De Goasstall is inderdaad top! Goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Geweldige dalafdaling naar Leogang, maar of er ook veel apres-ski zit, geen idee eigenlijk. In Hinterglemm zit de Gossstal of zoiets, dat is wel op en top apres-ski.
Ja, maar niet meer na het après skiënquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis een geweldig gebied, en alle dorpen zijn per ski / board te berijken.
130km is toch niet zo klein?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik ga 18 januari naar san valentino in Italie. Reschenpass gebied. Niet heel veel km piste, ongeveer 130.
Moet wel heel mooi zijn, heb er zin in!
Ik heb wel een soort tic dat ik het hele gebied gezien wil hebben, al is me dat in de Trois Vallee nog niet gelukt in één vakantie :-)quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
130km is toch niet zo klein?
Je hebt van die monstergebieden van 600km maar 130km kan zeker niet als klein worden gezien.
Sowieso, hoeveel van zo'n heel groot gebied zie je nu daadwerkelijk? Als mensen 1/3 van het gebied zien is het al veel.
Je neemt sowieso vaak pistes die je lekker vindt skiën/boarden. Bijvoorbeeld Tete Ronde in Valtho kan ik 10 keer doen zonder dat hij gaat vervelen
Daarom rijden er bussen en taxi'squote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer na het après skiën
Leuk als je flink hebt zitten pilzen dat kleine stukje afdaling nog naar het dorpquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De Goasstall is inderdaad top! Goede herinneringen aan![]()
http://www.goass.at/
Is dat niet die apres ski waar beneden alvast de ziekenwagens staan te wachten voor al die mensen die dronken naar beneden komen en dan een been breken ofzo? Of is dat ergens anders?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Leuk als je flink hebt zitten pilzen dat kleine stukje afdaling nog naar het dorp
Geen idee, toen ik er was stonden ze in ieder gevcal niet klaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is dat niet die apres ski waar beneden alvast de ziekenwagens staan te wachten voor al die mensen die dronken naar beneden komen en dan een been breken ofzo? Of is dat ergens anders?
Dat is een heerlijk gebiedje. Zat kilometers en ik ben absoluut verliefd op de dalafdaling van Reschen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik ga 18 januari naar san valentino in Italie. Reschenpass gebied. Niet heel veel km piste, ongeveer 130.
Moet wel heel mooi zijn, heb er zin in!
idd heb ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort tic dat ik het hele gebied gezien wil hebben, al is me dat in de Trois Vallee nog niet gelukt in één vakantie :-)
Het is ook niet heel klein, maar ben ook vaak in les deux alpes en valtho geweest en dan is 130km wel veel minder groot natuurlijk. Al heb je gelijk dat je over de meeste pistes niet heen sjeest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
130km is toch niet zo klein?
Je hebt van die monstergebieden van 600km maar 130km kan zeker niet als klein worden gezien.
Sowieso, hoeveel van zo'n heel groot gebied zie je nu daadwerkelijk? Als mensen 1/3 van het gebied zien is het al veel.
Je neemt sowieso vaak pistes die je lekker vindt skiën/boarden. Bijvoorbeeld Tete Ronde in Valtho kan ik 10 keer doen zonder dat hij gaat vervelen
wij morgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef TheOneAndOnly het volgende:
iemand al gezien dat het weer komende dagen nogal slecht is in de alpen?
15 jan vertrekken we...
Perry en Intersport zijn sowieso no go. Waar dan ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik moet nog een beetje goede skibril voor niet al te veel geld. Wat is dan verstandiger, hier bij de perry sport/intersport/bever sport kijken? Of op de wintersport locatie bij de intersport/sport2000 kijken? Mijn budget is zo rond de 30-40 euro.
Waar zijn ze goedkoper of waar hebben ze meer aanbod?? Of valt hier weinig zinnigs over te zeggen?
Heeft Cellblock dan ook brillen in de prijscatagorie 30-40 euro?? Ik snap dat jij als uber wintersportliefhebber voor speciaalzaken gaat. Ik ben iets minder liefhebber en wil gewoon een ok ski bril voor een mooi bedragje...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Perry en Intersport zijn sowieso no go. Waar dan ook.
Ga gewoon naar een speciaalzaak. Daar liggen ook wel wat goedkopere brillen en die zijn vaak beter dan de Perry/Intersport crap.
Ik weet niet of Cellblock ze heeft, maar er zijn genoeg wintersportzaken die prima goggles hebben voor zo'n prijs. In het skigebied zelf kijken is prima, maar ga dan wel een beetje naar een fatsoenlijke winkel en niet naar een intersport waar de grootste nitwit je wat probeert aan te smeren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heeft Cellblock dan ook brillen in de prijscatagorie 30-40 euro?? Ik snap dat jij als uber wintersportliefhebber voor speciaalzaken gaat. Ik ben iets minder liefhebber en wil gewoon een ok ski bril voor een mooi bedragje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |