Sowieso zij die niet kunnen schrijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef ZodiaX het volgende:
Lijkt mij dat white knights meer hunzelf zijn op het internet. En internet tough guys meer een act opzetten.
Dus tja, wie zijn er nu zieliger?
Grapje zeker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ontmaagt schrijf je met een d (dus ontmaagd).
Neuken?
Edit: met dt in dit geval
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
wil jij me zoen-ontmaagten via fok?
white knights omdat ze de valse hoop hebben dat ze meiden neuken terwijl ze zich elke nacht huilend in slaap rukkenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef ZodiaX het volgende:
Lijkt mij dat white knights meer hunzelf zijn op het internet. En internet tough guys meer een act opzetten.
Dus tja, wie zijn er nu zieliger?
Say what?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Sosha het volgende:
[..]
Grapje zeker?Anders: epic fail. Ontmaagt met een t is de enige juiste vorm. Het gaat hier namelijk niet om een voltooid deelwoord hè
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
white knights omdat ze de valse hoop hebben dat ze meiden neuken terwijl ze zich elke nacht huilend in slaap rukken![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Say what?
Ontmaagt is sowieso onmogelijk aangezien de volledige werkwoordsvorm ontmaagden en niet ontmagen is. Daarbij komt dat het geen voltooid deelwoord is. Ik vergeef het je hoor.
dat doen white knights inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
hopen dat iemand via internet je wilt neuken
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef Sosha het volgende:
[..]Oh mijn God. Ik ga me even diep schamen.
Ik heb volgens mij nog nooit eerder in mijn leven een spelfout gemaakt in een werkwoord
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ontmaagt met een t is de enige juiste vorm.
Ga terug naar school, JETZT!!!@@#!!#@quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Say what?
Ontmaagt is sowieso onmogelijk aangezien de volledige werkwoordsvorm ontmaagden en niet ontmagen is. Daarbij komt dat het geen voltooid deelwoord is. Ik vergeef het je hoor.
Inderdaad t op het eind, maar dan is het wel ontmaagdt.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Ga terug naar school, JETZT!!!@@#!!#@
Zin: "ik hoop via fok iemand te leren kennen die mij zoen-ontmaagt" ... hier hoort gewoon een T op het eind, dwaas. Er is nog iets ergers als een taalnazi, een taalnazi die HET ZELF NIET WEET.
Ik ben trouwens heul geen taalnazi het was helemaal niet zo serieus bedoeld.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ontmaagt schrijf je met een d (dus ontmaagd).
Neuken?
Edit: met dt in dit geval
Nee, je zal het ook nooit worden, want je hebt het weer fout, met je dt.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Inderdaad t op het eind, maar dan is het wel ontmaagdt.
[..]
Ik ben trouwens heul geen taalnazi het was helemaal niet zo serieus bedoeld.
Ga jij maar lekker mensen ontmagen dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, je zal het ook nooit worden, want je hebt het weer fout, met je dt.
Ja ja, wrijf het er maar inquote:
Haha, zit jij hier nou mensen proberen af te zeiken?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Zin: "ik hoop via fok iemand te leren kennen die mij zoen-ontmaagt" ... hier hoort gewoon een T op het eind, dwaas. Er is nog iets ergers als een taalnazi, een taalnazi die HET ZELF NIET WEET.Was de zin "ik ben zojuist ontmaagd", dan is het met een D, maar het is hetzelfde als "ik hoop dat iemand mij ontmaagt". Fucking illiterate fools.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Zin: "ik hoop via fok iemand te leren kennen die mij zoen-ontmaagt" ... hier hoort gewoon een T op het eind, dwaas. Er is nog iets ergers als een taalnazi, een taalnazi die HET ZELF NIET WEET.Was de zin "ik ben zojuist ontmaagd", dan is het met een D, maar het is hetzelfde als "ik hoop dat iemand mij ontmaagt". Fucking illiterate fools.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef Michielos het volgende:
er zijn er i.i.g. fucking veel van hier op fok
Ook niet even toegeven dat je fout zat ofzo. Eerst zulke taal uitslaan en dan niks meer zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik gaf mijn fout tenminste nog toe.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ook niet even toegeven dat je fout zat ofzo. Eerst zulke taal uitslaan en dan niks meer zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |