het volgende:
Als ik lange tijd naar het buitenland zou gaan wist ik het wel. ZOu ik hem bij mijn oma in de straat parkeren en de bus pakken naar Schiphol. (Badhoevedorp, 5-10 minuten met de bus naar Schiphol, bus stopt zo goed al voor de deur bij mijn oma) Maar zoals ik zei, die spitstreinen zijn meestal uitgestorven, vooral vrijdagochtend.
quote:Ik weet het
Op woensdag 05 juni 2002 16:22 schreef mvt het volgende:[..]
Nee, maar als je met de auto richting Schiphol wilt vanuit Eindhoven (en terug ook in de spits) mag je 3 uur extra uittrekken vanwege de files
Iemand nog een privé helikoptertje in de aanbieding misschien?
quote:Laat staan dát we een oma hébben
Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef Vampier het volgende:[..]
Ja maar hun oma woont daar waarschijnlijk niet
quote:Ligt aan de bestemming.....
Op woensdag 05 juni 2002 15:57 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ga je mee? Samen lachen?
quote:Hmmm wie weet
Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef mvt het volgende:
CITYHOPPER vanaf Eindhoven Airport een optie????
Heeft iemand wat handige urrels?
quote:Uhmm * calvobbes =
Op woensdag 05 juni 2002 16:20 schreef DuchessX het volgende:Lieve schat
van me,
ten tweede is de trein die door Den Bosch komt de intercity vanuit Eindhoven
Maar maakt voor het verhaal niks uit! Die trein rijd idd van Eindhoven naar Duivendrecht!
quote:Nee niet bijzonder, maar de trein is minder klote dan met een auto rijden!
Overigens vraag ik me af waarom iedereen ons toch zo graag in de trein wilt hebben?Worden jullie gesponsord door de NS?
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 05-06-2002 16:31]
quote:Eg nie??
Op woensdag 05 juni 2002 16:24 schreef mvt het volgende:[..]
Goed kijken, gaat geen een rechtstreeks vanuit eindhoven (www.ns.nl)
* DuchessX wordt nu echt oud dat ze zich zo vreselijk loopt te vergissen
quote:even zoeken : http://www.klm-exel.nl/
Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef mvt het volgende:
CITYHOPPER vanaf Eindhoven Airport een optie????
quote:
Eindhoven - Amsterdam AMS vanaf ¤ 86*Deze tarieven zijn exclusief luchthavenbelasting / prijswijzigingen voorbehouden. Informeer naar de voorwaarden. * Dit zijn add on vanaf-tarieven d.w.z. bij een doorverbinding vanaf Amsterdam met KLM, Northwest Airlines of andere alliantiepartners wanneer u de tickets gelijktijdig boekt. Ze kunnen variëren per eindbestemming en in een aantal gevallen (Noord-Amerika) zelfs voordeliger uitvallen.
Eindhoven V 08:08
Duivendrecht A 09:20
Duivendrecht V 09:28
Schiphol (Airport) A 09:40
quote:Da's ook een idee, 1e klas reizen, niet zo duur, minder druk.
Op woensdag 05 juni 2002 16:25 schreef Oom_Agent het volgende:
gewoon 1e klas met die trein.....daar zit niet veel in.(zul je net zien dat er een storing is)
Of met de auto om 4 uur s'ochtends vertrekken en de files ontlopen.
quote:Schiphol toch hé?
Op woensdag 05 juni 2002 16:29 schreef DrPurno het volgende:[..]
Ligt aan de bestemming.....
quote:Zelf autorijden is denk ik idd niet zo'n goed idee, veel te veel stress voor ons
Op woensdag 05 juni 2002 16:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
Uhmm * calvobbes =
![]()
Maar maakt voor het verhaal niks uit! Die trein rijd idd van Eindhoven naar Duivendrecht!
[..]Nee niet bijzonder, maar de trein is minder klote dan met een auto rijden!
quote:Nope!!
Op woensdag 05 juni 2002 16:30 schreef DuchessX het volgende:[..]
Eg nie??
* DuchessX wordt nu echt oud dat ze zich zo vreselijk loopt te vergissen
Gweoon Zoals Eerder Gezegd,
De Trein Naar Duivendrecht Station Nemen,
Dan Op Spoor 2 De Trein Naar Schiphol,
Vanaf Daar Is Het Maar 10 Minuutjes...
3 Haltes....
En Ik Kan Het Weten,
Want Ik Kom Vaak Vanaf Den Bosch Als Ik Richting Huis Ga!!!
quote:Oeh geweldig hoe jullie allemaal met ons meedenken!
Op woensdag 05 juni 2002 16:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Als ik jou was zou ik de trein van 08.08 nemen, die begint namelijk in Eindhoven en zit niet vol zoals die andere die uit Maastricht-Roermond komt.
Komen jullie ons ook uitzwaaien?
quote:* Qarinx geluksvogel is
Op woensdag 05 juni 2002 16:33 schreef Qarinx het volgende:
oe, ben ik blij dat ik 10 minuten met de auto van schiphol af woon
quote:oe...woon je op Schiphol
Op woensdag 05 juni 2002 16:34 schreef ZGZ het volgende:[..]
Nope!!
3 Haltes....En Ik Kan Het Weten,
quote:Uiteraard
Op woensdag 05 juni 2002 16:34 schreef DuchessX het volgende:[..]
Oeh geweldig hoe jullie allemaal met ons meedenken!
Komen jullie ons ook uitzwaaien?
quote:Als Je Nou Gewoon Helemaal Helamaal Eerste Wagon Gaat Zitten Zit Hij Ook Niet Vol!!
Als ik jou was zou ik de trein van 08.08 nemen, die begint namelijk in Eindhoven en zit niet vol zoals die andere die uit Maastricht-Roermond komt.
quote:Das niet de spitstrein, te zien aan de aankomsttijd op Duivendrecht is dat de normale trein vanuit Haarlem.(spitstrein komt daar aan om .10 en .40u ) Ik weet echter niet of die vanuit maastricht is of niet. Volgens mij is het het ene uur wel en het andere uur niet. Je moet die ik heb gegeven nemen of die van een half uur eerder (wel aan te raden)
quote:Hee lekker diertje van me
Op woensdag 05 juni 2002 16:34 schreef ZGZ het volgende:[..]
Nope!!
3 Haltes....En Ik Kan Het Weten,
* DuchessX heeft even overlegd met Juup© resultaat: Het idee van een eersteklaskaartje vinden wij tot nu toe erg geschikt.
quote:Nee Bij Qarinx!!!
Op woensdag 05 juni 2002 16:35 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
oe...woon je op Schiphol
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 16:33 schreef Qarinx het volgende:
oe, ben ik blij dat ik 10 minuten met de auto van schiphol af woon
quote:Met vlaggetjes, toeters en bellen?
Op woensdag 05 juni 2002 16:36 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
Uiteraard
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
Op woensdag 05 juni 2002 16:37 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hee lekker diertje van me
* DuchessX heeft even overlegd met Juup© resultaat: Het idee van een eersteklaskaartje vinden wij tot nu toe erg geschikt.
Gewoon 2e Klas Is Ook Goed!!
Je Komt Vanaf Eindhoven Dus Je Hebt Zitkeuze Genoeg!!!
Pas Vanaf Den Bosch Wordt Het Drukker,
En In Utrecht Helemaal!!
Dus No Spang!!!!!
En Ga Voor Zitten!!
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 16:37 schreef ZGZ het volgende:[..]
Je Kan Daar Zelfs Sex Hebben, Zoooooooo Rustig!!
Breng ons maar niet op ideeën hé!
quote:Hmm maar we moeten elf uur vliegen vanuit Amerika en komen sochtends heel vroeg aan. Dan zouden we moeten rijden als we erg moe zijn plus dat het spitsuur is...kweenie...
Op woensdag 05 juni 2002 16:38 schreef Qarinx het volgende:
Wat ik zou doen als ik jullie was is hem op P3 (lang parkeren neer zetten) om de tien minuten komt daar een bus, en die zet je zo voor de vertrekhallen af.. het is niet echt goedkoop.. maar als je thuis komt, kan je wel gelijk met de auto naar huis.. dat lijkt me een stuk relaxter dan 2 uur in de trein zitten..en sjouwen met je koffer..
quote:woops, valse info, 8:08 u begint WEL vanaf Eindhoven en niet zoals ik dacht vanaf Maastricht. Die van 8:08 maar doen.
Op woensdag 05 juni 2002 16:37 schreef mvt het volgende:[..]
Das niet de spitstrein, te zien aan de aankomsttijd op Duivendrecht is dat de normale trein vanuit Haarlem.(spitstrein komt daar aan om .10 en .40u ) Ik weet echter niet of die vanuit maastricht is of niet. Volgens mij is het het ene uur wel en het andere uur niet. Je moet die ik heb gegeven nemen of die van een half uur eerder (wel aan te raden)
Zou trouwens toch ff KLM bellen voor die vliegtocht vanaf Eindhoven. KAn je waarschijnlijk nog korting krijgen en heb je daar al ingecheckt en kan je daarnaartoe gebracht worden
quote:Doe Maar!!
Op woensdag 05 juni 2002 16:39 schreef DuchessX het volgende:[..]
Breng ons maar niet op ideeën hé!
Is Leuk!!
quote:Ik zit hier met een aankomstbord van Duivendrecht voor me neus......
Op woensdag 05 juni 2002 16:43 schreef mvt het volgende:[..]
woops, valse info, 8:08 u begint WEL vanaf Eindhoven en niet zoals ik dacht vanaf Maastricht. Die van 8:08 maar doen.
Wel duits.. NS heeft geen aankomstborden op de site.
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftsel.exe/dn
Halt Duivendrecht ab 09.00....
quote:Problem solved!
Op woensdag 05 juni 2002 09:11 schreef DuchessX het volgende:
Wie heeft er de gouden tip voor ons wat betreft vervoer naar en van Schiphol wanneer wij op vakantie gaan?Wat zijn de kosten?
Mijn ouders brengen ons, Juup©s ouders halen ons!
Ondanks dat ze dan alle vier minimaal een uur extra rijtijd hebben
Goed geregeld of niet?
quote:Perfect!! Als je compleet gaar uit dat vliegtuig komt wil je echt niet meer met zo'n gare (een omwegmakende) schiphol taxi zitten of in de trein.
Op zondag 11 augustus 2002 23:50 schreef DuchessX het volgende:[..]
Problem solved!
Ondanks dat ze dan alle vier minimaal een uur extra rijtijd hebbenGoed geregeld of niet?
Ik hoop dat ik jullie nog een etentje kan aanbieden
Ga naar Eindhoven airport, stap daar in de City-hopper naar Schiphol en je landt 30 minuten later op onze nationale luchthaven. Kosten 100 euro p.p. voor een retourtje.
quote:Wij ook
Op maandag 12 augustus 2002 00:24 schreef Vampier het volgende:[..]
Ik hoop dat ik jullie nog een etentje kan aanbieden
quote:Nu is het gratis
Op maandag 12 augustus 2002 01:54 schreef ABC-tje het volgende:
Beste manier?Ga naar Eindhoven airport, stap daar in de City-hopper naar Schiphol en je landt 30 minuten later op onze nationale luchthaven. Kosten 100 euro p.p. voor een retourtje.
quote:Stelletje Nederlanders
Op maandag 12 augustus 2002 08:56 schreef Juup© het volgende:[..]
Nu is het gratis
Ik ga zaterdag vrienden ophalen die 3 weken naar amerika zijn geweest, is toch hartstikke leuk !!!
quote:Dat gaat dan sowieso flink geld kosten. Dat was ook het geval met het ban faillissement Swissair/Sabena.
Op donderdag 15 augustus 2002 01:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hopen dat een andere maatschappij de vluchten overneemt...
quote:Ga daar maar niet vanuit op zo'n lange vliegreis.. een reisje van 2 uur kunnen ze al niet op tijd laten landen, laat staan een reis van 11 uur!
Op woensdag 05 juni 2002 15:33 schreef DuchessX het volgende:[..]
We komen om zeven uur of half acht 'smorgens aan
Wind mee, wind tegen, vertragingen, banen vol etc etc.
Gewoon trein.
quote:Beste mevrouw DuchessX en Dhr. Juup©.
Op donderdag 15 augustus 2002 01:44 schreef Halinalle het volgende:
Ik hoop voor jullie dat de rit naar Schiphol daadwerkelijk nog noodzakelijk is.Zie United Airlines waarschuwt voor faillissement.
We hebben zojuist contact gehad met Travel Trend. Het is inderdaad zo dat United Airlines problemen heeft. Op het moment hebben ze 7000 banen geschrapt.
Op dit moment is het zo dat de vluchten voor die periode gewoon gepland staan en ook doorgaan. Mocht het nou zijn dat de vluchten door deze problemen geschrapt worden, dan gaat Travel Trend zoeken naar een alternatief.
Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen.
Met vriendelijk groet,
Xxxxxxx Xxxxxxxxx
Reisburo van Gerwen
=====================
Gelukkig geen probleem
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 01:54 schreef ABC-tje het volgende:
Beste manier?Ga naar Eindhoven airport, stap daar in de City-hopper naar Schiphol en je landt 30 minuten later op onze nationale luchthaven. Kosten 100 euro p.p. voor een retourtje.
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 02:33 schreef motown het volgende:
Zuidtangent(mits je in de buurt van een ZT-station woont, natuurlijk)
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 01:48 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen (te lui) maar vind een vriend die jullie haalt en brengt.Ik ga zaterdag vrienden ophalen die 3 weken naar amerika zijn geweest, is toch hartstikke leuk !!!
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 08:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
trein en als het op een rare tijd is met de schiphol taxi
quote:Bedankt lieffies voor het meedenken, maar het is al opgelost
Op donderdag 15 augustus 2002 11:52 schreef MoJo het volgende:[..]
Ga daar maar niet vanuit op zo'n lange vliegreis.. een reisje van 2 uur kunnen ze al niet op tijd laten landen, laat staan een reis van 11 uur!
Wind mee, wind tegen, vertragingen, banen vol etc etc.
Gewoon trein.
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 23:50 schreef DuchessX het volgende:[..]
Problem solved!
Ondanks dat ze dan alle vier minimaal een uur extra rijtijd hebbenGoed geregeld of niet?
Gewoon met de auto en dan in de duurste parkeer garage gaan staan (minst ver lopen).
Als je dan weer terugkomt vlak achter iemand aanrijden bij de slagboom en je stond dus gratis .
Dit kon zo, weet niet of ze hier al iets tegen gedaan hebben (dikke drempels plaatsen, camera's).
quote:Ik zou m'n auto niet graag op lang parkeren zetten daar. Tenzij de Schipholdirectie (of de directie van die parkeerplaats, als dat een andere is) stelt dat de auto daar veilig staat, en dat ze schade vergoeden in geval van inbraak ofzo. En dat doen ze vast niet.
Op donderdag 15 augustus 2002 16:17 schreef MIC77 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is mou heb geen zin om 5 pagina's door te spitten:Gewoon met de auto en dan in de duurste parkeer garage gaan staan (minst ver lopen).
Als je dan weer terugkomt vlak achter iemand aanrijden bij de slagboom en je stond dus gratis.
Dit kon zo, weet niet of ze hier al iets tegen gedaan hebben (dikke drempels plaatsen, camera's).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |