je bent in de war met een hele hoop andere bandjes, maar dit lijkt niet op Joy Division.quote:
Is vandaag nog voorbij gekomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Staat love wil us tear apart er trouwens in ?
Je hebt gelijk. Ik slik mijn woorden in.quote:
Ja, ik was even een poosje compleet in m'n moederrol geschoten.quote:
En hij probeerde te headbangenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Emile Roemer, wat een baasHij luistert veel naar hard rock en gaat naar concerten van Metallica
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dutch Mountains
Prachtig lied zo
Pak maar mijn hand? Is dat Volendams?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef MarijeH het volgende:
Nick en simon - pak maar mijn hand.
Ik niet. Ruilen?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Aalbers het volgende:
Heb net wel Romeo and Juliet gemist
Oh, dan is het wel sneu, ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Heb ik op gestemd, favoriete nummer van DS..
Ik heb echt geen idee wat van welk jaar komtquote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Al vind ik hun latere werk wel net wat lekkerder.
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
En nu heb ik hem even op mute gezet.
Da's niks voor jou.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Al vind ik hun latere werk wel net wat lekkerder.
Ik heb 'm niet eens opstaan, al die pop muziek hoeft van mij niet, doe maar eerst eens wat Arctic Monkeys, Arcade Fire en een hoop hiphop in die lijst.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
En nu heb ik hem even op mute gezet.
Wat brengt jou dan in dit topic?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet eens opstaan, al die pop muziek hoeft van mij niet, doe maar eerst eens wat Arctic Monkeys, Arcade Fire en een hoop hiphop in die lijst.
Dan denk ik dat je een heel ander soort lijst moet hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet eens opstaan, al die pop muziek hoeft van mij niet, doe maar eerst eens wat Arctic Monkeys, Arcade Fire en een hoop hiphop in die lijst.
schoppen natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat brengt jou dan in dit topic?
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeggen ze soms toch op de radio daarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind ik ook wel weer wat overdreven.
Mja, ze zeggen ook dat je de haarden van Dru moet hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Zeggen ze soms toch op de radio daar
Tja, ze zeggen daar wel meer: 'Lijst der lijsten' enzovoort.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Zeggen ze soms toch op de radio daar
Denk niet dat ze de resterende vier over gaan slaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Haaruitval het volgende:
ABBA, heb ik nu al wel genoeg gehoord..
Maar het nummer in het komende uur dan weer niet vind ikquote:
Huub van der Lubbe is best ok.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Nog even en dan
10CC
Blondie![]()
![]()
The Doors![]()
![]()
![]()
![]()
Moet wel weer De Dijk en De Poema's tussendoor maar ja![]()
Niemand in de stad was fijner geweest ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar het nummer in het komende uur dan weer niet vind ik
Station Hilversum Noord, de weg oversteken en je bent er, aldus Bert Haandrikman.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heeft iemand een adres van dat cafe? Is het te bereiken met OV?
Ah ik zie Genesisquote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Station Hilversum Noord, de weg oversteken en je bent er, aldus Bert Haandrikman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |