Ja ik weet niet zeker of ik er morgen ben, denk het haast wel maar je weet het nooitquote:
Had je die van Benny gezien?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn oudjaarsspeech om iedereen te bedanken enzo
[TAL SC #956] De mooiste woorden zijn de woorden die je kunt gebruikenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik ga even gluren bij de buren
wat een schatjequote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
[TAL SC #956] De mooiste woorden zijn de woorden die je kunt gebruiken
Doei OVquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Oceanview het volgende:
ik ga weg met mijn ouders doei iedereen
morgen ben ik misschien nog wel eventjes
Wat mooi CC.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Voordat we dit jaar afsluiten, wil ik een aantal mensen bedanken voor al hun hulp.
Dit was erg bijzonder voor me, omdat ik 2010 als een klotejaar ervaarde...Vooral het begin was echt kut.
Gelukkig bestaat het leven niet alleen uit slechte dingen, en gebeuren er ook goede dingen.
Toen ik net op FOK! kwam zag ik mensen alleen als usernamen in plaats van personen, en dankzij een paar personen ben ik toch de persoonlijkheid erachter gaan vinden.
Er zijn altijd wel relletjes geweest in de SC, maar na een dag was het weer over en deed iedereen weer leuk met elkaar.
Dat vind ik zo mooi aan jullie.
Dit betekend heel veel voor me, en ik had dit nooit durven dromen dat ik er zoveel leuke contacten aan over heb gehouden.
Ten eerste ga ik Lutte in de spotlights zetten![]()
Zij heeft me geholpen met de juiste beslissingen voordat het uit de hand liep, ik ben je echt heel erg dankbaar
Ten tweede Herr iBenny, die me altijd op weet te vrolijken, hoe depressief ik ben en hoe kut ik me ook voel, ook jij hebt me gesteund in moeilijke tijden, en dat waardeer ik zeer.
Ten derde wil ik de rest uit de GRTDOJW SC bedanken voor al hun gezelligheid om te tijd te doden
Ten vierde wil ik Honkeytonk bedanken voor zijn gekkigheid, en hem sterkte wensen met zijn vriend, we zijn er voor je
Dit was het weer voor dit jaar, op naar 2011 en kijken wat dat jaar ons brengt aan gekkigheid met de SC
In the name of love!
Zij die erin horen en er niet in staan, weten wel dat ik om ze geef![]()
En ik ben nog bang dat ik er vergeet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jouw stukje tekst is mooier
Ik heb er minder namen in vermeld
Dat welquote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik ben nog bang dat ik er vergeet.
En het idee achter beiden stukjes is hetzelfde.
Michhas die de bus onderplast.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wel
haha de bus
Leuke herinneringen aan
Hahaha ja, hij piste over iedereen die aan het slapen was, en dan dat gezeur over een speeltje bij een happy meal en een zakje snoepquote:
Dat was echt tof, de harde kern is ook allemaal mee verhuisd.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hahaha ja, hij piste over iedereen die aan het slapen was, en dan dat gezeur over een speeltje bij een happy meal en een zakje snoep
Ja inderdaad, ik ben echt blij met jullie,heel raar maar door jullie voel ik me wat zekerder in het leven, ik vind het ook heel bijzonder van deze SC hoe snel een nieuw iemand geaccepteerd wordt door iedereen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was echt tof, de harde kern is ook allemaal mee verhuisd.
We waren allemaal nieuw, en kregen onze eerste maatjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef tdrone het volgende:
En nu moeten we het weer over poep en plas gaan hebbenIs jouw poep ook bruin? of meer groenachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
MICHHASquote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
YAY!
Mooie speeches wel dames, erg leuk
Allessssss is liefde Mich.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
YAY!
Mooie speeches wel dames, erg leuk
Dankjequote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
MICHHAS
dankjewel![]()
Jij bent ook een hele speciale factor in deze SC hoor![]()
QFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte..
wtf
aantal posts: 12873 (gemiddeld 104 per dag)
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Lutte het volgende:
Het is alweer een maand of vier geleden dat ik me heb aangemeld op FOK!, en sinds die tijd is er veel veranderd.
Bos81, of gewoon Bos, verdient ook nog een vermelding omdat je gewoon tof bent. Je bent altijd heel open en eerlijk en dat waardeer ik enorm, en hoewel je zelf vindt van niet, je kunt enorm leuk uit de hoek komen.
Nou, bedankt voor het lezen, kusjes op jullie neuzen!
Dat dus. Je staat niet voor niets bij mijn favo FOK!kers.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je verdient het echt Bos
Ik word een beetje droevig als ik naar het aanvraagtopic kijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heeej Lutte, ik miste je al
hoezo???quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word een beetje droevig als ik naar het aanvraagtopic kijk.
Het is dood. Dalijk verdwijnt het in de krochten van FB zonder dat maar iemand het gezien heeft.quote:
Ik ben stout geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is dood. Dalijk verdwijnt het in de krochten van FB zonder dat maar iemand het gezien heeft.
Dank jequote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je verdient het echt Bos
Ahh liefquote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus. Je staat niet voor niets bij mijn favo FOK!kers.
Okay, is goed. En dat is toch niet stout?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ikkee...ehm heb ze een email gestuurd, ik PM hem wel
Haha, ik heb wel de stoute schoenen aangetrokkenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, is goed. En dat is toch niet stout?
Ja ik zat met hetzelfde idee dat er dan vraag naar is, ik heb gisteren een half uur gedaan over die mailquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef Lutte het volgende:
Super toch? Het bewijs dat er vraag naar is!
Je bent lief.
Jup, en als het er komt, en ze zoeken mods, en jij hebt al gemaild...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zat met hetzelfde idee dat er dan vraag naar is, ik heb gisteren een half uur gedaan over die mail
Mwa ze zullen eerder iemand zoeken met meer ervaringquote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en als het er komt, en ze zoeken mods, en jij hebt al gemaild...
Als ervaring in het modden of in ervaring met het knutselen. Het eerste heb ik namelijk..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mwa ze zullen eerder iemand zoeken met meer ervaring
Het eerste, en het tweede wel een beetje om gezellig mee te praten over dingen die gemaakt worden enzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ervaring in het modden of in ervaring met het knutselen. Het eerste heb ik namelijk..
Ervaring in het knutselen zit wel goed, maar dan houdt het op.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ervaring in het modden of in ervaring met het knutselen. Het eerste heb ik namelijk..
Je maakt me verlegenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ervaring in het knutselen zit wel goed, maar dan houdt het op.
Maar CC zou gewoon een hele goede mod zijn.
Ik wilde net zeggen; kerst is voorbijquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat meen ik.
En ik moet een nieuwe UI.
haha ik begrijp het alquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het gelezen idd
Dankjewel
...ook namens mij dankjewel (stukje van Lutte)
Oke gezellig Bos!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Bos81 het volgende:
Geen zin in de chat, blijf wel gewoon hier en in andere topics
Ik ben ook gewoon hier hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Bos81 het volgende:
Geen zin in de chat, blijf wel gewoon hier en in andere topics
Ik weet niet of ik nu wel leuk gezelschap ben..quote:
Is niet erg , elk gezelschap is een leukequote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu wel leuk gezelschap ben..
Wat is er Bos?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu wel leuk gezelschap ben..
De somberheid en neerslachtigheid heeft weer toegeslagenquote:
aawh sterkte Bossiequote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De somberheid en neerslachtigheid heeft weer toegeslagen
Huum, vervelend.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De somberheid en neerslachtigheid heeft weer toegeslagen
Je bedoelt die chips gevuld met dat creme-achtige spul uit die tubesquote:
Dat ja...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt die chips gevuld met dat creme-achtige spul uit die tubes
Drukke dagquote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef 92Merel het volgende:
Hebben jullie nog een leuke dag gehad trouwens?
jaa, gewerkt en gefokt en morgen uitslapen tot 9 uur en dan werken van 11 tot half 2 en daarna weer fokken en ik had vanmiddag mijn speech op pagina 1 gedumptquote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef 92Merel het volgende:
Mwah valt meequote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef 92Merel het volgende:
Ah leukquote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa, gewerkt en gefokt en morgen uitslapen tot 9 uur en dan werken van 11 tot half 2 en daarna weer fokken en ik had vanmiddag mijn speech op pagina 1 gedumpt
ah op die manierquote:
MOPquote:
Haha dankje Merelquote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah leuk
En mooie speech ook ! Die van Lutte ook trouwens.
Klinkt beide echt gewoon zo lief
Mag ik vragen waarom 2010 zo'n klote jaar was of laat je het liever achter je?quote:
DWEILquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
MOP
[..]
Haha dankje Merel
quote:
Hopelijk hobbelt het naar boven danquote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Oceanview het volgende:
2010 begon voor mij top eind februari ging het helemaal mis lange tijd depri geweest eind maart zag ik het licht weer ging beter met een paar kuiltjes, augustus ging weer richting de put maar werd al weer snel naar boven gehaald en nu hobbelt het
Ik had een paard 3 jaar lang, zelf helemaal omgereden van Western naar Dressuur, veel prijzen mee gewonnen ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom 2010 zo'n klote jaar was of laat je het liever achter je?
Oh wow knap gedaan dan ! En man, wat is dat nou weer voor een reden, zo lang jij maar voor die stal betaalt kan het toch nooit een probleem zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had een paard 3 jaar lang, zelf helemaal omgereden van Western naar Dressuur, veel prijzen mee gewonnen ook.
En toen wilden we hem ergens anders stallen, en dat mocht niet omdat hij te oud zou zijn, veel gezeik mee gehad, toen ze zeiden dat ik geen paardenmens was hyperventileren, ik had m bijna een mep verkocht. Pas vanaf Maart ging het beter...
Ja nou ik had m geadopteerd, en we wilden daar weg omdat ze ons als hun slaven behandelden, moesten mee met rondjes lopen, en we kregen stank voor dankquote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wow knap gedaan dan ! En man, wat is dat nou weer voor een reden, zo lang jij maar voor die stal betaalt kan het toch nooit een probleem zijn?
Maar mooi dat het wel beter ging en niet dat je zo bleef hangen.
Daten?quote:
ik heb ook nog een beetje stank kom je?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nou ik had m geadopteerd, en we wilden daar weg omdat ze ons als hun slaven behandelden, moesten mee met rondjes lopen, en we kregen stank voor dank
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Oceanview het volgende:
2010 begon voor mij top eind februari ging het helemaal mis lange tijd depri geweest eind maart zag ik het licht weer ging beter met een paar kuiltjes, augustus ging weer richting de put maar werd al weer snel naar boven gehaald en nu hobbelt het
haha dan welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb ook nog een beetje stank kom je?
Haiiquote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
dat gaat wel hobbelend naar boven
/lurkende status.
We zullen zienquote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
dat gaat wel hobbelend naar boven
/lurkende status.
Boobs!!quote:
hahaha, Elzje!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boobs!!
Wil jij daten? Elzje geeft geen antwoord
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb meerdere knoppen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |