+1.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
En aan je radio pielen mag ook niet? Moet je verplicht met 2 handen aan het stuur rijden? Ik rij vaak met 1 hand.
Zelfs dat of dat gaat mij zelfs?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OMFG
Zelfs mij gaat dat te ver
Ik vind het echt sneu...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee van m'n nichtjes hebben Franse bulldoggen, die knorren ook. Maar ze zijn ook nog eens superenthousiast en hyper, je moet ze dan echt even laten kalmeren.
Nope, ik heb vaak genoeg zitten bellen en dan ophangen in de file of voor t verkeerslicht, ook naast een politie auto (oude kantoor zat naast t bureauquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, motor moet uit. Dan sta je stil.
scherpe bochten rijden met een handquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
En aan je radio pielen mag ook niet? Moet je verplicht met 2 handen aan het stuur rijden? Ik rij vaak met 1 hand.
Ik rij alleen maar met 1 handquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja het stond even heel stom, zie editquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs dat of dat gaat mij zelfs?
Ik gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dan is het andersIk ga de andere kant op
Staan die van Zembla nog op uitzending gemist?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu...
Als je het interessant vind, heb ik twee mooie docu's voor jeEentje van Zembla en eentje van de BBC.
Wanneer ga je hem laten zetten?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het stond even heel stom, zie edit
Geloof het wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan die van Zembla nog op uitzending gemist?
Dan zullen ze niet iedereen pakken, maar technisch gezien moet je motor uitquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik heb vaak genoeg zitten bellen en dan ophangen in de file of voor t verkeerslicht, ook naast een politie auto (oude kantoor zat naast t bureau)
Nee, dan weer niet. En met invoegen ook niet. Maar op eenmaal op de snelweg en in het dorp wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
scherpe bochten rijden met een hand
Dank jequote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het wel.
http://zembla.vara.nl/Afl(...)89dffd489d09abbdcd8c
Hier is ie.
Technisch gezien moet er wel meer, er is ook nog zoiets als gedoogbeleid. Ik denk dat dat hier voor ook opgaat. Net als vuurwerk afsteken voor het officieel mag, wiet gebruiken e.d.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zullen ze niet iedereen pakken, maar technisch gezien moet je motor uit
Mijn autotje is daar geniaal voorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan weer niet. En met invoegen ook niet. Maar op eenmaal op de snelweg en in het dorp wel.
Die van de BBC is echt de moeite waard. Ook speciale aandacht voor Pugsquote:
Staat die ook online?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van de BBC is echt de moeite waard. Ook speciale aandacht voor Pugs
ik stuur niet met mn handenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn autotje is daar geniaal voor
nee invoegen doe ik ook met tweequote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan weer niet. En met invoegen ook niet. Maar op eenmaal op de snelweg en in het dorp wel.
Je moet de bocht wel eerst inzetten, or else you'll be going nowhere fastquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik stuur niet met mn handendaar heb ik een gaspedaal voor
1 hand, met de andere moet ik nog schakelenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee invoegen doe ik ook met tweeidee dat ik meer controle heb ofzo
Ja precies. Neem geen risico's.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee invoegen doe ik ook met tweeidee dat ik meer controle heb ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |