Boohh. Wat voor einz?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Hyman het volgende:
[..]vandaag overschrijven, morgen ophalen
Oh zoeen heeft een projectgenootje van mij ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Juicyhil het volgende:
Zo eentje is het ermaar in donkerblauw
[ afbeelding ]
Hij rijd erg lekker
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Achterkant, mijne heeft dan alleen een wit dak en een blauwe body.
[ afbeelding ]
Alleen heb ik ook nog van die grote misttoeters
Dus als ik een lijkenwagen nodig heb...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Achterkant, mijne heeft dan alleen een wit dak en een blauwe body.
[ afbeelding ]
Alleen heb ik ook nog van die grote misttoeters
Je ziet ze fucking vaak rondrijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh zoeen heeft een projectgenootje van mij ook.
Whitewall banden eronder doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus als ik een lijkenwagen nodig heb...
Nee, maar zit er wel kek uitGa je hem nog pimpen?
Strak!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Whitewall banden eronder doen![]()
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Hier staat Slam!FM opquote:
Hoeveel hebbie gewonnen?quote:
Ik zit te twijfelenquote:
Kan je mooi de bijlmer uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:41 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens een halve staatslot.
Zou wel zuur zijn als ik dus de halve hoofdprijs win. Dan sla ik mezelf dat ik geen heel lot heb gekocht
Nee joh, dan koop in de hele Bijlmer en maak ik er mijn eigen paradijs van. Alle allochtonen eruit, scheelt weer 79%quote:
Nou vooruit, een paar alibiali's, anders heb ik meteen zo een negatief imago.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Hyman het volgende:
Als die er allemaal uit zijn is het een soort van fallout landschap
1 keer doen gap, en ik haal m'n bijlmermatties erbij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
PUT A GUN AGAINST HIS HEAD
PULLED MY TRIGGER NOW HES DEAD
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
PUT A GUN AGAINST HIS HEAD
PULLED MY TRIGGER NOW HES DEAD
Wolla, pas maar uit, ik heb een paar blasters in mn trunk jong!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1 keer doen gap, en ik haal m'n bijlmermatties erbij.
wees maar blij dat ik in de bijlmerbajes zit gozer!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wolla, pas maar uit, ik heb een paar blasters in mn trunk jong!
Welke van de 2?quote:
Super vette tattooquote:
Booh, ik doe mn auto meestal in bad. Even achter de spiegels inzepen.quote:
Ik neem aan dat je de 440 niet hebt gekocht?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Super vette tattooMaar wat 'n plank
Die gast krijgt thuis niks te eten
Goede moggel trouwens![]()
x3ro heeft misschien een beetje verzuimd op tijd te antwoorden omdat ik met n fles drank bij vrienden zatquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de 440 niet hebt gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |