Nope, we komen 's morgens aan en halen dan een pas voor 7 dagen, dus t/m de vrijdag daarna.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:08 schreef Blik het volgende:
Je weet zeker dat die skipas niet de laatste zaterdag geldig is? Dat is bij mij in Val Thorens namelijk wel
Waar haal je dat vandaan? Ik kom op 7 cm uit via snow-forecast.comquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verwachting in ValTho van zaterdag tot dinsdag, ongeveer 70 cm erbij
http://www.sneeuwhoogte.n(...)3%A9es/val%20thorensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik kom op 7 cm uit via snow-forecast.com
dinsdag 45 cmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.sneeuwhoogte.n(...)3%A9es/val%20thorens
Hoe betrouwbaar deze is voor Frankrijk weet ik niet, voor Oostenrijk zat ie voor mij (Westendorf) bijna nooit naast met voorspelling. Hoewel de voorspelling tussen 70 cm en 7 cm erg veel is
Ik heb een backprotector van Poc (ergo bug) die bevalt erg goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Pielemuisje het volgende:
waarschijnlijk half maart zell am see/kaprun.
Iemand nog tips voor een backprotector met snowboarden? heb een hernia gehad en loop al de gehele dag met een brace maar zou het graag toch voldoende beschermen.
En het onderhoud van je board? nog even hier doen of gewoon daar
Ben niet zo'n ervaren boarder, maar ik heb het in Frankrijk laten doen, kostte me ¤ 15 voor waxen en slijpen. 's Avonds brengen volgende ochtend klaar. Eerst nog even een paar dagen geboard om in te komen en toen een beurt laten geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Pielemuisje het volgende:
En het onderhoud van je board? nog even hier doen of gewoon daar
hmm, ik geef mn ski's wel meteen een beurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben niet zo'n ervaren boarder, maar ik heb het in Frankrijk laten doen, kostte me ¤ 15 voor waxen en slijpen. 's Avonds brengen volgende ochtend klaar. Eerst nog even een paar dagen geboard om in te komen en toen een beurt laten geven.
Echte apres ski:quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[me=ook_gek] gaat 2de week van maart naar solden.
[/me]
Iemand een leuk idee waar ik moet stappen en feesten? Ben er nog nooit geweest
Vast wel te maken, ik heb vorig jaar enkele stenen geraakt die groeven tot gevolg hadden van een paar milimeter diep.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef nero7 het volgende:
Hmm, ik geef mn ski's wel meteen een beurt.
heb je er sowieso wat aan.
2 jaar geleden ben ik wel van de weg was wezen skieën, zonder te bedenken dat er onderin grind in de sneeuw lag. Dus mn ski's zijn aardig bekrast van onderIs dit nog op te vullen, of moet ik het er maar mee doen?
Disco achtig is de Fire & Ice.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
En een disco hebben ze dat daar ook?
Ik wil op de bar kunnen staan
Lol ik gaat met me zusje op stap, denk niet dat zij kan genieten van een table dancequote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef Sant. het volgende:
[..]
Disco achtig is de Fire & Ice.
Maar dat begint pas later en iedereen in normale kleren. gewoon uitgaan dus.
Dansen op de bar moet je aan de dames overlaten, striptent FTW
Table dance voor 30 euro, poedelnaakt voor iedereen aan de tafel
-zelf op de bar dan verwijs ik je toch echt naar Alm Rausch en Hinterher
Poeh, de naam weet ik zo niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef ook_gek het volgende:
Lol ik gaat met me zusje op stap, denk niet dat zij kan genieten van een table dancemaar hoe heet die tent dan
En ik ben niet zo van de apre ski maar meer normaal op stap.
Bedankt voor de tips
Lol ik lig er voor 3uur zeker niet inquote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Sant. het volgende:
[..]
Poeh, de naam weet ik zo niet meer.
Check de websites, daar staat vast wel alle info op.
Ik ben zelf juist meer van de apres ski en lig om 12 uur toeter in mijn hotel
Ik sta derhalve wel elke dag van 9 tot 3-4 op de pistequote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lol ik lig er voor 3uur zeker niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |