Let wel, Oostenrijk he... Niet dat rare stokbroden land.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
[..]
kunnen we dat zwart op wit krijgen?
mmm... ok... maar toch... hier mag inmiddels ook wel wat bij... morgen nog 1 dag strak blauw en vanaf donderdag een beetje sneeuw.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Let wel, Oostenrijk he... Niet dat rare stokbroden land.
En het staat al hier dus dan staat het toch al "zwart op wit"
Zo koud is dat nou ook weer niet. Eind november was het overdag onder de -20.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef Blik het volgende:
Brr, het wordt ijskoud in Val Thorens komende week. Temperaturen overdag van -10 tot -15 en 's nachts rond de -20.
Vriend van mij zit in Saalbach en die rapporteert alleen maar sneeuwquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:21 schreef Ienepien het volgende:
Hinterglemm ziet er ook vet goed uit voor de week dat ik er ben
Dat zijn de goede berichtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vriend van mij zit in Saalbach en die rapporteert alleen maar sneeuw
Klopt ook volgens wetter.at, maar hopelijk dus de week er op een lekker zonnetje! Voor vrijdag de 28ste staat zon aangekondigd, dat moet gewoon even doorgtrokken worden naar de gehele week erop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vriend van mij zit in Saalbach en die rapporteert alleen maar sneeuw
Laat het maar gewoon lekker door dumpen volgende week. Zon is overrated!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Klopt ook volgens wetter.at, maar hopelijk dus de week er op een lekker zonnetje! Voor vrijdag de 28ste staat zon aangekondigd, dat moet gewoon even doorgtrokken worden naar de gehele week erop.
Ontzettende snowboarderquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Laat het maar gewoon lekker door dumpen volgende week. Zon is overrated!
Ik ken ook skiers die er zo over denkenquote:
Jaa, wij gaan ook de 29ste weg, volgens mij komt het helemaal goed. Vooraf veel sneeuw in die week zelf zon!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Klopt ook volgens wetter.at, maar hopelijk dus de week er op een lekker zonnetje! Voor vrijdag de 28ste staat zon aangekondigd, dat moet gewoon even doorgtrokken worden naar de gehele week erop.
Maar vollop zon!! zie je in t snowcafe?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef Blik het volgende:
Brr, het wordt ijskoud in Val Thorens komende week. Temperaturen overdag van -10 tot -15 en 's nachts rond de -20.
idd, maar dan wel in de zonquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ken ook skiers die er zo over denken
Ik ga om te snowboarden, in de zon zitten kan ik hier ook.
En niets is zo lekker als een poederrun met 40cm neuschnee![]()
Een dikke treerun als het keihard sneeuwt is ook lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
[..]
idd, maar dan wel in de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |