Polio-vaccin weigeren omdat het tegen het geloof is (al zijn dat de die-hards geloof ik)quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ben het met je eens, geloven is een keuze, en die kan/mag je niet opdringen. Als de meerderheid wil dat de winkels op zondag open zijn, prima.
Meerdere voorbeelden?
Ja Paul is een lul, maar de uitwerking die dit topic heeft is wel lolligquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef HeatWave het volgende:
hey!.
We laten ons afleiden van het echte onderwerp van dit topic.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef HeatWave het volgende:
hey!.
We laten ons afleiden van het echte onderwerp van dit topic.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goede deal: Weblog-ban ruilen voor een forum-ban.
Heb je je contract wel goed gelezen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ja. Dus moet ik Paul verafschuwen ofzo?
Ben je gelovig?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Aangenaam. En kun je ook beargumenteren dat ik een kutje ben, die dood moet?
En gooit iedereen weer gewoon met etenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het maar eng en hypocriet. Morgen scheld iedereen elkaar weer de tering in.
Oeh dan zijn we weer in de gewone FOK! wereld beland
Flikker toch op mensen, ik maak een ONZ topic zoals ik al 11 jaar maakquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
mooi geformuleerd, maar ik vraag me om eerlijk te zijn eigenlijk wel af waar je je druk over maakt
jij hebt de macht toch, hij niet
als die dom doet ban je hem gewoon weer
Neuh, maar dit:quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ja. Dus moet ik Paul verafschuwen ofzo?
vind ik dan weer triestquote:maar dat je zoiets doet als admin? Triest.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En gooit iedereen weer gewoon met eten
OT: Ik vind Paul niet leuk, jij?
Maar leg eens uit dan waarom Jezus meer 'echt' zou moeten zijn dan bv. Sinterklaas, of de Kerstman? Of Star Trek?quote:
Oh, nou opgelost.quote:
Ik heb trouwens ook wel zo het idee dat het eraan ligt wel geloof je aanhangt... Ik voel me nooit zo snel op de tenen getrapt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ik vind het wel grappig dat de meeste gelovigen die dit topic aanklikken zo vreselijk op hun teentjes getrapt zijn
Dit dus. Ik vind dat wel de domste reactie die ik hier heb gelezen. Als ie er zó niet tegenkan, gaat ie maar zelf dood. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Omdat ik gelovig ben, moet ik dood? Vreemd argument. Waarom moeten gelovigen dood?
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, maar dit:
[..]
vind ik dan weer triest
Ons hupje jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol Yvonne
![]()
Volgende maand een interview met hupt?
Maar enig FOK!gevoel in je leier heb je blijkbaar niet, het forum is de FP nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |