Dit dus. Ergste Limburgse uitdrukking ooit. Helaas de hele dag aan moeten horen. WTF is er mis met "Fijne jaarwisseling"quote:Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef Gezicht het volgende:
Wat een kutuitspraak vind ik dat toch.
Waarom zou je elkaar een fijne jaarwisseling wensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit dus. Ergste Limburgse uitdrukking ooit. Helaas de hele dag aan moeten horen. WTF is er mis met "Fijne jaarwisseling"
Omdat ik gvd in de horeca werk en ik aardig moet doen voor mijn geld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom zou je elkaar een fijne jaarwisseling wensenHet is maar een getalletje dat verandert.
Wel een goede rede overigens om keihard te zuipen.
Sja, da's een keuze hèquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat ik gvd in de horeca werk en ik aardig moet doen voor mijn geld.
Same here. Nu nog de opleiding binnen komen (selectie)quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sja, da's een keuze hè
Ik ben slechts een simpele fabrieksarbeider. Binnenkort maar weer eens de studie oppikken. Momenteel werk ik zwaar beneden mijn niveau.
Ik nu gelukkig ook niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat had ik gelukkig nooit, als vulploegmedewerker
Ik zeg altijd dankjewel, insgelijksquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef Joysa het volgende:
En denk je dat klanten het me terug wensen? Neuh, ze zeggen alleen dankje..
En The Pitcher - Fusion Yearmix 2010quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dankjewel, insgelijks
Jij luistert trouwens ook hardstyle hè? Download eens even hééél snel Avio podcast 12. Heldenset.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |