abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90644720
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ze doet het zichzelf aan.

En haar man en haar kinderen als ze haar mond open doet.
Nu heeft ze alleen zichzelf ermee. Om maar weer terug te komen op het feit dat ze het er heel moeilijk mee heeft.
Ja, ze is héél zielig :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 december 2010 @ 20:20:06 #227
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90644776
Dus als je iets slechts hebt gedaan, ben je tot dat iemand anders het weet alleen zelf het slachtoffer 8)7
O)))
  donderdag 30 december 2010 @ 20:20:11 #228
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90644782
quote:

[..]

Nu heeft ze alleen zichzelf ermee. Om maar weer terug te komen op het feit dat ze het er heel moeilijk mee heeft.
Ze doet het niet zichzelf aan, ze heeft het zichzelf al aangedaan. Als ze haar mond dichthoud wordt het niet ineens een magisch goed en perfect huwelijk hoor. Ze moet het haast wel zeggen...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90644786
quote:

[..]

Ik geef het op.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:20:30 #230
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90644797
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, ze is héél zielig :')
Precies , een leuke lieve man met kinderen thuis en structureel een ander batsen is heeel zielig :')
pi_90644833
Giro 666 geopend voor vriendinnetje van ts en voor de aankomende man van grijsmuisje waar ik ineens ook vreselijk medelijden mee krijg.
pi_90644881
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Jolene22 het volgende:
Dat vriendinnetje van jou heeft net een jaar geleden een kind op de wereld heeft gezet van haar man en 3 jonge kinderen liggen thuis liggen te slapen terwijl zij zich laat uitwonen in plaats van die energie in haar relatie te stoppen om te kijken of het nog te repareren valt.
Die kinderen interesseren grijsmuisje niets. Eerder is ze zelf al omgegaan met een vent die thuis een zwangere vrouw had. Dat zegt al genoeg en ook waarom ze zulk advies geef. :r
  donderdag 30 december 2010 @ 20:22:32 #233
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90644882
quote:

[..]

Nee ze doet het zichzelf niet aan.
Ze heeft het zichzelf allang aangedaan bij de eerste slag

Wat ze nu moet doen is verantwoording nemen voor haar daden.

En dat ze het er moeilijk mee heeft is pech daar had ze van te voren aan moeten denken.
pi_90644921
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef N.icka het volgende:

[..]

Precies , een leuke lieve man met kinderen thuis en structureel een ander batsen is heeel zielig :')
Er zijn genoeg mannen/vrouwen die een moord willen plegen om in een zo'n situatie te zitten. Lieve partner, 3 kinderen... huisje, boompje, beestje

... maar voor sommige mensen is dat blijkbaar nóg niet genoeg en gaan vreemd.

Nee, dat soort mensen kunnen op zeer weinig respect rekenen. Al gaan ze er zelf aan onderdoor.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90644946
Ja, ik lees wat ik schrijf en ik lees ook wat anderen schrijven.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef N.icka het volgende:

[..]

Als je het goed begrepen had dan had je geweten dat je je er NIET mee moet bemoeien!!
Jij bent de enige die dat zegt hoor :')

Het is niet allemaal koek en ei, het is gewoon rustig en kalm en soms saai... Ze heeft voor haar man gekozen omdat ze van hem houdt, ze hebben gewacht met kinderen omdat ze zeker wilden zijnvan hun relatie, ze vertrouwt hem volkomen, hij haar ook.
Dat is niet terecht, ze was de afgelopen twee maanden niet te vertrouwen, maar ze wil bij hem blijven en moeite voor hen samen doen, ze wil geen ander en ze wil ook niet weg bij hem. Ze wil haar man.
Opbiechten maakt dat waarschijnlijk onmogelijk en doet hem erg veel pijn, pijn die hij nu niet heeft. Die hij wel zou hebben als hij alles wist, maar die hij nu dus niet heeft.
Ik begrijp het ideaalbeeld wel en ik begrijp het vertrouwensverhaal wel, alleen zie ik ook dat dat in dit geval alleen maar fout kan gaan, voor beiden. En dat gun ik haar net zo min als hem.
Al moet ik zeggen dat ik het niet erg vind dat ze zoveel spijt heeft, dat betekent ws dat het niet iets is wat ze vaker zal gaan doen omdat het haar zo goed beviel.
pi_90644951
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Die kinderen interesseren grijsmuisje niets. Eerder is ze zelf al omgegaan met een vent die thuis een zwangere vrouw had. Dat zegt al genoeg en ook waarom ze zulk advies geef. :r
ik stem voor een verbod op voortplanting van dit soort volk.
pi_90644955
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mannen/vrouwen die een moord willen plegen om in een zo'n situatie te zitten. Lieve partner, 3 kinderen... huisje, boompje, beestje

Nee, dat soort mensen kunnen op zeer weinig respect rekenen. Al gaan ze er zelf aan onderdoor.
Als de match niet goed is is dat heel lullig. Ik begrijp best dat je ondanks een lieve partner en 3 kinderen toch wilt scheiden omdat je blijkbaar iets mist. Maar ga dan scheiden, ga niet vreemd!
pi_90644995
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Sosha het volgende:

[..]

Als de match niet goed is is dat heel lullig. Ik begrijp best dat je ondanks een lieve partner en 3 kinderen toch wilt scheiden omdat je blijkbaar iets mist. Maar ga dan scheiden, ga niet vreemd!
Exact!

Iets zegt me dat geld vooral een rol speelt :')
pi_90645041
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Ik was verliefd en dom...
pi_90645066
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Exact!

Iets zegt me dat geld vooral een rol speelt :')
Dat iets betekent dat je niet goed kan lezen ofzo...
  donderdag 30 december 2010 @ 20:27:13 #241
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90645093
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ah dus je bent het toch zelf
O)))
pi_90645096
quote:

[..]

Ik was verliefd en dom...
Kan jij niet iets met je vriendin beginnen?

Volgens mij zijn jullie een perfecte match!
  donderdag 30 december 2010 @ 20:27:32 #243
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90645107
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
.
Al moet ik zeggen dat ik het niet erg vind dat ze zoveel spijt heeft, dat betekent ws dat het niet iets is wat ze vaker zal gaan doen omdat het haar zo goed beviel.
Niet vaker dan??? de laatste 8 keer?
pi_90645138
quote:

[..]

Iets zegt me vooral dat jij te dom bent om iets in te kunnen zien...
pi_90645149
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
pi_90645177
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef N.icka het volgende:

[..]

Niet vaker dan??? de laatste 8 keer?
6 meen ik, maar dat doet er niet zo heel veel toe he?
  donderdag 30 december 2010 @ 20:29:10 #247
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90645196
Ik ga er vandoor , dit is zo hopeloos :')

Sterkte voor de man !
pi_90645208
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook! Dat is toch te walgelijk voor woorden! Ze had het aardig voor elkaar, zeker als je het feit dat ze nogal een niksnut was, in achting neemt :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef arucard het volgende:
Dus als je iets slechts hebt gedaan, ben je tot dat iemand anders het weet alleen zelf het slachtoffer 8)7
Dit, dus.

Het wordt er heus niet minder erg op als het echte slachtoffer (= de echtgenoot, voor het geval TS denkt dat dat de vreemdgaande hoer is :') ) het niet weet, hoor!

Integendeel, ik vind het respectloos, want hij heeft er toch recht op te weten dat zijn partner betrouwbaar is?
Ze neukt een ander - wie weet wat voor SOA's ze kan hebben opgelopen? Ze lijkt me erg dom, dus misschien gebruikt ze geen bescherming

Punt is dat vreemdgaan niet goed valt te praten.
Ze had het gewoon niet moeten doen.
En dan kun je het nog zo sneu vinden, Grijsmuisje, maar ze heeft dit toch echt allemaal zelf veroorzaakt, hoor!
Ze had het gewoon niet moeten doen! Als je grote fouten maakt, dan heeft dan consequenties. Deal with it, want dat is het leven.
Heb dan ook gewoon de ballen om er eerlijk voor uit te komen, want dat had jij ook gewild!

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand zo'n promiscue loopse teef als vrouw wil, dus als ze ook maar enig fatsoen in d'r donder heeft, vertelt ze hem de waarheid (en als hij ook maar enig zelfrespect heeft dumpt hij haar).
HIJ zou zelf de keuze moeten hebben om haar te houden of te dumpen.
Dat hoort niet haar beslissing te zijn, vind ik!

Ik moet zeggen dat ik door alles wat TS heeft verteld, sympathie ben begonnen te voelen voor de bedrogen echtgenoot, maar ik moet toch even zeggen dat hij ook niet even eerlijk is geweest.
Ik bedoel, hij ging zelf ook vreemd met háár!
En zij wist dat, dus dan kan hij niet echt opkijken wanneer uitkomt dat zij hem heeft bedrogen.
Ze is immers al een keer een minnares geweest, en hij heeft zelf hetzelfde gedaan (al heeft hij toen wel z'n relatie verbroken)
pi_90645216
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Natuurlijk doet dat er wel toe :{
  donderdag 30 december 2010 @ 20:29:37 #250
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90645222
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Het punt blijft hetzelfde ja, als ze er echt heel veel spijt van had na de 1e keer, verklaar die andere 5.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')