abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 18:19:15 #51
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90639551
Waarschijnlijk is het voor alle betrokkenen beter als ik hier inhoudelijk nou eens niets over zeg.
pi_90639607
quote:
Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Silenus het volgende:
TS, je mag best de waarheid tegen je vriendin zeggen hoor. Dat je dit goedpraat zegt genoeg.

In deze samenleving zijn al genoeg 'grijzemuisjes' (wijven) die een vent nemen die alles voor ze betaalt, zo'n lieve betrouwbare lobbes. Helaas niet spannend en cool, DUS neukt ze maar de spannende en coole kerels buiten de deur.

Geen genade voor die bitch. Ik heb buiten die kerel het meest medelijden met die drie kids.
het is geen DUS neukt ze maar buiten de deur...
Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.

En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:20:54 #53
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90639626
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarschijnlijk is het voor alle betrokkenen beter als ik hier inhoudelijk nou eens niets over zeg.
Jij bent de saaie echtgenoot in kwestie?
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  donderdag 30 december 2010 @ 18:21:06 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90639633
Waarom heeft jou vriendin jou er eigenlijk bij betrokken? Afgezien van het feit dat dit een prive kwestie is zit jij nu met de gedeelde last op je schouders. Lekker is dat. Kan jij nog een leuk gesprek met die man en haar voeren als je eens langs gaat terwijl je dit weet?

quote:
5s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
Maar TS, wat wil je nou eigenlijk van ons horen?
Dat haar vriendin geen andere keus had. Ze moet aan haar kinderen denken, ze heeft anders geen geld dus kan ze de kinderen neits bieden maar omdat ze zo ongelukkig is, dit vreemdgaan de enige juiste beslissing is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 30 december 2010 @ 18:21:58 #55
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90639674
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.

En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
Ze heeft het er moeilijk mee dat ze meerdere malen, bewust, haar benen heeft gespreid? Nou nou...heb idd veel medelijden met haar.
pi_90639689
Je vriendin is een hoer en een slechte moeder als voorbeeld. Wees er maar trots hoe zij haar man financieel uitbuit en door te zeggen dat ze moet zwijgen tegen haar man. :r

Haar man heeft het recht om het te weten als hij voor haar zorgt. Man zorgt dat haar en de kinderen niets te kort komen en terwijl hij hard werkt om zijn vrouw en kinderen te onderhouden ligt mevrouw met haar benen wijd bij een andere vent. Nee, een mooie moeder of echtgenoot is dat.

Leuk dat haar kinderen het ooit wel achteraf te weten komen door praatjes dat hun moeder een hoer is die met andere man(nen) sleept, maar toch nog bij hun vader bleef voor het geld en zogenaamd de kinderen. Geen andere woorden heb ik daarvoor over dan schandelijk en walgelijk. :r

En doordat jij haar vertelt het te verzwijgen ben jij net zo'n smerig achterbaks wijf. :r
Het is namelijk beter dat zij het nu zo snel mogelijk vertelt, want dan is er misschien nog is te lijmen als haar man zeer vergevend is. Als hij er zelf achter komt of zij het pas na een paar gaat vertellen is schade veel groter.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:23:00 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90639712
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.

Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.

Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.

Kortom, de slachtoffers in dit verhaal:
* Saaie drol máár goede burger wiens leven op punt van instorten staat.
* Drie kinderen die ouders hebben met verstandshuwelijk
* De maatschappij

De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.

TS, aan jou om haar dit even te vertellen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90639718
quote:
Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waar geef je haar niet de schuld? En is het niet gewoon zo dat er al echt problemen zijn die volledig haar verantwoordelijkheid zijn?

Dat ze het hem niet vertelt is wat mij betreft gewoon een extra regel op haar 'strafblad'. Ik snap dan ook niet waarom je haar aanraadt haar mond te houden. Zou je dat gegeven dezelfde omstandigheden zelf ook doen?
ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:23:12 #59
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90639724
quote:

[..]

bekijk het eens andersom. Stel jij krijgt te horen dat jou vriend dit bij jou geflikt heeft maar nooit iets gezegt heeft omdat het jou anders pijn zou doen. Zou je dan ook begripvol zijn omdat hij het er echt moeilijk mee heeft?
pi_90639727
quote:

[..]

Het maakt haar geen zak uit wat hij hierin vindt , eerst zelf vreemd blijven gaan en als je daar gewetensproblemen mee krijgt het voor troost aan je partner vertellen ?

In welke wereld leef jij ?
pi_90639743
Ik zie geen enkele reden waarom ze het haar man zou opbiechten. Dat doe je alleen maar met de egoïstische motivatie om van je eigen schuldgevoel af te komen, waarbij even vergeten wordt dat de echtgenoot opgezadeld wordt met een ontzettend kutgevoel en geschaad vertrouwen wat misschien wel nooit meer goed komt. Als je stoer genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook stoer genoeg zijn om het schuldgevoel zelf te dragen.

Of ze er nu mee stopt of mee doorgaat, vertellen is nooit een optie als je het leuk wilt houden.
pi_90639768
quote:

[..]

Ze heeft het er moeilijk mee? Ze verdient echt niet beter! En nee, daar is niets bekrompen aan. Intussen wring jij je in tamelijk idiote bochten om nog enige sympathie voor haar op te brengen. Sorry, maar ik vind dat niks minder dan walgelijk.

quote:
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Molurus op 30-12-2010 18:34:22 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90639799
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Nou, ik zou geen relatie willen met iemand met zo'n instelling.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90639814
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Molurus het volgende:
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?
Ik niet nee.

Als je het eenmaal weet wil je het natuurlijk niet meer niet-weten, dan is het niet meer terug te draaien. Maar tot die tijd: ignorance is bliss.
pi_90639818
quote:

[..]

Dat kan je beter jezelf afvragen met wat voor lui je omgaat. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 december 2010 @ 18:26:48 #66
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_90639837
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.

Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.

Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
Oh ja, het overviel haar, ze kon er die keer niets aan doen, dus neukt ze maar elke week met hem :')
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  donderdag 30 december 2010 @ 18:28:10 #67
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90639889
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.

Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.

Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.

* De maatschappij

De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.

Dit zijn wijze woorden. TS lees en leer.
pi_90639893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dan moet ze godverdomme d'r bek opentrekken, want daar heeft ze blijkbaar bij andere kerels geen problemen mee.

Als je zo de man behandelt die zijn ex voor je verlaat, keihard werkt voor jou en je drie kinderen, mag je van mijn part op straat belanden en aan de crack raken.
pi_90639984
quote:

* De maatschappij

Baas _O_

w/
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 december 2010 @ 18:30:51 #70
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90640008
Wat een achterbakse kuthoeren zijn er toch op deze wereld. Niet denken aan je kinderen, niet denken aan je jarenlange huwelijk...nee alleen denken aan een dikke lul in je kutje.

Mensen met de realiteitszin van een baviaan.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:31:44 #71
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90640045
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Eclaire84 het volgende:
Wat een achterbakse kuthoeren zijn er toch op deze wereld. Niet denken aan je kinderen, niet denken aan je jarenlange huwelijk...nee alleen denken aan een dikke lul in je kutje.
En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...
pi_90640080
Vreemdgaan is echt een big NONO :r :N
  Moderator donderdag 30 december 2010 @ 18:33:13 #73
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_90640114
quote:

* De maatschappij

Silenus _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:33:32 #74
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90640129
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...
Enige waar ze van houdt is zijn portomonee.
pi_90640146
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.

Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.

Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
ja wat heeft ze het zwaar. fuck zeg. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')