Ik hoopte zo erg dat dat een grote trolltopic was he.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Boudibou het volgende:
Verliefd op Turks meisje
Voor als je iets grappigs wilt lezen.
oja, die gast zat gister ofzo ineens in het andere R&P topicquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Boudibou het volgende:
Verliefd op Turks meisje
Voor als je iets grappigs wilt lezen.
Dat was hier toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, die gast zat gister ofzo ineens in het andere R&P topic
je stapt de volgende keer maar mooi bij mij de halte uit en komt voor wat theequote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer weet ik zeker dat hij het dus wel echt is
Hij zat hier ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, die gast zat gister ofzo ineens in het andere R&P topic
"Thee"... sure!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je stapt de volgende keer maar mooi bij mij de halte uit en komt voor wat thee
behalve als hij hosselt kennelijkquote:
Mooi was dat! Zo spannend en eng!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je nog, die keer dat wij elkaar voor het eerst zagen?
Ik kan er louter om lachen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoopte zo erg dat dat een grote trolltopic was he.
Zo op station Den Boschquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi was dat! Zo spannend en eng!!
Dan hosselt ie meteen thee bij z'n huisgenotenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
behalve als hij hosselt kennelijk
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo op station Den Bosch(toch?
)
Dat ging net zo soepeltjes als net in de supermarktquote:
Alle thee in huis is van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hosselt ie meteen thee bij z'n huisgenoten
Ik vind het alleen maar grappig.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tis wel humor maar ook in en in triest als het serieus is
Duss.. Als je het niet gekregen had, had je het ook niet gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle thee in huis is van mij(gekregen van een klant
)
quote:
Hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig.
Ja, die mag missb morgen makenquote:
Ga jij partyen met boefje morgen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die mag missb morgen maken
Ik moet eerst nog kiezen welke maat ik terugstuur
gaan we nog wat doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die mag missb morgen maken
Ik moet eerst nog kiezen welke maat ik terugstuur
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ga jij partyen met boefje morgen?
Nee. Ik ga even naar Deventer zodat zij een foto van m'n jurkje kan maken. Daarna ga ik alleen op de bank zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ga jij partyen met boefje morgen?
Ik denk het niet... Ik ben echt kapot, denk dat ik zo vast even 2 uurtjes ga slapen, moet nog zoveel doen voor het weekend, maar ben nu echt doodopquote:
Wat stond erquote:Op donderdag 30 december 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
Edit: want dit soort posts zijn hier niet gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |