het is geen DUS neukt ze maar buiten de deur...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Silenus het volgende:
TS, je mag best de waarheid tegen je vriendin zeggen hoor. Dat je dit goedpraat zegt genoeg.
In deze samenleving zijn al genoeg 'grijzemuisjes' (wijven) die een vent nemen die alles voor ze betaalt, zo'n lieve betrouwbare lobbes. Helaas niet spannend en cool, DUS neukt ze maar de spannende en coole kerels buiten de deur.
Geen genade voor die bitch. Ik heb buiten die kerel het meest medelijden met die drie kids.
Jij bent de saaie echtgenoot in kwestie?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarschijnlijk is het voor alle betrokkenen beter als ik hier inhoudelijk nou eens niets over zeg.
Dat haar vriendin geen andere keus had. Ze moet aan haar kinderen denken, ze heeft anders geen geld dus kan ze de kinderen neits bieden maar omdat ze zo ongelukkig is, dit vreemdgaan de enige juiste beslissing is.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
Maar TS, wat wil je nou eigenlijk van ons horen?
Ze heeft het er moeilijk mee dat ze meerdere malen, bewust, haar benen heeft gespreid? Nou nou...heb idd veel medelijden met haar.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is geen DUS neukt ze maar buiten de deur...
Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.
En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Waar geef je haar niet de schuld? En is het niet gewoon zo dat er al echt problemen zijn die volledig haar verantwoordelijkheid zijn?
Dat ze het hem niet vertelt is wat mij betreft gewoon een extra regel op haar 'strafblad'. Ik snap dan ook niet waarom je haar aanraadt haar mond te houden. Zou je dat gegeven dezelfde omstandigheden zelf ook doen?
bekijk het eens andersom. Stel jij krijgt te horen dat jou vriend dit bij jou geflikt heeft maar nooit iets gezegt heeft omdat het jou anders pijn zou doen. Zou je dan ook begripvol zijn omdat hij het er echt moeilijk mee heeft?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.
En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
Het maakt haar geen zak uit wat hij hierin vindt , eerst zelf vreemd blijven gaan en als je daar gewetensproblemen mee krijgt het voor troost aan je partner vertellen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ze heeft het er moeilijk mee? Ze verdient echt niet beter! En nee, daar is niets bekrompen aan. Intussen wring jij je in tamelijk idiote bochten om nog enige sympathie voor haar op te brengen. Sorry, maar ik vind dat niks minder dan walgelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nou, ik zou geen relatie willen met iemand met zo'n instelling.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Ik niet nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Molurus het volgende:
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?
Dat kan je beter jezelf afvragen met wat voor lui je omgaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Oh ja, het overviel haar, ze kon er die keer niets aan doen, dus neukt ze maar elke week met hemquote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.
Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
Dit zijn wijze woorden. TS lees en leer.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.
Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.
Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.
Kortom, de slachtoffers in dit verhaal:
* Saaie drol máár goede burger wiens leven op punt van instorten staat.
* Drie kinderen die ouders hebben met verstandshuwelijk
* De maatschappij
De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.
TS, aan jou om haar dit even te vertellen.
Dan moet ze godverdomme d'r bek opentrekken, want daar heeft ze blijkbaar bij andere kerels geen problemen mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Baasquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.
Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.
Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.
* De maatschappij
De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.
En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Eclaire84 het volgende:
Wat een achterbakse kuthoeren zijn er toch op deze wereld. Niet denken aan je kinderen, niet denken aan je jarenlange huwelijk...nee alleen denken aan een dikke lul in je kutje.
Silenusquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
* De maatschappij
Enige waar ze van houdt is zijn portomonee.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...
ja wat heeft ze het zwaar. fuck zeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.
Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |