Zo hee, dat was nog eens een risicovolle aankoop! Ik ben blij dat ze bevallen, ook al is het uitsluitend op zondag.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo ik ben, aangemoedigd door al die verhalen hier, ook eens flink gaan shoppen. Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en twee paar zwarte sokken bij de HEMA gekocht. Tot nu toe bevallen ze prima maar ik doe ze dan voorlopig ook alleen op Zondag aan.
Fijn man!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo ik ben, aangemoedigd door al die verhalen hier, ook eens flink gaan shoppen. Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en twee paar zwarte sokken bij de HEMA gekocht. Tot nu toe bevallen ze prima maar ik doe ze dan voorlopig ook alleen op Zondag aan.
Ja kut, ik ben net vanmiddag naar Barendrecht gereden om die ene bij wijze van verrassing te kopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:29 schreef CarOnline het volgende:
Gert, ik heb een andere bank gevonden, veel mooier en nog goedkoper ook
Volgende week de maten doorgeven en dan komt ie met een week of 3, jippie!
Een ware vriendquote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben net vanmiddag naar Barendrecht gereden om die ene bij verrassing te kopen.
Hij staat hier al.
Was nog best een gesjouw met de trein en de bus.
Maar: cool! Nóg goedkoper zelfs. En dan op maat gemaakt ook nog of zo, dat je de maten door moet geven?
Wat ga je morgen doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ja! Deze hele week is al een feestje en morgen wordt de kroon eropgezet. Vind ik.
En zo niet, dan toch!
Ah toll!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef Noek het volgende:
Ik heb tolletjes. Zzzzzzzzzzzzzzttt
En wat zeggen boeren dan? Húuuuuuuuujjj!
Een feestje bouwen!quote:
Jaaaaaa vinjem niet schattigquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een leuke bank CarO!
Geen wensballon Noek? Niet kunnen vinden? Want volgens mij zijn ze niet verboden in Nederland hoor!
Yep tof, en ik zie de kussens er al op. Zit er nou een bak onder? Waar je troep in kwijt kan? Of lijkt dat maar zo.quote:
Oe, "enzo", ja daar kun je nog best een paar uur klusplezier uitslepen hè, voordat die bank dan ook echt helemaal af is.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef CarOnline het volgende:
En dan hier en daar knalroze kussens enzo
Nee klopt, een klep.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep tof, en ik zie de kussens er al op. Zit er nou een bak onder? Waar je troep in kwijt kan? Of lijkt dat maar zo.
Erg hequote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, "enzo", ja daar kun je nog best een paar uur klusplezier uitslepen hè, voordat die bank dan ook echt helemaal af is.
coos gaat emigreren?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:
Coossssssssssssssss, de prijs is 345.000 euro van het huis van de Zwitser.
De grond is 3000m2
plus nog 7000m2
inbegrepen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hebt PM![]()
Ik zeg het maar even, voor je t mist
Ik heb tzzzzzzzzzt PANG! 's.quote:
Pauper!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb tzzzzzzzzzt PANG! 's.
Eigenlijk zijn die oranje dingen, zonder PANG, nostalgischer, maar ja zo'n PANG is ook wel tof want dat hoor je verder bijna niet immers.
Ja nee, ben niet meer geweest want VERBOTEN.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een leuke bank CarO!
Geen wensballon Noek? Niet kunnen vinden? Want volgens mij zijn ze niet verboden in Nederland hoor!
Maar Dementor mag ook geen gewoon vuurwerk dus alles is bij hem verboden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, ben niet meer geweest want VERBOTEN.![]()
Ga ik morgen wel eempjes.
Ja! Sowieso omdat een aantal dierbare vrienden uithet buitenland ook aanwezig is en omdat de locatie bijzonder is en ik voor zeven tientjes al etend en drinkend en dansend onder de pannen ben.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef CarOnline het volgende:
Leuk is dat he.
Kan je je echt op verheugen
Ja nou, straks mams boos en verdrietig en dan moet 2011 nog beginnen!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar Dementor mag ook geen gewoon vuurwerk dus alles is bij hem verboden.
En dan proberen de ballon met een tolletje uit de lucht te gooien. Drei Vier, great idea.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind ze ook tof. Heb er een keer 1 voor Remlof gekocht maar daarna nooit meer tegengekomen in een winkel. Maar ik kom dan ook niet bij vuurwerkwinkels. Misschien morgen toch maar even kijken. En dat je hem dan zo oplaat en dat hij voor hij goed en wel een beetje omhoog is hij in de fik vliegt door een verdwaalde vuurpijl ofzo
Ja dat is dan weer niet de bedoeling, eerverleden jaar hebben we voor het eerst zo'n wensballon opgelaten na het vuurwerk afsteken, weinig wind en hij ging perfekt omhoog. We hebben met zijn allen staan kijken totdat we nog een miniem stipje zagen, had wel iets..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind ze ook tof. Heb er een keer 1 voor Remlof gekocht maar daarna nooit meer tegengekomen in een winkel. Maar ik kom dan ook niet bij vuurwerkwinkels. Misschien morgen toch maar even kijken. En dat je hem dan zo oplaat en dat hij voor hij goed en wel een beetje omhoog is hij in de fik vliegt door een verdwaalde vuurpijl ofzo
Goed begin is het halve werkquote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Sowieso omdat een aantal dierbare vrienden uithet buitenland ook aanwezig is en omdat de locatie bijzonder is en ik voor zeven tientjes al etend en drinkend en dansend onder de pannen ben.
En, mocht het een rukfeest blijken, heb ik nog een alternatief op Strijp S achter de hand. Goed begin is het dubbele genieten!
En dat heel sereen he? Met ontzettend veel innerlijke rust enzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan proberen de ballon met een tolletje uit de lucht te gooien. Drei Vier, great idea.
Ding op laten stijgen met een tolletje er in! Liefst met de lont wat verlengd, dat het wat hoger in de lucht los geht.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan proberen de ballon met een tolletje uit de lucht te gooien. Drei Vier, great idea.
ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog naar de winkel maar geen idee wat ik wil eten. Iets met zo min mogelijk koken in ieder geval.
Ja dat zou prachtig zijn. Eigenlijk moeten ze zoiets uitvinden, dat je het dan op de grond aansteekt en dan hoog in de lucht uit elkaar klapt in allemaal kleurtjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ding op laten stijgen met een tolletje er in! Liefst met de lont wat verlengd, dat het wat hoger in de lucht los geht.
Hoezo dát nou weer? Kutten met vuurwerk doe je met een baldadig smoelwerk.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat heel sereen he? Met ontzettend veel innerlijke rust enzo.
AH maaltijdsalade.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog naar de winkel maar geen idee wat ik wil eten. Iets met zo min mogelijk koken in ieder geval.
Ghehe, ja maar want vuurpijlen hóren zo! Er moet een vernielzuchtig element in zitten voor de echte kick.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou prachtig zijn. Eigenlijk moeten ze zoiets uitvinden, dat je het dan op de grond aansteekt en dan hoog in de lucht uit elkaar klapt in allemaal kleurtjes.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze zoiets uitvinden, dat je het dan op de grond aansteekt en dan hoog in de lucht uit elkaar klapt in allemaal kleurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |