Toerismebureaus van verschillende gebieden offertes laten opvragen (via mail) voor een bepaalde (halve) week, en niet op sneeuwhoogtes speculeren. Die tourismebureaus zullen vervolgens alle beschikbare accommodaties van het gebied naar jou sturen en dan kan jij kijken of er wat bij zit wat geschikt is. Je kan ook de kaart van het gebied er bij pakken, en elke accommodatie los mailen over de beschikbaarheid van een bepaalde halve week. Er zijn zeker wel accommodaties die per nacht rekenen en niet moeilijk doen over een halve week.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:46 schreef Pielemuisje het volgende:
Iemand nog tips voor een paar dagen wintersport bijvoorbeeld donderdagnacht vertrekken (eigen vervoer) en zondag eind van de dag weer naar huis.
Enige wat ik op internet vind is bijna net zo duur als dat je een hele week zou gaan, iemand tips voor websites.
Zou gaan om een reisgezelschap van 4.
Datum is flexibel, maar word waarschijnlijk last minute boeken ivm. de huidige sneeuwhoogtes
Voor mij is het nog 2maanden wachten dus hopelijk is er dan een dik pak bijgekomenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Blik het volgende:
Val Thorens verwacht overigens wel minimaal 10cm sneeuw komende week, als ik snow-forecast.com moet geloven
5 dagen waarvan effectief 3 dagen skiën maar is me 4e keer dan dit seizoen dat ik richting de sneeuw gaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef nero7 het volgende:
Hoeveel dagen gaan jullie allemaal? Wij gaan 5 volle dagen, 7 dagen met heen en terugreis.
Alleen voelt dit zo kort aan... Hadden best 2 dagen bij gekund... mja.. soms kan je niet anders..
Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Sant. het volgende:
Over 3 weekjes richting Ischgl!
tevens tvp
Ik ga 7 dagen skieen,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga gewoon een volle week, dus 6 dagen skiën en dat dan 2 keer.
Je weet zeker dat die skipas niet de laatste zaterdag geldig is? Dat is bij mij in Val Thorens namelijk welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik ga 7 dagen skieen,
vrijdagnacht vertrekken we, zaterdag rond de klok van 07.00 - 08.00 zijn we in Ischgl.
Dan direct de berg op en de week erna op zaterdagmorgen weer naar huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |