Ja, ze is héél zieligquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ze doet het zichzelf aan.
En haar man en haar kinderen als ze haar mond open doet.
Nu heeft ze alleen zichzelf ermee. Om maar weer terug te komen op het feit dat ze het er heel moeilijk mee heeft.
Ze doet het niet zichzelf aan, ze heeft het zichzelf al aangedaan. Als ze haar mond dichthoud wordt het niet ineens een magisch goed en perfect huwelijk hoor. Ze moet het haast wel zeggen...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nu heeft ze alleen zichzelf ermee. Om maar weer terug te komen op het feit dat ze het er heel moeilijk mee heeft.
Ik geef het op.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Precies , een leuke lieve man met kinderen thuis en structureel een ander batsen is heeel zieligquote:
Die kinderen interesseren grijsmuisje niets. Eerder is ze zelf al omgegaan met een vent die thuis een zwangere vrouw had. Dat zegt al genoeg en ook waarom ze zulk advies geef.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Jolene22 het volgende:
Dat vriendinnetje van jou heeft net een jaar geleden een kind op de wereld heeft gezet van haar man en 3 jonge kinderen liggen thuis liggen te slapen terwijl zij zich laat uitwonen in plaats van die energie in haar relatie te stoppen om te kijken of het nog te repareren valt.
Nee ze doet het zichzelf niet aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen/vrouwen die een moord willen plegen om in een zo'n situatie te zitten. Lieve partner, 3 kinderen... huisje, boompje, beestjequote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Precies , een leuke lieve man met kinderen thuis en structureel een ander batsen is heeel zielig
Jij bent de enige die dat zegt hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je het goed begrepen had dan had je geweten dat je je er NIET mee moet bemoeien!!
ik stem voor een verbod op voortplanting van dit soort volk.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Die kinderen interesseren grijsmuisje niets. Eerder is ze zelf al omgegaan met een vent die thuis een zwangere vrouw had. Dat zegt al genoeg en ook waarom ze zulk advies geef.
Als de match niet goed is is dat heel lullig. Ik begrijp best dat je ondanks een lieve partner en 3 kinderen toch wilt scheiden omdat je blijkbaar iets mist. Maar ga dan scheiden, ga niet vreemd!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen/vrouwen die een moord willen plegen om in een zo'n situatie te zitten. Lieve partner, 3 kinderen... huisje, boompje, beestje
... maar voor sommige mensen is dat blijkbaar nóg niet genoeg en gaan vreemd.
Nee, dat soort mensen kunnen op zeer weinig respect rekenen. Al gaan ze er zelf aan onderdoor.
Exact!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als de match niet goed is is dat heel lullig. Ik begrijp best dat je ondanks een lieve partner en 3 kinderen toch wilt scheiden omdat je blijkbaar iets mist. Maar ga dan scheiden, ga niet vreemd!
Ik was verliefd en dom...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Die kinderen interesseren grijsmuisje niets. Eerder is ze zelf al omgegaan met een vent die thuis een zwangere vrouw had. Dat zegt al genoeg en ook waarom ze zulk advies geef.
Dat iets betekent dat je niet goed kan lezen ofzo...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact!
Iets zegt me dat geld vooral een rol speelt
Ah dus je bent het toch zelfquote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat iets betekent dat je niet goed kan lezen ofzo...
Kan jij niet iets met je vriendin beginnen?quote:
Niet vaker dan??? de laatste 8 keer?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
.
Al moet ik zeggen dat ik het niet erg vind dat ze zoveel spijt heeft, dat betekent ws dat het niet iets is wat ze vaker zal gaan doen omdat het haar zo goed beviel.
Iets zegt me vooral dat jij te dom bent om iets in te kunnen zien...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat iets betekent dat je niet goed kan lezen ofzo...
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
6 meen ik, maar dat doet er niet zo heel veel toe he?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef N.icka het volgende:
[..]
Niet vaker dan??? de laatste 8 keer?
Ja, dat vind ik ook! Dat is toch te walgelijk voor woorden! Ze had het aardig voor elkaar, zeker als je het feit dat ze nogal een niksnut was, in achting neemtquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen/vrouwen die een moord willen plegen om in een zo'n situatie te zitten. Lieve partner, 3 kinderen... huisje, boompje, beestje
... maar voor sommige mensen is dat blijkbaar nóg niet genoeg en gaan vreemd.
Nee, dat soort mensen kunnen op zeer weinig respect rekenen. Al gaan ze er zelf aan onderdoor.
Dit, dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef arucard het volgende:
Dus als je iets slechts hebt gedaan, ben je tot dat iemand anders het weet alleen zelf het slachtoffer
Natuurlijk doet dat er wel toequote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
6 meen ik, maar dat doet er niet zo heel veel toe he?
Het punt blijft hetzelfde ja, als ze er echt heel veel spijt van had na de 1e keer, verklaar die andere 5.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
6 meen ik, maar dat doet er niet zo heel veel toe he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |