abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 18:01:59 #26
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90638802
quote:
9s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Re het volgende:
dus dat ze vreemd gaat is eigenlijk de schuld van de man als ik je zo moet geloven
non or less.. :O
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
pi_90638809
Erg triest en omdat mevrouw het zo moeilijk vindt dat ze op een vreemde pik is gevallen ook nog even het leven verwoesten van de man die haar voedt?

Kuthoeren zijn het ! (bijna) allemaal !
  donderdag 30 december 2010 @ 18:02:30 #28
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90638820
Dus je vriendin gebruikt haar man voor het geld etc. Maar echt van veel passie is er geen praten en ze passen in jou ogen niet geweldig bij elkaar. Echter omdat er kinderen in het spel zijn en zij geen baan heeft blijft ze bij hem, met iemand er naast.
Ergens heeft hij toch het recht dit te weten? Zoals je zelf al aan geeft het huwelijk werkt toch niet zo goed, ik neem ook aan dat je hem niet zo mag (je noemt hem immers saai). Als ze er niet mee willen stoppen dan moeten ze het huwelijk redden, dit doe je niet door stieken er een 2e man bij te hebben.... En anders is kappen misschien toch echt een beter idee...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90638900
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een vriendin die nu 12 jaar getrouwd is met een vrij saaie man.
Ze lijken van een afstandje totaal niet bij elkaar te passen.
Hij is netjes, zij een schoot, zij gaat graag uit, hij niet, zij is heel sociaal, als het aan hem lag, zou hij alleen collega's zien.

Ze houden veel van elkaar, maar er mist al een hele tijd iets.
Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.

Nu heeft mijn vriendin een tijdje geleden een man ontmoet waar ze eens in de week ongeveer seks mee heeft. Ze voelt zich tot hem aangetrokken, maar zou nooit een relatie met hem beginnen verder.
Alleen heeft ze last van schuldgevoel en wil ze het opbiechten aan haar man.
Ik heb gezegd dat me dat niet zó slim lijkt, hij weet nu van niks en t is ok verder. Heb haar aangeraden te stoppen (dat wil ze ook wel, maar vindt t moeilijk) en niets te vertellen omdat hij niet een type is dat zich er overheen zou zetten en zij hem absoluut niet kwijt wil.
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.

Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
Ik quote de OP even in zn geheel voor het geval deze zo weg wordt ge-edit ivm reacties buiten het verwachtingspatroon. :7
For great justice!
  donderdag 30 december 2010 @ 18:05:37 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90638944
TS, je mag best de waarheid tegen je vriendin zeggen hoor. Dat je dit goedpraat zegt genoeg.

In deze samenleving zijn al genoeg 'grijzemuisjes' (wijven) die een vent nemen die alles voor ze betaalt, zo'n lieve betrouwbare lobbes. Helaas niet spannend en cool, DUS neukt ze maar de spannende en coole kerels buiten de deur.

Geen genade voor die bitch. Ik heb buiten die kerel het meest medelijden met die drie kids.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 december 2010 @ 18:06:35 #31
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90638984
quote:
6s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik quote de OP even in zn geheel voor het geval deze zo weg wordt ge-edit ivm reacties buiten het verwachtingspatroon. :7
Scherp !
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
pi_90638988
Ik hoop dat het uitkomt en dat die vent van haar d'r keihard op straat stampt zonder opleiding, baan of enig verstand.
pi_90639061
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Silenus het volgende:
Ik moest lachen om het woord 'vroendin'. :@ Maar ontopic.

Haar (overigens erg saaie) man is veel te goed voor haar. Hij onderhoudt haar, en mede daarom zal ze hem nooit verlaten, denk ik. Anders zit ze in de shit.

Let's admit it, je vriendin is een kutwijf. Sorry.
Dit dus, ondankbare wijven :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90639147
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.

Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.

Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
Sneu voor haar? :r !!!!

Laat het maar lekker opbiechten, scheiden, en dat híj de voogdij krijgt.

Wat een smerige slet zeg :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90639245
Ik geef niemand de.schuld. ik vind het voor hem ook erg, maar de redenatie is dat hij het nu niet weet. Als hij het wel weet, krijgt hij er pas ècht problemen mee.
Het is een lieve, zorgzame, loyale man. (die bij zijn ex weg is gegaan voor mijn vriendin)
Ik wil alleen maar zeggen dat er twee partijen zijn waarvoor dit een moeilijke situatie is. Waarvan zij op dit moment (nu hij niets weet) degene is met de meeste problemen.

Er zijn meer kanten aan elk verhaal, waarom alleen naar dat van hem willen kijken? Zeker op dit moment, nu hij nog niet eens een verhaal heeft.
pi_90639254
Even een samenvatting dan maar:

Man doet alles zorgt voor huis en inkomen, wijf neukt een andere man, vervolgens is het de schuld van de man omdat hij haar nooit passie gaf? En jij vind dit redelijk oké omdat ze zo lief en zorgzaam is :')???
  donderdag 30 december 2010 @ 18:12:37 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90639260

[ Bericht 100% gewijzigd door Keep_Walking op 30-12-2010 18:12:55 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90639272
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een vriendin die nu 12 jaar getrouwd is met een vrij saaie man.
Ze lijken van een afstandje totaal niet bij elkaar te passen.
Hij is netjes, zij een schoot, zij gaat graag uit, hij niet, zij is heel sociaal, als het aan hem lag, zou hij alleen collega's zien.

Ze houden veel van elkaar, maar er mist al een hele tijd iets.
Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.

Nu heeft mijn vriendin een tijdje geleden een man ontmoet waar ze eens in de week ongeveer seks mee heeft. Ze voelt zich tot hem aangetrokken, maar zou nooit een relatie met hem beginnen verder.
Alleen heeft ze last van schuldgevoel en wil ze het opbiechten aan haar man.
Ik heb gezegd dat me dat niet zó slim lijkt, hij weet nu van niks en t is ok verder. Heb haar aangeraden te stoppen (dat wil ze ook wel, maar vindt t moeilijk) en niets te vertellen omdat hij niet een type is dat zich er overheen zou zetten en zij hem absoluut niet kwijt wil.
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.

Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
Voor nageslacht -O-
pi_90639332
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik geef niemand de.schuld. ik vind het voor hem ook erg, maar de redenatie is dat hij het nu niet weet. Als hij het wel weet, krijgt hij er pas ècht problemen mee.
Het is een lieve, zorgzame, loyale man. (die bij zijn ex weg is gegaan voor mijn vriendin)
Ik wil alleen maar zeggen dat er twee partijen zijn waarvoor dit een moeilijke situatie is. Waarvan zij op dit moment (nu hij niets weet) degene is met de meeste problemen.

Er zijn meer kanten aan elk verhaal, waarom alleen naar dat van hem willen kijken? Zeker op dit moment, nu hij nog niet eens een verhaal heeft.
Er is maar één schuldige naïef schaapje :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 december 2010 @ 18:14:51 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90639372
quote:
Waarvan zij op dit moment (nu hij niets weet) degene is met de meeste problemen.
Ja, nou, wat een probleem. :') Nooit wat gepresteerd in haar leven buiten drie kinderen baren, maar toch alles voor elkaar hebben. Man, huis, kinderen, eten op tafel, alles. En seks met een geile man!

Terwijl híj, die (door jou neergezet als 'saaie', waarmee je hem dus eigenlijk de schuld geeft...had ie maar niet saai moeten zijn!) man hier keihard bedrogen wordt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90639380
quote:

Oh ja, hij weet niets dus er is geen probleem. :')!
For great justice!
pi_90639381
quote:

Zij gaat vreemd en hij niet !

Tuurlijk is het voor haar vreselijk..................komop joh , wie ligt er nu op haar rug ? Zij toch !
  donderdag 30 december 2010 @ 18:15:14 #43
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90639387
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef Friek_ het volgende:
Eéntje die netjes het dagelijks brood op de plank brengt en waarbij je jezelf vertrouwd kan voelen, en ééntje die je helemaal sufneukt als de ander even niet kijkt: de droom van elke vrouw hoer.
Fixed
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  donderdag 30 december 2010 @ 18:15:17 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90639389
quote:

Als je het zo zegt, oke. We moeten ook aan de kinderen denken.

Maar uiteindelijk, als ze niks zegt, dan blijft ze telkens buiten de deur neuken. Want die man blijft net zo saai. Ze kan hem uiteindelijk toch vertellen en smeken en huilen voor vergiffenis.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90639434
Maar TS, wat wil je nou eigenlijk van ons horen?
pi_90639444
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk, als ze niks zegt, dan blijft ze telkens buiten de deur neuken. Want die man blijft net zo saai. Ze kan hem uiteindelijk toch vertellen en smeken en huilen voor vergiffenis.
Ik mag hopen dat hij uiteindelijk de eer aan zichzelf houdt en dat nutteloze, overspelige kreng er uit mikt. Alhoewel ze dan vast weer alimentatie op gaat strijken. Want ze is o zo zielig. :').
For great justice!
pi_90639460
quote:
5s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
Maar TS, wat wil je nou eigenlijk van ons horen?
Dat haar vriendin zo enorm zielig is en alle medelijden verdient natuurlijk.
For great justice!
  donderdag 30 december 2010 @ 18:17:16 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90639471
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat hij uiteindelijk de eer aan zichzelf houdt en dat nutteloze, overspelige kreng er uit mikt. Alhoewel ze dan vast weer alimentatie op gaat strijken. Want ze is o zo zielig. :').
Er zijn ook kinderen in het spel.

Maar TS, je vriendin was niet gelukkig, daarom ging ze vreemd. Waarom zou dat veranderen als ze bij hem blijft?
pi_90639492
quote:
Waar geef je haar niet de schuld? En is het niet gewoon zo dat er al echt problemen zijn die volledig haar verantwoordelijkheid zijn?

Dat ze het hem niet vertelt is wat mij betreft gewoon een extra regel op haar 'strafblad'. Ik snap dan ook niet waarom je haar aanraadt haar mond te houden. Zou je dat gegeven dezelfde omstandigheden zelf ook doen?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:17:59 #50
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90639504
Maar je moet je er gewoon buiten houden. Het blijft een prive-kwestie
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')