Zo hee, dat was nog eens een risicovolle aankoop! Ik ben blij dat ze bevallen, ook al is het uitsluitend op zondag.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo ik ben, aangemoedigd door al die verhalen hier, ook eens flink gaan shoppen. Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en twee paar zwarte sokken bij de HEMA gekocht. Tot nu toe bevallen ze prima maar ik doe ze dan voorlopig ook alleen op Zondag aan.
Fijn man!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo ik ben, aangemoedigd door al die verhalen hier, ook eens flink gaan shoppen. Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en twee paar zwarte sokken bij de HEMA gekocht. Tot nu toe bevallen ze prima maar ik doe ze dan voorlopig ook alleen op Zondag aan.
Ja kut, ik ben net vanmiddag naar Barendrecht gereden om die ene bij wijze van verrassing te kopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:29 schreef CarOnline het volgende:
Gert, ik heb een andere bank gevonden, veel mooier en nog goedkoper ook
Volgende week de maten doorgeven en dan komt ie met een week of 3, jippie!
Een ware vriendquote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben net vanmiddag naar Barendrecht gereden om die ene bij verrassing te kopen.
Hij staat hier al.
Was nog best een gesjouw met de trein en de bus.
Maar: cool! Nóg goedkoper zelfs. En dan op maat gemaakt ook nog of zo, dat je de maten door moet geven?
Wat ga je morgen doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ja! Deze hele week is al een feestje en morgen wordt de kroon eropgezet. Vind ik.
En zo niet, dan toch!
Ah toll!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef Noek het volgende:
Ik heb tolletjes. Zzzzzzzzzzzzzzttt
En wat zeggen boeren dan? Húuuuuuuuujjj!
Een feestje bouwen!quote:
Jaaaaaa vinjem niet schattigquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een leuke bank CarO!
Geen wensballon Noek? Niet kunnen vinden? Want volgens mij zijn ze niet verboden in Nederland hoor!
Yep tof, en ik zie de kussens er al op. Zit er nou een bak onder? Waar je troep in kwijt kan? Of lijkt dat maar zo.quote:
Oe, "enzo", ja daar kun je nog best een paar uur klusplezier uitslepen hè, voordat die bank dan ook echt helemaal af is.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef CarOnline het volgende:
En dan hier en daar knalroze kussens enzo
Nee klopt, een klep.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep tof, en ik zie de kussens er al op. Zit er nou een bak onder? Waar je troep in kwijt kan? Of lijkt dat maar zo.
Erg hequote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, "enzo", ja daar kun je nog best een paar uur klusplezier uitslepen hè, voordat die bank dan ook echt helemaal af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |