Wat zijn de kosten?
* DuchessX is eik op zoek naar de Schipholtaxi, een speciale service maar vindt op i-net enkel dure maatschappijen...¤169 ja daaaaaaag
quote:Ja maar niet met een zooi koffers en tijdens de spits, want dat is nou net de tijd dat wij naar huis komen
Op woensdag 05 juni 2002 09:12 schreef Koos23 het volgende:
trein = ideaalVlieg je met KLM? Kan je gratis met de trein.
quote:We vliegen United Airlines.
Op woensdag 05 juni 2002 09:12 schreef Koos23 het volgende:
trein = ideaalVlieg je met KLM? Kan je gratis met de trein.
We vertrekken vrijdagmidadg om 13.00. Dan zouden we dus in de spits met de koffers en de handbagage in de trein moeten. Lijkt mij eigenlijk niet zo geweldig.
Laten brengen/halen door vrienden misschien?
Zelf gaan we altijd op "lang parkeren" staan, maar dat is ook vrij aan de prijs.
quote:Dan ga je eerst nog effe een kop koffie drinken ofzo als je bent geland!
Op woensdag 05 juni 2002 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]Ja maar niet met een zooi koffers en tijdens de spits, want dat is nou net de tijd dat wij naar huis komen
quote:Da's weer wel waar.
Op woensdag 05 juni 2002 09:13 schreef StefanFM het volgende:
trein? je bent wel meteen in centrum schiphol...
Maar we moeten drie uur vantevoren daar zijn, dus om 10.00. dat betekent dat we de trein van half 9 moeten nemen (Ehvn -A'dam). En wie zitten om die tijd allemaal in de trein gepropt...? Juist...
quote:Ouders of schoonouders lief aankijken?
Op woensdag 05 juni 2002 09:16 schreef DuchessX het volgende:[..]
Da's weer wel waar.
Maar we moeten drie uur vantevoren daar zijn, dus om 10.00. dat betekent dat we de trein van half 9 moeten nemen (Ehvn -A'dam). En wie zitten om die tijd allemaal in de trein gepropt...? Juist...
quote:Hmmm...
Op woensdag 05 juni 2002 09:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan ga je eerst nog effe een kop koffie drinken ofzo als je bent geland!
Er is toch ook zo'n ophaalservice die je moet delen met andere mensen, maar die niet zo prijzig is??
ecl.
quote:Hm jah daar kan ik me wel iets bij voorstellen... Jullie vertrekken wat dat betreft dan wel op rottijden! Anders is de trein echt ideaal!
Op woensdag 05 juni 2002 09:17 schreef DuchessX het volgende:Hmmm...
maar naar elf uur vliegen wil ik eigenlijk zo snel mogelijk naar huis...
quote:Trein. Simpel. Stopt IN de luchthaven... (eronder dan
Op woensdag 05 juni 2002 09:11 schreef DuchessX het volgende:
Wie heeft er de gouden tip voor ons wat betreft vervoer naar en van Schiphol wanneer wij op vakantie gaan?Wat zijn de kosten?
* DuchessX is eik op zoek naar de Schipholtaxi, een speciale service maar vindt op i-net enkel dure maatschappijen...¤169 ja daaaaaaag
quote:Valt hartstikke mee....
Op woensdag 05 juni 2002 09:15 schreef DuchessX het volgende:[..]
We vliegen United Airlines.
We vertrekken vrijdagmidadg om 13.00. Dan zouden we dus in de spits met de koffers en de handbagage in de trein moeten. Lijkt mij eigenlijk niet zo geweldig.
Ik pak de trein vanaf EHV en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik niet kan zitten.
Terug is het helemaal rustig
en heen stappen er toch een hoop bij Den Bosch uit
treinen is makkelijk en snelst
Door je ouders laten brengen is ook een TOP-optie
1) nix lang parkeren
2) ze zijn altijd ruim optijd
3) waarom moeilijk doen
Overleg nog eens met het reisbureau.
In 1997 of 1998 ben ik ook eens met de Schipholtaxi naar het vliegveld gegaan. De kosten waren destijds 75 gulden per persoon.
Je wordt met een busje opgehaald, dus ruimte zat.
Echter was het wel zo dat je dan wel met meerdere mensen naar het vliegveld gaat (maximaal een man of 8 dacht ik).
Voor mij was het destijds de ideale oplossing, als je de kleine ongemakken voor lief neemt (geen rechtstreekse verbinding, geen privevervoer).
Ik denk dat jullie prijzen hebben gezien van 'normale' taxi's. Dit heeft natuurlijk wel iets extra's, maar daar is de prijs dan ook naar.
In ieder geval wens ik jullie veel succes.
quote:Dan heb jij blijkbaar geluk gehad. Heb het toch vaak meegemaakt en is dikke ellende.
Op woensdag 05 juni 2002 09:35 schreef charissa het volgende:[..]
Valt hartstikke mee....
(moet er wel 1 gaan rechtstreeks ) ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |