Tegenwoordig prima mogelijk, met zo een USB fleshlightquote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
hopen dat iemand via internet je wilt neuken
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Sosha het volgende:
[..]
Grapje zeker?Anders: epic fail. Ontmaagt met een t is de enige juiste vorm. Het gaat hier namelijk niet om een voltooid deelwoord hè
Precies en zo hoort het. Het toegeven tenminste, zo verschrikkelijk is het ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik gaf mijn fout tenminste nog toe.Geloof me, ik vind het echt verschrikkelijk.
Ik als taalnazi vind van welquote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Precies en zo hoort het. Het toegeven tenminste, zo verschrikkelijk is het ook niet.
Ik ben happy bezet, sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke, ik voel met je mee dan.
OT: Neuken?
jij bent echt zo een verschrikkelijke faalhaasquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij bent echt zo een verschrikkelijke faalhaas
`quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Sosha het volgende:
Mooi is dat, anderen verkeerd verbeteren en uitschelden... En vervolgens zeggen dat het allemaal niets uitmaakt
[..]Snif
Ik heb nu wel behoefte aan een internet white knight.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Sosha het volgende:
[..]Snif
Pech voor jou dus.quote:
Ik zeik je zo nog harder afquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Sosha het volgende:
Mooi is dat, anderen verkeerd verbeteren en uitschelden... En vervolgens zeggen dat het allemaal niets uitmaakt
[..]Snif
En ik vond jou eigenlijk automatisch lief omdat mijn vriend ook Michiel heetquote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zeik je zo nog harder afKomen ze vast wel.
Zie hier het verwrongen wrak dat de vrouwelijke psyche heet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Sosha het volgende:
[..]
En ik vond jou eigenlijk automatisch lief omdat mijn vriend ook Michiel heet
Ja echt VERSCHRIKKELIJK!!!!!! het leven heeft geen zin meer !!!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ontknaapservicequote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Filosofisch het volgende:
Mensen die ontmaagt zeggen ipv ontmaagd en claimen geen knaap meer te zijn!!
Misschien moet je ons wat minder serieus nemen om ons serieus te kunnen nemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:27 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Zie hier het verwrongen wrak dat de vrouwelijke psyche heet.
Ik zou jullie zó graag als rationeel en gelijkwaardig beschouwen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |